Darkangelhome

Darkangel’ın Takıntılı Olduğu Erkekler


1) JAMES MARSTERS /SPİKE

Öyle böyle değil abicim, yıllardır severim ben bu adamı. Oyuncu olarak, şarkıcı olarak, insan olarak, erkek olarak benim için bir numaradır. Albümlerini, dizilerini, filmlerini bıkmadan usanmadan takip ederim. Buffy’nin Spike’ı, Smallville’in Brainac’ı, Torchwood’un Captain John’u, Dragonball’ın Piccolo’su…

Spike ise bambaşka bir alem. Benim seyretmeyi, dinlemeyi ve yazmayı en sevdiğim karakter, Buffy’i izleme nedenim, takıntım, vampirim benim. Hakkında tezler yazdım yine doymadım, doyamam.

2 ) KAMENASHİ KAZUYA

Yaklaşık üç yıldır falan delisiyimdir. Onu Nobuta Wo Produce dizisiyle keşfettim ve sonra bağımlısı oldum. İlk gördüğümde bu ne biçim bir erkek kız gibi demiştim ama sonra bana tükürdüğümü yalattı ve kendine hayran bıraktı. Tamam kaşları benden güzel, hareketleri benden zarif olabilir ama beni deli edecek kadar seksi bananeeeee 😀 Kendisine takıntılanmak için tavsiye edilecek dizi biraz aşağıda tanıtımını yaptığım One Pound Gospel dizisidir. Gerisi zaten çorap söküğü gibi gelecek bunun altına imzamı atarım.

3 ) JENSEN ACKLES

Kendisine ” Darkangel ” dizisinden beridir hayranımdır. *Hiç belli değil değil mi?* Bütün dizilerini ve filmlerini takip ettim ve ederim. Supernatural ona hak ettiği şöhret ve ilginin bir kısmını getirdi. Şu sıralar nişanlandığı haberiyle hayranlarını üzdüyse o mutluysa biz de mutlu oluruz efem.

4 ) GONG YOO

İşte bu adam var ya bu adam beni Uzak Doğu yapımlarıyla tanıştıran adamdır. Coffee Prince ile başlayan macera beni nerelerden nerelere getirdi be heyy. Kendisine benden daha fazla hayran olan kardeşim ve arkadaşının önderliğinde ona mektup ve hediye bile gönderdik. İyi ki varsın Gong. Her zaman gülümse…

5 ) IKUTA TOMA

İçten gülümsemesi, kibarlığı, sesi ve muhteşem oyunculuğuyla beni benden alan bir erkek daha. Kendisine hayran olmak için sadece Hanazakari no Kimitachi e – Yakışıklılar Cenneti dizisini izlemek kafidir. Bundan sonra acaba Toma başka hangi dizilerde oynadı sorulmaya başlanacaktır. Kendisini efsane yapan şarkısı ” Oreva homo janaaiiiiiiii!!! ” dır ( Ben homo değilim. ) İzleyin diziyi anlayacaksınız espriyi.

6 ) YAMASHİTA TOMOSHİSA ( YAMAPİ )

Nobuta Wo Produce bana Kamenashi ile birlikte bir de Yamapi’yi kazandırdı. Jpop’a ilgi duymama neden olanlar işte bu iki suçludur arkadaşlar. Biraz meymenetsiz, suratsız, ketum bir velettir ama bir gülümsediği zaman şebeğin teki olur kendini sevdirir. Bahsi geçen diziyi izleyenleri Akira karakterinin şirinliğiyle kendine bağlayıverecektir. Aynı zamanda iyi bir şarkıcı ve iyi bir de dansçıdır. Bir anime karakterinden farksız yüzüyle de ikondur.

7 ) LEE HONG Gİ

Kendisini bu sene yayınlanan You’re Beautiful dizisinde izlediğimden beridir listemde. Sesine hasta oluyorum yok böyle güçlü, derin ve güzel bir ses. Koreli şarkıcıların içinde en beğendiğim kesinlikte o. Bundan sonra takibimde kalacaktır.

8 ) BRENDAN FRASER

Mummy serisinin ilk filmiyle birlikte fetiş listemizin içine girivermiş bir kahraman. Genellikle disney filmlerinde oynasa da yeri benim ve kardeşimin kalbinde her zaman ayrı olacaktır. Hollywood’da keyifle takip ettiğim oyuncular listesinin başında yer alıyor.

9 ) ROBERT DOWNEY JR.

Herkes ondan umudu kestiğinde bile ben umudumu kaybetmemiştim. Böylesine bir yetenek uyuşturucu gibi bir illet yüzünden yok olamazdı. Robert tam da ondan beklediğim gibi kendini çekip kurtardı. Yeteneğine yakışmayan rollerden sonra yavaş yavaş düzlüğe çıkmaya başladı. Şimdilerde o başrollerin aranan adamı. Hep böyle kalması dileğiyle.

10 ) JANG GEUN-SEOK

You’re Beautiful’un bana kazandırdığı ikinci isim. İyi ki izlemişim ben bu diziyi yafz. O dudaklarını bükmesine, gözlerini devirmesine, alaylı alaylı bakmasına bayılmıştım. Gerçekten yetenekli bir oyuncu ayrıca gerçekten nadir rastlanabilecek derecede güzel bir sese sahip. Adeta şefkatli bir tonu var. Gözlerini kapat ve dinle. İster bağırsın, ister şarkı söylesin, ister konuşsun fark etmez.

6 Yorum

  1. mavi

    ehehe en sevdiğim yazı xP
    ilgimi çekti ne yapayım xD
    listene de zevkinede hayran kaldım ^^,
    ama ama en çok
    3 ve 4 diyorum
    10 numarayı da listeme alıp
    7 numarayı yedeklere koyuyorum 😛

  2. En azından listeden ortak sevdiğimiz erkekler çıkmış. Hiç bilmediklerin de varsa belki ileride keşfedersin onları da 😉

  3. missy

    hehehehehhe süper bir post ayrıca bloguna da hayran kaldım canım çok güzel olmuş. Fırsat buldukça gelecem 😀 Şu sınavlar bilmem nelerden fırsat bulamıyorum artık pek bişi izlemeye

  4. Ayyy seni görünce sevindirik oldum vallah 🙂 Sağol canım ya ortamı beğenmene sevindim. Sana bahsettiğim ama unuttuğun, belki de hiç bilmediğin diziler hakkında da bilgiler bulabilirsin belki izleyesin gelir 😀 Sınavlarında şimdiden başarılar dilerim. Belki sen de böyle blogumsu birşey açabilirsin.

  5. M-K

    Gerçekten çok güzel olmuş… İkuta toma nın ben homo değilim şarksını hatırlıyorum… O dizinin belkide en çok güldüğüm kısmıydı şimdi bile okuyunca yüzümde şapşal bi gülümseme hakim oldu… kamenashi kazuyaya zaten bitiğim… ve jang geun seuk un sesi konusundada aynı fikirdeyim.. yumuşacık tarif edilemez -en azından benim türkçem yetmez- müthiş bi ses… Ve onunda you’re beautifuldaki domzu sahnesi çok güzeldi…. ” Ah hiç tanımadığım insanlar bile bana el sallıyor” 🙂 Ve hong ki ye gelince o benim ve kankamın koca bebeği o kopuk tavırları beni yiyp bitiriyor hele bide “ah go mi nam çok tatlısın” değişi varki sanki bana demiş….

Trackbacks

  1. Darkangel’ın Haremi « Darkangelhome

Bir Yanıt Bırakın

