Darkangelhome

Selam Minna!


Selam Minna! Artık ben de blog dünyasına adım atmış bulunmaktayım. İnsanın çevresinde bu kadar çok blog sahibi arkadaşı olunca adım atmıyor adeta çekiliyor. Tesadüfen burayı keşfedebilecek olanlar için de şöylece kendimi tanıtayım efem,

Yasemin adım ama ben Darkangel olarak yaklaşık on yıldır net dünyasında gezinmekteyim. Böyle biliniyorum. Kimileri abla der, kimileri dark, kimleri D-chan… Kolayınıza ne geliyorsa, hangi hitap şeklini seviyorsanız benim için fark etmez.

Pek çok forumda veya sitede bana rastlamış olabilirsiniz, Harry Potter forumlarında, Cnbce.tv’de, Sinemasia ve Oppasia’da, manga-anime forumlarında, orada burada… Anlayacağınız ben çok fazla ilgisi olan, çok fazla bölünen biriyim. Her biriyle de severek ilgilenmekteyim. Bunların haricinde ben aslında 3 yıldır düzenli olarak yazıp yayınladığım Fanfictionlarımla tanınmaktayım. Fanfiction kısaca hayran hikayesi demektir. Bir dizi, kitap, film vs gibi konularda aslında olmayan şeyleri tamamen hayransal kurgularla yazmaktır. Kendi forumun Darkangelhome’da zaten bunu uzun zamandır yapıyorum.

Burasını bambaşka bir amaç için açtım. Tüm bu ilgi alanlarını bir diş macunu düşünün ve ben alttan sıktıkça patlamaya yaklaşıyor. Sığmıyor, yetmiyor anlayacağınız. Bir yerde başka ilgileri paylaşamıyorsun. Ben de böyle bir çıkar yol buldum kendimce. Neler olacağını göreceğiz. Blog dünyasında Kore yapımlarını tanıtam pek çok yer var biliyorum ama ben ağırlığımı japon yapımlarına vereceğimi şimdiden söylemeliyim. Amacım Japon yapımlarına ve sanatçılarına daha fazla, çok daha fazla hayran toplamak. İnsan birşeyi sevince başkaları da sevsin, fark etsin istiyor. Böylece ” ortak ilgi alanı ” denen şey büyüyor.

Puff uzun mu oldu ne? Yok be bu bana az bile 😀

2 Yorum

  1. mavi

    ya benim anca haberim oldu^^

    çok çok hoşgeldin
    iyikide geldin
    gerçi biz seni her türlü okuyoduk ama
    hikayeler haricinde dark neyi sever ne önerir gibi büssürü şeyide takip ediyoduk.
    seninle herşeye varım ben gerçi ama Japonyadan gideceğim ben demende hoş
    seni izliyorum ablacım ^^’

  2. Sağol canım ya girdik bir alamaete bakalım neler olacak. Değişik şeyler, her zaman yaptıklarımın dışında şeyler de sıkıştıracağım buraya. Mesela sinema, normal hayat, özlemler vs gibi şeyler yazabilirim. Bana bir kaçış noktası gibi oldu burası içime sinerse zaten gerisi gelecektir 🙂

Bir Cevap Yazın

