Darkangelhome

KAT-TUN Görevimiz Tehlike… Yok ya eğlence:)


Cartoon KAT-TUN eğlenceli bir program ama bizimkilerin milleti gülmekten öldürdükleri tek program değil tabii ki. Birkaç eğlence programı japon tvlerinde öne çıkıyor. Başta Utaban ve Utawara geliyor. Bazen de bizimkiler bireysel veya grupça bazı skitlerde rol alıyorlar. İki skiti Akame yazısına sakladığım için burada yer vermeyeceğim ama en beğendiklerimden birkaç seçmece yapacağım. KAT-TUN FUN TOP 10 listemi umarım beğenirsiniz yiyecek ve içecekle izlememeniz tavsiye olunur.

1 ) 060720 Utaban

Utaban sunucularını Smap grubunun üyelerinden olan iki kişinin sunduğu bir eğlence programı. Konuklarıyla sohbet ediyorlar, onları yarıştırıyorlar ve şarkı söyletiyorlar. Sunucular da çok çok komikler zaten bayılıyorum onlara. Her ikisinin de Kame’ye ayrı bir sevgilerim vardır. Özellikle şapkasız çıkmam abi tarzında takılan eleman çok sever onu. Zaman zaman Kame’yi kendi beysboll takımına aldığı bilinmekte hatta bir keresinde o gelecekte benim yerimi alacak demişti. Smap grubu Japonya’nın en sevilen müzik gruplarından biriymiş zamanında. Şimdi yaşlandı üyeleri ama hala çok seviliyorlar. Bu programında Kat-Tun üyelerine hanım bir suma güreşçisi ile güreş yaptırıyorlar. Hatun hepsini teker teker yere çarpıyor. Aman yarebbim her biri o kadar komik ki Jin hele Ueda. 😀 Bir kişi hariç. Hatun Kame’nin hayranıymış meğersem Kame karşısına geçtiğinde kalakalıyor utançtan, yapamam falan diyor, Kame’ye sert davranamıyor ve yere atmıyor. Kame de en büyük kozunu kullanıyor elbette kadına karşı. Ne mi yapıyor? Gülümsüyor. 😀

ROUND 1

Bu programdan 2 sene sonra bizimkileri hallaç pamuğu gibi savurup Kame’ye kıyamayan sumocu ablamız yine onlarla karşılaşıyor. Kame de az değil ha hatunu yoldan çıkarıp etkilemek için elinden geleni yapıyor. Bu kez gülümsemesine bir de göz kırpma ekleyerek hatunu tuş ediyor. Ondan sonra gelen Koki de aynı tekniği uygulamak istiyor ama ehehehe nafile o Kame değil 😀 En güzeli de geçen sefer yüzünden hırslanmış Jin’e hiç acımaması. 😀

ROUND 2

2 ) 060611 Utawara KATTUN conner

Utawara bir komedi ekibi tarafından sunuluyor. Sunucularından biri de Arashi grubundan bildiğimiz Matsumoto Jun. Efendim o meşhur Jin/Jun atışmasının yaşandığı program var ya işte o. Tabii bütün programlarda atışmadılar. Çok eğlenceli yarışmalar da yaptılar Kat-tun ekibi olarak. 2006 dan bir video Kame sunucu pozisyonunda diğer üyeler de soruları cevaplıyorlar. Hepsi kafadan sallıyor. Hele bir reklamdaki eksik cümleyi söylemeleri istendiğinde süper komikler. Kadının yaptığı hareketi yapıp söylemeleri gerekiyor ” Oooooo ….? ” Hepsi kelleden sallıyor en komiği Koki ” Oooo my god ” diyor 😀 Sonra Kame önceden bildiğini söylediği için seyirciler onun hareketle birlikte kelimeyi söylemesini istiyor. Bu hayır falan deyince hep bir ağızdan ” Kame kame ” diye çığırıyorlar. Kame’deki gözleri kısıp seyirciye bakış attığı ana dikkat 😀 Sonra onları kırmayıp çıkıyor ve en az kadın kadar güzelce hareketi yapıyor. Olan Koki’ye oluyor hatunla Titanik canlandırması yapma cezası ona kalıyor ehehehe

Utawara KATTUN conner

Yine aynı soru cevap programından bu kez bizimkilerden bir şarkının eksik mısrasını tamamlamaları isteniyor. Junno, Nakamaru ve Koki komikler ama asıl Jin çok komik, böyle ağzında birşeyler geveleyerek sanki söylüyormuş gibi yapıyor. Sonuçta hatunlardan biri yine canlandırma kazanıyor ve Nakamaru’yu seçiyor. Birlikte Titanik canlandırması yapıyorlar ama Nakamaru’nun ellerini nereye koyacağını şaşırması milleti koparıyo tabi 😀

Utawara 2006 06 25

3 ) 20060706 utawara KATTUN

KAT-TUN grubunun Utawara’da özel bir bölümleri bile vardı. KAT-TUN 60 DAKİKA bölümünde kendilerine verilen yarışmaları bu zaman sınırı içinde kazanarak tamamlamaları gerekiyordu. Bu programda bizimkiler ünlü bir kaleciye şut çekiyorlar. Ama kaçırırlarsa ceza da var bellerine bağlanmış bir aletten onlara elektrik veriliyor. Her seferinde o kadar komik oluyorlar ki görülmeye değer 😀 Akanishi’nin futbolda ne kadar yetenekli olduğunu görebilirsiniz. Ayrıca hemen AKAME detayını araya sıkıştırayım şimdiye dek Jin’in pek çok kez Kame ile beysboll oynadığını biliyoruz. Ama Kame’yı asla onunla futbol oynarken görmedik. Bu program tek istisna. Ve görüyoruz ki Kame ” futbol ” oynayabiliyor. Jin kadar olmasa da birisi ona oynamayı öğretmiş. 😀 Tıpkı onun Jin’e beysboll oynamayı öğretmiş olması gibi. Zaten Jin epey heyecanlı Kame futbol oynayacak diye canımmm 😀

KATTUN 60 DAKİKA

4 ) Kat Tun Utawara 060813

Ee beysboll oynamadılar mı diyeceksiniğz elbette oynadılar. Bir görevlerinde oynadıkları besyboll çok eğlenceliydi. Jin’in bu konuda ne kadar yeteneksiz, Kame’nin ise onun tam tersine çok yetenekli olduğunu göreceksiniz. Ayrıca AKAME moment bakımından güzel bir bölümdür. Kame’ye destek olan Jin’i seyretmek çok güzel.

KAT-TUN BEYSBOLL PART 1

KAT-TUN BEYSBOLL PART 2

5 ) KAT-TUN Bed Time Skit

Bu skiti seviyorum çünkü Akanishi müthiş şeker. Onun karakterine çok uygun bir rol vermişler. Tam bir Bakanishi şekilde skit boyunca koparıyor insanı 😀 Bunlar bir kamptalarmış gece bir dolu genç bir odadalar, tabii hemen uykuya dalamıyorlar. Şebeklikler yapıyorlar ve koçları da bunları azarlıyor ama her seferinde kurban Akanishi oluyor.

BED TİME SKİT

6 ) 080119 Shimura Zoo Kame

Bu en sevdiğim videolardan biri. Program Shimura Zoo böyle hayvanlarla alakalı bir program sunucuları arasında Becky ve Arashi grubundan bildiğimiz Aiba var. Bu bölümde kocaman bir kafes içinde bir şey stüdyoya getiriliyor ve içindeki hayvanın tahmin edilmesi isteniyor. Kafesin içi seyircilere gösterildiğinde salon çığlıktan yıkılıyor. Neden mi? Çünkü içinde Kame var 😀 Tabii onlar içeride bir hayvan olduğunu düşündükleri için verilen tepki hepsini tedirgin ediyor. Kame kedi, kirpi, kaplumbağa (evet kendi adı da kame 😀 ) gibi hayvanlarla bunları korkutuyor. Ama Becky’e helal çok süper ya 😀 Sonunda Kame’yi Akanishi ile birlikte aldıkları köpeği Ran-chan ile birlikte görebilirsiniz.

ZOO KAME

7 ) Shimura Zoo 08.03.2008

Yine aynı programın sunucularından biri bu kez Kame’yi One Pound Gospel’in setinde ziyaret ediyor. Ama yanlız değil. Yanında iki minik yaratık var. Beklendiğinden habersiz dinlenme odasına gelen Kame’yi şaşırtan kadın öyle bir bağıra çağıra hoşgeldiiin diyor ki Kame resmen yarım metre havaya sıçradıktan sonra kadın peşinde masanın etrafında bir tur dönüyor 😀 Sonra kameralar gelince Kame sakinleşiyor, kadın amacını anlatıyor falan. Kame’nin hayvanları ne çok sevdiğini bilmeyen yok. İki minik yaratığı da o kadar çok seviyor ki hemencecik kaynaşıyor onlarla. Hatta kadını yok sayıp çocuklar gibi eğleniyor onlarla. Kadın da çok komik ama hali, tavırları konuşması falan. Sonra program bitip te Kame’nin gitme zamanı geldiğinde kadın bir kere beni sevdiğini söyle diyor, Kame’cim de öyle bir söylüyor ki stüdyodakiler bilem çığlık atıyor. Kadın da ” Honttooniii ” deyince millet kopuyor 😀 Kame’nin yaptığı bir iltifatla önce kadının kalbini feth etmesi, sonra bebek yaratıkla verdiği yiyecekler büyük olduğu için ağızlarına alamayınca kendi ağzıyla bölüp onlara vermesiyle bütün stüdyonun kalbini feth etmesini izleyin efem. O böyle biri işte 😀

PART 1

PART 2

8 ) 060323 Utaban KAT-TUN

Yine Utaban’dayız ve bizimkiler yine yarışıyorlar. 😀 Beysboll yarışında hepsi o kadar berbatlar ki hele Jin 😀 Bir tek Kame vurabiliyor zaten topa 😀

KAT-TUN UTABAN

9 ) SMAPXSMAP VS KAT-TUN

Smap grubu üyeleri ve KAT-TUN üyeleri yarışıyorlar efem. Utaban’daki adamı görünce hemen tanıyacaksınız. Zaten mutlaka ama mutlaka Jin’e Kame hakkında laf sokar bu adam ve bu programda da geleneğini bozmuyor. Bilerek Akanishi dedikten sonra Kame’nin adını KAMENİSHİ diye söylüyor. 😀 Tabii ikiside hemen atlayıp düzeltiyorlar. Bu adam Jin ikinci kere Amerika’ya gitmeden önce yine Utaban’da Jin’e ” Daha kaç kere gidip geleceksin? Zaten buraya grubun sana ihtiyacı olduğu için dönmedin mi? ” diye bayağı dalgasını geçmiş ve sonra ” Hiçbiriniz kız değilsiniz ki onu burada tutasınız ” demişti wuhahah 😀 Kızım sana söylüyorum gelinim sen anla 😀 Zaten programın başında dikkat edin Kame ve Jin ilk girişlerinde yanyana duruyorlar. Ondan sonra diğer üyeler hızla aralarına girerek ikisinin mesafesini açıyor. Bu konuya AKAME yazımda değineceğim zaten ama madem videoyu koydum izlerken dikkat edin. 😉

SMAPXSMAP VS KAT-TUN

10 ) ZOOM İN 09 05 16 KAME

Zoom IN diye bir program var böyle ünlülerle alakalı araştırma, dedikodu ve eğlence programı. Bu programın şöyle bir özelliği var neredeyse grup ilk albümünü çıkardığından beri Kame’ye özellikle yer veriyorlar. Yani programlarında ” Kamenashi Production ” diye bir bölüm bile var. Kame’nin konserlerine gidiyorlar, dizilerinin setlerine gidiyorlar, sürprizler yapıyorlar. Bu bölümde Kame ile yaptıkları bir ropta onun çileği çok sevdiğini ve konserlerden önce mutlaka çilek yediğini öğrendikleri için ona bir sürpriz yapıyorlar. Michael Jackson, Madonna, Sting ve Bon Jovi’nin bile yapamadığını yapıp rekor kırdıkları Break The Records konserlerinden birinden önce Kame’yi ziyaret edip bir tabak çilek getiriyorlar. O da çok memnun oluyor, o kadar ki konser esnasında size bir jest yapacağım diyor. Ortalama 15 adet çilek yediği için bunu işaretle onların kamerasına gösterecekmiş. İzleyin bakalım Kame’ciğimin tatlı jestini 🙂

ZOOM IN KAME

Reklamlar

6 Yorum

  1. **Aki**

    o kadının kameye olan zaafını gösterdikleri bölümü çok sevmiştim yaa 😀 kamede az değil hani işini biliyor 😀 bu çocuk gülüşüyle kızlarıda erkekleride kendinden geçirior feminen bir yakışıklılık yani….tapınılası….neyse kame değildi konumuz 😀
    ehehehehe o arashili bölüm benim favorilerimden biri kokinin atış bölümünde nasıl güldüm görmemelisin 😀 rezil hissederim çünkü.Bu çocuğun bu hallerini seviyorum.Aslında çok şirin bir insan (mod:sevgi böcüğü)
    o futbol bölümünde kameyide böle görmek garip geldi beyzbola alışınca tabi 😀 ehehe jinin bu zaafını anlamak mümkün değil kameye yani….
    ehehe jin ve beybozl 😀 aslında bu çocuğun normalde beyzbola hevesi yoksa bile sırf kame için neyse işte pff yani 😀
    bed time skitte aşırı fazla gülmüştüm.Zavallı Bakanishim yaa :S çocuüun üstüne atıp durdular suçu.Hele o dergi sahnesi ALLAHIMMM mükemmeldi hani 😀 ylnız biizmkilerde sapık gibi atıldılar dergiye (bakmışlardır dikkatlice yani:D)jinjin cidden orda mükemmel bir salak gülüşe sahipti 😀
    ehehehe beckynin mutlulukla kame!!!diye bağırmasından sonra kamenin yüzünde oluşan o düşünceli ifade beni benden aldı o anda 😀 anlayamadı tabi hangimiz diyordur içinden 😀
    oyy kame bana yada jinjinede bir kere de seviyorumu 😀 içim gitti hani 😀 oyy kamenin hyavan sevgisi çok hoşuma gidiyor 😀
    ehehe beyzbol yarışı ve bakanishiii 😀
    utabanda jinle harbi dalga geçtiler yani…ne zor durumda hissetmiştir çocukcağız .jine haksızlık yapıldığını düşünüyorum aslında :d aralarına girdiği için grup üyelerini vursam olurmu(ama sonra iyileşsinler yazuuk),
    çileeeeeekkkkkkkkkkkk!!!Bende aşırı seviorumda onun için coştum bir an 😀 kame-chan şekerlik abidesiii 😀

  2. Kame boşuna Japonya’nın en öpülesi adamı seçilmiyor yani kim dayanabilir o gülümsemeye 😀 Aynen Jin’in beysboll hevesinin tek ve yegane kaynağı Kame. Bunu zaten yazımda da belirteceğim 😉 Ben time skitte tam Jin’e göre bir rol vermişler ancak bu kadar cuk olurdu. Rol yapmasına bile gerek yok doğal olsun yeter ehehe 😀 Jin’e haksızlık yapıldığını düşünmüyorum eğer ki bu gitmeler kendi isteğiyse hak ediyor. Değilse o zaman açıklasın biz de onu affedelim di mi 😀

  3. **Aki**

    eh bu isteğin kendisine ait olmadığını söyledi ya zaten bence daha tartışmaya gerek yok 😀 yani hatta johhnynin bunu isteidğini ve bunu ,lk duyduğunda çok korktuğunu ve nasıl yaapcağı konusunda endişelendiğini ve sonra grup arkadaşlarının ”sadece bunu yap” diyrek destek oldğunu söyledi.Yani sonuçta Johhny istedikten sonra programları bile bitior bir grup üyesimi gidemeyecek Amerikaya.
    yalnız yamapi bu kadar ünlüyken neden kameyi en istenilenler listesine alıp duruolar anlamış değilim 😀 bana göre doğru sonuçta yamapinin popülerliğini düşününce garip gelmior değil hani…
    ehehe jinjin salağı kameyi etkilemek için beyzbola bulaşıor orası şekrrde acaba kame ne düşünüor bu konuda 😀 yani eminim hoşuna gidiordur 😀
    ehehe cidden rol yapmasına gerek yok aptallığını her eyre yansıtabilior 😀 ah bakanishi ahh :S

  4. Jin’in ilk gidişinde de suçu Johnny’nin üzerine atmak istedik bu kez de ama artık ben şunu düşünmeye başladım Jin bütün bunları kendisi de istiyor. Amerikadaki yaşamı istiyor, farklı bir yaşam ve müzik istiyor, o artık kopmak istiyor. Ben böyle düşünüyorum. Gönül ister ki hep Kat-tun da kalsın ama bazen kuşların yanlız uçması gerekir. 😀

  5. **Aki**

    ahh bakıcaz artık 😀 belkide jindedir suç.aslında belki suç yoktur jinin hayali sonuçta birşeyi dilemek suç olamaz 😀 kendisi düşünmüş demekki düşünmemişse zaten ne diyebiliriz aptallıktır yani

Trackbacks

  1. AKAME LAST PART – AYRILIK… « Darkangelhome

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: