Darkangelhome

Akanishi Bakanishi


Sıra geldi Kat-Tun’un Kamenashi’den sonraki en popüler üyesini tanıtmaya zira bu ikisi grubun en sevilen üyeleriler. Akanishi kimdir, neden bu kadar sevilir bir bakalım.

Adı: Akanishi Jin
Lakapları: Bakanishi
Mesleği: Aktör,şarkıcı
Doğum tarihi: 04 Temmuz 1984
Doğum yeri: Tokyo, Japonya
Boyu: 176cm
Kan grubu: O
Ailesi: Bir erkek kardeşi var.(Akanishi Reio)
Eski Hayalleri: Futbol oyuncusu olmak.
Şimdiki hayalleri: Futbol oyuncusu olmak, evlenip 2 kız bir erkek çocuk sahibi olmak.
Ortalama Uyku Süresi: 3-4 saat, ama 8 saate ulaşmak istiyor.
Ortalama Duş Süresi: 30 dakika
Anne tarafından dedesi İtalyan’dır.
Jin’in adı Konfüçyüs erdemleri onuruna verildi. Adı 5 erdemden biri olan ‘Hayırseverlik’ anlamına geliyor.
Hayaletlerden ve hamamböceklerinden korkuyor.

Jin grupta ses bakımından öne çıkan bir üye. Güçlü ve derinden gelen bir sesi var aynı zamanda tiz notalarda da kullanabiliyor. Hip hopta da oldukça başarılıdır. Kame ne kadar efemine olursa olsun grupça yer aldıkları parodylerde kız rolünü hep Jin’e verirler. Yamapi onu hemşire kıyafeti içinde gördüğünde çok ” doki doki ” olduğunu söylemiştir. Yamapi demişken bir diğer müzik grubu olan News’ün ünlü üyesi olan Yamapi ile çocukluktan beri arkadaştır, onunla ve grup üyeleriyle pek çok projede birlikte çalışmayı severler. İkisinin özel bir tokalaşması, bir taktıkları kolyeleri vardır. Yamapi Akanishi’nin ünlü lakabı olan Bakanishi’yi takan kişidir.

” Baka ” japoncada aptal anlamına gelmektedir. Akanishi’ye neden bu lakabın takıldığına gelince Jin genellikle kendi dilini konuşmaktan aciz bir arkadaşımız. 😀 Japonlar Kanji denilen heceleme sistemiyle okuyor ve konuşuyorlar. Ama Jin’in özelliği kanjilerini yanlış kullanmasında hatta o kadar ki hayranları tarafından kendisine sözlük hediye ediliyormuş 😀 Jin konserlerde kurguları şaşırır, danslarda duracağı yeri unutur, şarkı sözlerini unutur ve genelde kafadan sallar. Akanishi fazlasıyla kendini beğenmiş biri olmasına ve öne çıkmaya çalışmasına rağmen oldukça utangaç bir yapıya sahiptir. Biri bir iltifat yaptığında cevap bile veremez. Grupta Kame ile çok ön planda olmasına rağmen o bütün konuşmaları Kame’ye bırakır. Özellikle de son iki yıldır konuşmalara dahil olduğu anlar çok azdır tabii bunun nedenleri biraz karmaşık oraya Akame olayına girdiğimizde bakacağız.

Jin 2006 yılında gruptan dil eğitimi almak için belirsiz bir süreliğine ayrılmıştır. L.A de altı ay dil ve ses eğitimi almış 2007 nin sonlarında muhteşem bir dönüş yapmıştır. Grup üyeleri ona tam destek olmuş, konserlerde unuttuğu şarkı sözleri gibi açıklarını kapatarak yeniden adapte olmasına yardımcı olmuşlardır. Jin özellikle aldığı dil eğitimini pek insanların gözüne sokmaktadır. Ama bunda fazla garipsenecek bir yan bulamıyorum zira japonlar ingilizce bilen insana büyük değer veren bir yapıya sahipler. Dünyadaki herkesin ingilizce konuştuğunu düşünen bir zihniyetle hareket eden ve kendilerini ingilizce konusunda hep geliştirmeye çalışan bir toplumda Akanishi fazla göze batmıyor. Yanlız Jin her ne kadar iyi ingilizce konuşsa da maalesef bahsettiğim utangaçlığı yüzünden oldukça zor durumlarda kalabiliyor. Mesela onun Jodie Foster’la yap-a-maya çalıştığı ropörtajı gibi. 😀 Partlar halinde

PART 1

PART 2

Jin grubun biraz skandal çocuğu diyebiliriz. Bad boy havasında takılır. Sigarası, alkolü vardır. Hatta adı bir ara uyuşturucuyla bir anıldı ama kanıtlanmış bir durum yok. Birdenbire Amerika’ya gitmesi yüzünden bir sürü dedikodu çıkmıştı. Hatta biri 14 yaşındaki bir kızı hamile bırakmış olduğuydu. Bu da kanıtlanmadı elbette. Jin geçtiğimiz sene ülkesinde ünlü erkek ve kadınları soyup resimlerini yayınlamasıyla ünlü Anan dergisinde kendisi ve bir bayanla birlikte anadan doğma pozlar vererek yine gündemi sarsmıştır.

Vermiş olduğu pozlara buradan bakabilirsiniz DİKKAT +18

Jin aynı zamanda koyu bir Michael Jackson hayranıdır. Bunu giyim tarzına ve dansına da yansıtmayı sever. Arashi grubundan Matsujun’la arasında bir çeşit gerginlik vardır. İkisi aslında junior zamanlarından beri iyi arkadaşlardır ama bir ara Matsujun epey bir şımarmıştı o ara Jin’in verdiği ” Günaydın ve elimizden geleni yapalım ” sözlerine cevap vermediği, onu görmezden gelmesiyle başladığı söylenen tartışma yüzünen, Kat-Tun hep Arashi ile Jin de hep Matsujun ile kıyaslanmaktadır. Ama neyseki bu sene aralarındaki sorunu aştılar. Johnnys’in yeni yıl konserlerinde çok sıkı fıkılardı. Merak edenler tartışma ve olan biteni BURADAN öğrenebilirler.

Akanishi grubun en çapkın elemanıdır. Adının çıkmadığı ünlü kız kalmadı japonyada. Ama tabii anıldığı tek erkek de Kame. Nasıl yani demeyin dedik ya efsane diye sırası gelince ona da yer vereceğim. Akanishi konserlerde Kame’yle birlikte en sevilen gösterileri yapan kişidir. Grubun en iyi dans edeni yine Kame ile birlikte odur. Jin’in en büyük arzusu şu sıralar çocuk sahibi olmaktır. O kadarki programın birinde “Daha 25 yaşındasın şimdi mi çocuk istiyorsun? ” diye sorduklarında hevesli bir şekilde ” Evet onları hemen şimdi istiyorum! ” demiştir. Nedeni de çocuklarla oynamak çok zevkliymiş 😀 Gariptir ama çocuklar da Akanishi’ye bayılırlar. Hemencecik kaynaşıverir onlarla. Kendisinin ideali 2 kız 1 de erkek çocuk sahibi olmak. Bir keresinde 6 çocuklu bir aile hakkında konuşurken Kame ” Sen böyle bir aile ister miydin? ” diye sorunca Jin şöyle demiştir ” Bunun yarısı fena olmaz. 6 çocukla kafamda devamlı harcanan paranın sesini duyardım chiling chiling… ” 😀

Para demişken grubun en cimri üyelerinden biri olarak da gösterilmekte aynı zamanda. Kame’nin dediğine göre Jin evine gelmek isteyen arkadaşlarından 500 yen istiyormuş. 😀 Aynı zamanda kendini en fazla beğenen ve biraz ilişkilerinde bencil olan taraf olduğu da söylenmekte. Ancak Johnnys içinde kendi yaşıtlarındaki pek çok kişiyle yakın arkadaştır. Başta Yamapi, Matsumoto, Ryo, Tackey gibi. Jin’in şapkaları oldukça meşhurdur. Çeşit çeşit bereler, şapkalar, eşarplar falan takmayı çok sever. Özellikle ponponlu bir şapkası var ki benim gibi ponpondan nefret eden birine bile sevdirmiştir. Jin’in bence en iyi özelliği gülümsemesi. Çünkü gülümsediğinde böyle yüzü aydınlanıyor, bir güzellik bir çocuksuluk, tatlılık geliyor. Gerçi Kame’yle arası bozulduğundan beri 2009-10 yılında onu gülerken çok az gördük. Akanishi’nin sevimliliğini kelimelerle anlatmak mümkün değil en iyisi bütün bu bahsettiğim özelliklerini görebileceğiniz birkaç gifle birazcık göstermek 🙂

Sıra geldi Jin’in eeenn bilinen özelliğine kendisinin maalesef en büyük takıntısı ve kabusu köprücük kemiğine dokunulması. Nedenini kendisi de bilmiyor ama ne kendi dokunabiliyor ne de başkasının dokunmasına izin veriyor. Öyle komik bir hal alıyor ki dokunmaya kalkışan kişiden kaçacağım derken gülmekten karnınız ağrır.

Bu partta annesi olmasa dağınık çapozun teki olacağını öğreniyoruz.

PART 1

Bu partta küçüklük halinden bazı kareler gösteriliyor hepsinde de utancından ne yapacağını bilemiyor ehehe. Hele Matsujunla küçükken oynadığı birşey gösterilirkenki hareketleri koparıyor. Bakanishi olduğunu kanıtlayan yer ise Kat-Tun memberslerden soru bölümünde. Sonra elbette köprücük kemiği 😀

PART 2

Dizileri:

Yukan Club as Shochikubai Miroku (NTV, 2007)
Anego as Kurosawa Akihiko (NTV, 2005)
Gokusen 2 as Yabuki Hayato (NTV, 2005)
Xmas Nante Daikirai as Kitagawa Sho (NTV, 2004)
Omae no Yukichi ga Naiteiru (TV Asahi, 2001)
Haregi, Koko Ichiban (????????) (NHK, 2000)
Taiyo wa Shizumanai (Fuji TV, 2000, ep6)
Best Friend (TV Asahi, 1999)
Kowai Nichiyobi (NTV, 1999)
P.P.O.I. as Kimura Hisashi (NTV, 1999)

Ödülleri:

11th Nikkan Sports Drama Grand Prix (Oct-Dec 2007): Best Actor for Yukan Club

Akanishi’nin performanslarını övdüm en eskisinden başlayarak konserlerde söylediği sololarından örnekler vererek postu kapatıyorum efem. Umarım Kat-Tun’a biraz daha ilginiz çekebilmişimdir 🙂

[Live Kaizokuban] Akanishi Jin performance of Murasaki

2006.05.14 Real Face Concert Akanishi solo Pinky

Queen of Pirates 2008 Akanishi solo Love Juice

Break The Records 2009 Akanishi feat Christal Kay Wonder

Reklamlar

14 Yorum

  1. bir aralar gıcıktım bu adama, ama yavaştan seviyorum. kameyi daha çok sevmeme rağmen bence kameden daha yakışıklı. kame ne kadar sevimliyse bizim baka o kadar cool takılmakta. gerçekten de kaba biraz. hatta öyle bir video izlemiştim, “akanishi being mean” gibi bişeydi adı. akanishi’nin cartoon kattun’da (bilmeyenler için grubun tv programı) söylediği kaba şeyler vardı. gerçi kaba değildi aslında, grup arkadaşlarıyla dalga geçiyodu, baya da komikti:) ben de yakın arkadaşlarıyla dalga geçen biri olduumdan kaba bulmadım.

    anan dergisi ünlü oldu artık. yamapi’nin de vardı cesur pozları, yakın zamanda toma da soyunmuş galiba 🙂 hatta yamapi de poposunu:P göstermişti muahhaa.
    akanishi’nin çocuklara olan sevgisini duymuştum. hatta johnnysdeki çocuk gruplardan birinin bi elemanını kardeşi gibi taşıyodu heryere, kendi çocuğum olmasnı isterdim demiş. pek kawai pozları vardı beraber^^

    akame olayı bana hala yalan geliyo ya. özellikler aranırsa bütün üyelerle ilgili bakışmalar vb. bulunabilir. sonuçta yıllardır biraradalar. banane ya gerçek değil işte^^

  2. Ah evettt Anan’ın Yamapi, Matsumoto ve Toma pozları… *kendini yelpazeler* Özellikle eğer Toma’nın pozlarını görmediysen çok şey kaçırıyorsun derim. Yamapi ile takıla takıla vücut yapmış efem argghhh aklıma geldi de *yelpazeeeee* Baka olmasının da etkisiyle yorumları biraz saçma ve kaba olabiliyor evet. Zaten Cartoon Kat-tun da onun olduğu bölümlerde gülmekten yıkıyor adamı. Pek fazla göreve vermiyorlardı zaten onu 😀 Kame’nin kendine göre yakışıklılığı var Akanishi’nin kendine göre. Ben her ikisinide seviyorum ama kalbim bir kere Kame’ye kaydı Akanishi istediği kadar seksi olsun 😀 Çocuk olayı çok manyak bunun ya sanki yemek siparişi verir gibi onları hemen şimdi istiyorum diyor. Bunların on yıl sonraki kendilerine yazdıkları mektuplarda da ” Umarım çocukların vardır ve ah umarım bir de eşin vardır ” diye yazmıştı bu baka. Önce çocukları sonra eşi düşünüyor anla artık 😀 Akame’nin yalan olması biz hayranlarının yararına ama kahretsin çok ikna edici ya. O yazı gelince sanırım hepsinden uzun bir yazı yazacağım 😀

  3. Bu elemanci fena değilmiş 😀 😀 Ama ego 1.5oo

  4. Çok aşmış ego çook Lafea’cım öyle böyle değil. Kame ve Jin Kat-Tun’un asları oluyorlar. Hayranları ikiye bölsen yarısını Jin kalan yarısını Kame alır. Elemanları teker teker tanıyınca belki grubu seversin 😀

  5. Bu arkadaşı biliyor musun? O da pek seviyor KatTunu http://su-bu-o.blogspot.com/

  6. Biliyorum aslında bu blog olayına girmeden önce ilk başta Kat-Tun seven blogcularla tanışmak istemiştim ama hiç de beklediğim gibi insanlar çıkmadılar. Ben Akame olayını seviyorum, çekiştirmesini, dedikodusunu yapmasını ama onlar sevmiyorlar. Olabilir zaten hiç kimseyi bir şeye ikna etmeye çalışmıyorum burada gördüğün gibi sadece kendimce fikirlerimi paylaşıyorum. Ama onlar fikir paylaşımına bile kapalılar. Şöyle düşün ben Goong’u seviyorum, sen de seviyorsun ama mesela ben onun Yeun He ile olmasını istiyorum, yakıştırıyorum, bununla ilgili fikir ve hayallerimi paylaşmak istiyorum ama sen diyorsun ki hayır efendim benim inanmadığım birşey hakkında yazı yazamazsın, Goong’u ilişkiler seviyesine düşürme, onu ben aktör olarak seviyorum o kadar, kişiseli beni bağlamaz, seni de. Buna benzer birşey işte. Ben de Kat-Tun’u seviyorum, grup olarak uzun zamandır takip ediyorum. Akame olayını Kat-Tun’dan ayrı düşünmek bile gruba hakaret bence. Kat-Tun insanlardan oluşan bir grup , insan demek sosyal ilişki demek, dedikodu demek, gelişme demek. Ben Kame’yi sadece bir şarkıcı olarak sevip o noktada bırakamam. Olay bu noktada kilitlenip de ortak noktada buluşulamayınca kapandı gitti. Asla kendi bildiğini okuyan, başkalarının düşüncelerini hiçe sayan biri olmadım, bu tavırdaki insanlarla da iletişimim olamaz. Keşke farklı gelişseydi ama olmadı, sorun da değil, herkes kendi çizgisinde ilerleyecektir.

  7. Çok garip. Bu blogcu arkadaş bizim en son buluşmamıza acaba ben de gelsem ne derler diye düşündüm tarzı bir yorum bırakmış bana oradan keşfettim bende. Daha çok Japon ağırlıklı olduğu için seversin diye düşündüm. Ne demek istediğini anlıyorum Gong ile ilgili de öyle yorumlar oluyor yabancı forumlarda. Akame olayı hemcinsler arasında olduğu için tepki çekmiş olabilir. Herkes hoşgörü ile karşılamayabilir böyle bir durumu. Ne diyeyim sen takıl kafana göre 🙂

  8. Elbette onaylamamayı, sevmemeyi, tasvip etmemeyi ben de anlarım ve zaten Akame olayına inanmayanlara her daim saygım olduğunu söylerim. Ama neden tartışamayalım? Neden fikirlerimizi paylaşamayalım? Neden sadece at gözlükleriyle bakıp sadece kendi gördüğümüz yolu takip edelim, başka patikalara şans vermeyelim? Kestirip atmak kolay. Önemli olan inanmasan bile saygı duymasını bilmek, sevenine de sevmeyenine de. Ben buna inanıyorum. 😉

  9. Senden ciddi uzun bir Akame postu bekliyorum merak ettim 🙂

  10. Bütün üyeelerin tanıtımından sonra onu yayınlamayı planlıyorum ve sanırım cidden uzun olacak. 😀 Server kaldırır mı aceba ehehe 🙂 Geriye 3 üye kaldı ama bu önceden tanıttığım ilk üç üye kadar ön planda olan üyeler olmadıkları için onları tek bir yazıda tanıtıp geçeceğim. 😉

  11. Hadi bakalım merakla bekliyorum 🙂

  12. oyşş valla ben giderek inansam da bir yanım inanmak istemiyor akame olayına. malum ikisini de kendime istiyorum eheheh. ya bu olaylar çok tartışılıyo, şahsen ben bir ünlüye sadece entel bir havada “sanatını icra eden kişi” gözüyle bakamam. adam yakışıklı mı yakışıklı arkadaşım. gayet de salya akıtırım, nose bleed yaşarım, coşarım enginlere sığmam taşarım 😛 hiç karşı değilim, kat-tun yazılarına da bayılıyorum. shounen ai de severim ben zaten. otakuluğumu dışa vuracak bi alan yaratıyosun bana da ahaha aynen devam 🙂

  13. Ehehe sağol canım ya 🙂 Ben de shounen ai severim, slash yazarım, yaoi izlerim. Belki bu tür yakıştırma durumlarına alışkın olduğumuzdan bize garip değil de olası geliyordur ehehe 😀 Aynen devam edeceğim zaten, Akame gizemi öyle böyle değil hakkında sayfalarca yazılar yazdırmış bir gizem bana. Burada da bu konuyu masaya yatıracağım kısmetse 🙂

Trackbacks

  1. AKAME PART 1 – Chibi Times « Darkangelhome

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: