Darkangelhome

Taguchi, Ueda ve Nakamaru… KAT-TUN’un TUN’u


KAT-TUN’un ilk üç üyesinden sonra haklarında diğerlerinden daha az bilgiye sahip olduğum için kalan üç üyeyi tek bir yazıda tanıtmak istiyorum.

Adı: Taguchi Junnosuke
Lakapları: Junno, Jun, Taguchi-kun, Junnosukebe
Mesleği: Aktör,şarkıcı,dansçı
Doğum tarihi: 29 Kasım 1985
Doğum yeri: Kanagawa, Japonya
Boyu: 182cm
Kan grubu: AB
Ailesi: 3 ablası, bir erkek kardeşi var.

Dizileri:

Yukan Club as Bido Granmarie (NTV, 2007)
Hanayome to Papa as Miura Seiji (Fuji TV, 2007)
Happy! 2 as Ootori Keiichiro (TBS, 2006)
Happy! as Ootori Keiichiro (TBS, 2006)
Ganbatte Ikimasshoi as Nakata Saburo (2005)
Omae no Yukichi ga Naiteiru (TV Asahi, 2001)
Shounen wa Tori ni Natta (TBS, 2001)

Filmleri:

Mouhouhan

Ödülleri:

11th Nikkan Sports Drama Grand Prix (Oct-Dec 2007): Best Supporting Actor for Yukan Club

Jin için baka diyorlar ama bence asıl baka eleman ahanda bu 😀 Böyle her programda iriguchi deguchi taguchi desu diyor beni deli ediyor. Anlamı ” İçeri dışarı taguchi ” Allam her gittiği programda, Cartoon KAT-TUN ’da, konserlerde olmadık cıvıklıkta hep bunu söylüyor. Cartoon KAT-TUN ’un bir bölümünde oryantel yapmayı denemişti. 😛 Grubun akrobatı olarak bilinir. 2004 yılımda dans provaları sırasında kötü bir şekilde dizinden yaralanan Junno ameliyat olmuş ve bir süre çalışmalara ara vermiştir. Ayrıca önemli görüşmeler ve röportajlar sırasında konuya atlama eğilimi vardır, bu yüzden diğer grup üyeleri ona “KY” etiketini yapıştırmışlardır. (Bulunduğu ortamın atmosferini okuyamayan insan.) Kame’ye göre onlar bir konu hakkında konuşurlarken Junno onlardan ayrı bir konu açarak tamamen alakasız şeylerden bahsetmeye başlayabiliyor.

Junno’nun en bilinen özelliklerinden biri cimri olması. Tam anlamıyla cimri sayılmaz belki ama hesabını tutmayı seviyormuş. Kame’nin dediğine göre restoranda yemek yedikten sonra Junno hemen defterini çıkarıyor ve şu kadar para ödedim diye not alıyormuş. Ayrıca küçük çocuklar gibi bozuklukları biriktirdiği bir kumbarası bile var. Cartoon KAT-TUN ‘da bunun kumbarasını kesip açmışlardı garip ne çırpınmıştı 😀 Junno Hawaii’ye tatile gittiği bir hatunla adı anılsa da herhangi bir ciddi ilişkisi yok. Junno’nun bitmek bilmeyen bir enerjisi vardır. Konserlerde diğer üyeler havlu attıkları zamanlarda bile Junno bir o yana bir bu yana koşturmaya devam eder. Saf tatlılığı denilen şey var bu çocukta. Grupta Jin’le iyi arkadaştır.

Junno’nun en sevdiğim solosu

Natsu No Basho Taguchi Junnosuke Qop 2008

Kame ile düeti ben bu şarkıyı gerçekten çok severim.

KAME-JUNNO – SPECIAL HAPPINESS

Adı: Tatsuya Ueda
Lakapları: Tat-chan, Ueda, Uebo, Uepi, Uepopu
Doğum tarihi: 4 Ekim 1983
Doğum yeri: Kanagawa, Japonya
Boyu: 171 cm
Kan grubu: B

KAT- TUN’un ve rock kelimeleri bir araya geldiğinde ortaya tek bir sonuç çıkıyor : Ueda. Kendisi elektro gitar çalıyor ve rock dinlemeyi seviyor. Hatta bir keresinde taktığı sivri kolyelerden biri Koki’yi yaralamış. Bu yüzden böyle takılar taktığında ondan uzak durmayı tercih ediyorlar. Kendisi özel piano dersleri aldığı için konserlerinde de piano çalar, gackt fanıdır. Güzel bi kadına benzese de onu dinlemeye başladığında insan şaşırıp kalıyor çünkü sesi gerçekten de tipine göre daha erkeksi Diğerlerine göre daha sessiz bir tip. Ayrıca bir fanıyla birlikte yaşadığı hakkında dedikodular vardı bir ara. Ancak bu gerçektiyse de artık değil. Çünkü daha birkaç hafta önce Romeo&Juliet müzikalında birlikte rol aldığı oyuncu Kobayashi Ryoko ile birlikte olduğu ortaya çıktı. Kızı izlediyseniz Maou dizisinden hatırlayabilirsiniz. Bence gerçekten çok yakışmışlar.

Ueda’ nın ailesinin felaket zenginlermiş, ayrıca onun eğitimine çok önem göstermişler. Haftada bilmem kaç gün özel ders alırmış garip, annesi avukat olsun diye çok üzerine düşermiş. Ueda hala ders programını ezbere söyleyebiliyor. Bir keresinde test sonuçları 80′ in altında gelince, dağ başındaki bir villaya kapatmışlar onu ceza olsun diye o da yürüyerek aşağı inmiş tek başına.

En sessiz üyedir. Sorulmadığı sürece nadiren konuşur. Grup ilk kurulduğu zaman üyeler kendi aralarında Ueda’yı lider seçmişlerdir ama o sonra kendisi liderlikten hassas yapını öne sürerek vazgeçmiştir. Ueda grup ve kendi için beste ve söz yazarlığı da yapıyor. Solo konser veren ilk KAT-TUN üyesi olan Ueda konserde rock, ballad, halk müziği gibi çok çeşitli şarkılar seslendirmiştir. 2010 yılında bu solo konser turunu tekrarlamış ve yine oldukça başarılı geçmiştir. Ueda aynı zamanda da boks yapar ve bu konu da profesyonel lisans almayı planlayacak kadar yeteneklidir. Özellikle kollarının uzun oluşunun ona büyük avantaj kattığını söylüyor.

Ueda grup ilk kurulduğu zamanlarda Kame ile kavga etmiştir. Sonra aralarındaki sorunu çözmüşler hatta bunu hicveden bir de dans show yapmışlardır. Kame showdan sonra sahnede kalıp Ueda ile arasında geçenleri seyirci ile paylaşır. O kadar kötü durumdadır ki, konuşmak ve anlatmak o kadar zordur ki arada sırada duraklayarak, ağlamamak için kendini zorlayarak konuşur. Bu konuşmadan sonra üyeler tekrar sahneye geldiklerinde zaten Ueda ağlıyordur. Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim Kame konuşurken dikkat edin onun en zorlandığı anlarda arka planda biri daha beliriyor. Jin belki Kame’nin desteğe ihtiyacı olur diye sahneye çıkıyor. Sonunda Kame konuşmasını bitirip sahneden ayrılırken benimde başımdan böyle birşey geçmişti gibisinden konuşup Kame’ye destek oluyor.

KAME&UEDA FİGTH

Son iki yıldır Ueda’da devrim niteliğinde gelişmeler meydana geldi diyebiliriz. Meğersem bunun nedeni aşkmış ama biz daha yeni öğrendiğimiz için bilmiyorduk tabii. Önceden sessizce bir köşede duran Ueda artık konuşmaya başladı, somurtuk suratında güller açıyor. Kesinlikle grubun en güzel gülen elemanı (benim için Kame’den sonra elbet) Ayrıca Koki ve Kame ile de giderek daha yakınlaşan bir arkadaşlık kurmuş durumda. Özellikle Jin Amerika’dan döndükten sonra bu daha da pekişti. Hatta grup sanki ikiye bölünmüş gibi. Jin, Nakamaru, Junno karşılarında Kame, Ueda, Koki. 😀 Jin’in ilk basın toplantısına gelmeyen üç üye kimlerdi bilin bakalım?

Şimdi böyle sessiz tiplerin düşmanı olmaz diye düşünürsünüz değil mi? Ama hayır Ueda’nın en hoşlanmadığı hatta aralarında nefret olduğunu söylediği kişi NEWS grubunun bir üyesi olan Ryo’dur. Ryo’da pek çok kere ondan hoşlanmadığını dile getirmiştir.

Ueda’dan şirinlikler

Kame ve Ueda


Ueda’nın gruptaki en tatlı sese sahip olduğunu söyleyebilirim adeta şefkatli bir ses tonu var. Bu yüzden soloları görsel olarak etkileyici olmasa da dinlemesi bir harika oluyor.

Ueda Tatsuya Love S Bloom

Ueda Tatsuya – Love in Snow

Adı: Nakamaru Yuichi
Lakapları: Yuu-chan, Maru
Mesleği:Aktör,şarkıcı
Doğum tarihi: 04 Eylül 1983
Doğum yeri: Tokyo, Japonya
Boyu: 176cm
Kan grubu: O
Ailesi:İki kız kardeşi var.

Dizileri:

Rescue
Sushi Oji! (TV Asahi, 2007)
Kindaichi Shonen no Jikenbo 2005 (NTV, 2005)
P.P.O.I. (NTV, 1999)

Filmleri:

Ginmaku Ban Sushi Ouji! ~New York e Iku~ (2008)

Grubun en utangaç elemanıdır Nakamaru. Hatta bir keresinde Kame Nakamaru için ” Eğer onu bir bayanla yan yana görürsem şok geçirebilirim.” demişti. Grup içindekiler için bile çok kapalı bir eleman. Grubun en yaşlı üyesidir. Beatboxing ve vokal perküsyon yeteneğine sahip ilk J.E üyesi olan Nakamaru diğer juniorlar arasında sönük görünmek istemediğinden, ilk isteği kendini diğer üyelerden ayırmak olmuş, bunun için de beatboxing öğrenmiştir. Çoğu MC görevini Kamenashi veya Jin ile paylaşır ama özel hayatında alçak gönüllü, utangaç ve özellikle yabancılara karşı içine kapanıktır. Waseda üniversitesinde Çevresel Görevler bölümünde okumaktadır. Grubun şarkılarında söz yazarlığı yaptığı olmuştur. İlk oyunculuğu Sushi Oji dizisinde olan Nakamaru’ nun ilk başrolü 2009 başında Rescue dizisiyledir.

Nakamaru’nun lakabı “korkak” tır. Nakamaru yüksekten korkar, her türlü hayvandan korkar, kadınlardan korkar. Korkaktır yani. 😀 Grup, Tokyo Dome 2009 konser gösterisinde yükseklik korkusunu yenmesi için ona 10 gün süreyle bungee-jumping yaptırdı. Ama o sadece üçünde başarılı oldu. Cartton Kat-Tun’un bir bölümünde de aynı şeyi denemiş ama yapamamış görevi Kame tamamlamıştı. Bir bölümde de trabzandan havuza atlaması gerekiyordu Jin ve Junno’yu gülmekten öldürdü. Ne zaman ki Jin bunu tutup havuza atmakla tehdit etti ancak ondan sonra atlayabildi 😀

Maru’nun en sevdiğim solosu

Nakamaru Yuichi – Film

Zavallı Nakamaru’yu konser turu esnasında atlamaya zorladıkları jumping macerası. 7 günde 3 atlayış, birbirinden komik Nakamaru mimikleri. Aslında hem korkusuyla yüzleştirdikleri için memnun oluyorum hem de bir taraftan da korkusunun üzerine bu kadar gittikleri için kızıyorum. Arada kaldım 😀 Mesela Cartoon KAT-TUN un bir bölümünde de zavallıyı atlatmaya çalışmılardı ama o yapamamış onun yerine Kame atlamıştı.

Nakamaru jump

Böylelikle KAT-TUN grubunun tanıtımı bitmiş oluyor. Şimdiye dek bahdsettiğim herşeyi bulabileceğiniz sevimli bir video ile postu kapatıyorum.

KAT-TUN 2010

Reklamlar

6 Yorum

  1. Aaaaa bunlardan biri bir kadınla mı çıkıyor? Demek ki gay değilmiş.. muha hahahahahahah……. 😀

  2. Hiçbiri gay değil ki 😀 Zaten tanıtımlarımda açıkça bir erkekle birlikte olan üye olmadığının altını çizdim. Akame meselesi için de her zaman tedbirli konuşuyorum ve “kanıtlanmamış büyük bir gizem ” olarak söz ediyorum 😉 Yoksa Nakamaru haricindeki bütün üyelerin ciddi birer ilişkisi oldu şimdiye dek. Gay olsa Kame’ye bu kadar manyak olmazdım sanırım sonuçta elde kanıt olmayınca suçu kanıtlanana kadar herkes masumdur 😀

  3. her KAT-TUN yazısında olduğu gibi yine burdayım^^ çok güzel yazmışsın yine bence şu biyografi olayına devam et.

    şimdi hepsini severim ama bu 3lü içinde en beğendim Ueda’dır, meğer rocker olmasıymış sebep. şimdi daha da çok seviyorum çünkü o da benim gibi Gackt hayranıymış!! gerçekten grubun en cool ve sessiz elemanı, zaten her grupta öyle biri olur ki bu da renk katıyor. yanındaki hatun da fena sayılmaz, mutluluklar adamıma^^

    taguchi çok güldürüyor beni, onun dans ettiği bir bölüm vardı, yani özellikle çıkıp dans ettiği, jin “en rahatsız edici olan şey yüz ifadesi” demişti de yarılmıştım (buraya yazınca bi b.ka benzemedi tabi espri) bir de maki’nin geldiği bölümde sulanmaları ve jin’in dalga geçmesi vb. süperdi, çok gülmüştüm. çok güleryüzlü, en çok da o yüzden seviyorum^^

    nakamaru şirinlik abidesi, safoşum benim. onunla da dalga geçmelerine ve maru’nun salağa yatmasına bayılıyorum. kesinlikle KAT-TUN’un en sevimli üyesi Maru. Şu bungee macerasını izlicem şimdi, gerçi Kame’nin atlayışını izlemiştim önceden, adam tak diye bırakmıştı kendini “Gakkoi desu ne” dediğimi hatırlıyorum^^

  4. Artık tüm grubu tanıttım biraz ara veririm biyografi olayına. Şimdi ana sayfam da epey ağırlaştı. Araya birkaç değişik mesaj alayım diyorum sonra asıl donanımlı yazım olan AKAME yi sunacağım. O herhalde bir tez niteliğinde olacak var mı yok mu? Gerçek mi değil mi? 😀 Ueda’yı cidden çok seviyorum ben grupta itici bulduğum hiçbir eleman yok ama bazen Junno sıkıyor açıkçası beni. Her yerde iriguchi falan diyor ya of yaa milleti bıktırdın sen bıkmadın diye epey söyleniyorum arada 😀 Ama Nakamaru’yu severim en aklı başında eleman gibi duruyor grupta yine de Jin ve Kame arasına girdiği zamanlardan ondan pek hoşlanmıyorum. Korkaklığı beni gülmekten öldürüyor zaten. Cartoon kat-tunun bir bölümünde bu epet seksi bir hatunla yan yana geliyor o bölümde yeminle yerlere yıkılacaksın. Kadınlarla bir araya gelmekten korkan heyecanlı bir vatandaş bu 😀 Ter ter terliyor, kekeliyor, ne yapacağını ellerini nereye koyacağını gözlerini nereye odaklayacağını bilemiyor falan alem 😀 Kame evet ya ağzındaki sakızı bile çıkarmadan küt diye salıverdi kendini aşağı hatta aşağıdakiler cesaretini epey bir övdüler de onun hele Koki atlayışını taklit ediyor ya orası çok şeker 😀

  5. Akame forever

    ehehe şu üyeler arasında en sevdiğim uedadır 😀 hele son zamanlarda açılan çenesi ve sürekli gülücük saçar halde olması beni oldukça sevindiriyor 😀 burdan Ryoko Kobayashiye en büyük teşekürlerimi sunmak istiyorum 😀
    Maru çok komik aslında o utangaçlığı beni bitirior hani normal bir insanda değilsinki artık 😀 bu kadar ün ve konserden sonra hala nasıl böyle olabiliyor çok merak ediyorum 😀 yahu bir kızlada adını duysam göbek atıcam 😀 erkekle falanda yokki adı 😀
    Junno bazen salaklığın dozunu aşsada çok tatlı oalbiliyor 😀 yani ne bileyim iriguchi deguchi taguchi oayını seviyorum bunun 😀

  6. Maru gerçekten çok başka biri adamın yapısında var utangaçlık kaç yaşında olsun bu değişmiyor. Maru’yu tatlı yapan etkenlerden biri bu. O ne bir Kame ne de bir Jin olabilir o Maru o kadar 😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: