Darkangelhome

Proposal Daisakusen – Seviyorum ama bir de söyleyebilsem…


Adı: Proposal Daisakusen – Operation Love
Bölüm sayısı:11+SP
Tür: Romantik
Yayınlandığı kanal:Fuji TV(Japonya)
Tema şarkı: Ashita Hareru Kana Kuwata Keisuke tarafından

Konu:

Iwase Ken ve Yoshida Rei ilk okuldan beri arkadaştırlar. Ken aşkta dikkafalı ve yeteneksizdir, fakat neşeli ve hayat dolu Rei’ye aşıktır. Ancak Rei başkası bir adam ile evlenmek üzeredir.. Ken ve Arkadaşları düğünde lise fotoğraflarını izlerken bir anda bir peri belirir ve Ken’i zamanda geri yollar. Ken’e sevdiği kızı kazanabilmesi için ikinci bir şans verir. Ancak sadece kendisinin bulunduğu fotoğraflara ve aynı fotoğrafa sadece bir kez gitme şansı vardır. Ken slayt bitene kadar aşkını itiraf edip kazanabilecek midir?

Diziyi Ezgi diziden Türkçe alt yazılı olarak izleyebilirsiniz.

Oyuncular

Yamashita Tomohisa as Iwase Ken
Kitamura Kaito
Nagasawa Masami as Yoshida Rei
Matsumoto Tamaki
Hashimoto Kurumi
Fujiki Naohito as Tada Tetsuya
Eikura Nana as Oku Eri Eikura
Hiraoka Yuta as Enokido Mikio
Hamada Gaku as Tsurumi Hisashi
Mikami Hiroshi as the Yosei/Fairy Hiroshi
Matsushige Yutaka as Ito Matsunori
Yamazaki Shigenori as Minorikawa Junzo
Morimoto Leo as Yoshida Takanori
Miyazaki Yoshiko as Yoshida Reina
Watabe Gota as Socrates
Hara Fumina as Matsuki Yuko
Kikuchi Kenichiro as Nishio Tamotsu

Aldığı ödüller

53. Televizyon Drama Akademisi Ödülleri: En İyi Drama
53. Televizyon Drama Akademisi Ödülleri: Özel Ödül
53.Televizyon Drama Akademisi Ödülleri: En İyi Şarkı Tema – Best Drama
11. Nikkan Sports Drama Grand Prix (Nisan-Haziran 2007): En İyi Drama
En İyi Erkek Oyuncu – Yamashita Tomohisa
En İyi Kadın Oyuncu – Nagasawa Masami

KİŞİSEL YORUM : Bu dizi bana çok koydu ya… Kenzou’nun her bölüm büyük umutlarla geri dönüp her seferinde bir türlü kabuğunu kıramayışını izlerken bazen sinirimden dudaklarımı ısırdım, bazen kader bu olmuyorsa olmayacak diye pes ettim ama sonunda iki kişinin kaderi birbirine bağlandıysa bunu ne şans, ne periler ne de bir başkası değiştirebilir, bunu anladım.

Oldukça komik, eğlenceli ve romantik bir dizi. Başroldeki Yamapi’yi Nobuta’da ağzı bir türlü susmak bilmeyen Akira’da seyrettikten sonra bu dizide ağzını bıçak açmayan Ken rolünde seyretmek oldukça tuhaftı. Kızımız zaten pek şekerdi, her daim gülümsesin diye kadroya alınmış belli 😀 Zira gülümsemesinden başka kayda değer bir gtarafı yok açıkçası. Yan karakterler de iyi olunca zaten dizi kendini izlettiriyor.

Bu diziyi izledikten sonra insan görüyor ki insanın bir araya getirmekte zorlandığı en büyük cümle ” Seni seviyorum ” muş. Ve aslında bir kere söyledikten sonra insan anlıyor ki bu cümlenin önünde dikilen en büyük engel de gururmuş.

10/8 veriyorum diziye. Neden? Tam puan olmamasının nedeni de Yamapi’nin cidden çok az konuşması. Yani bir karaktere az replik yazılır ama baş karaktere olmaz bu kadar yane 😀 Yine de onun Halleluyaaaah chancesseeeh diye çığırdığı yerlere hastayız orası ayrı 😀

Güzel bir soundtrackı var özellikle de başrolde bir şarkıcı olmasına rağmen them şarkılarını onun söylemediği ender dizilerden biri olması da cabası. Kapanıştaki parça insanı fena etkiliyor benden söylemesi.

SOUNDTRACK

ENDİNG VİDEO

Ve benim bahsettiğim ve sevdiğim parça

Ashita Hareru Kana Keisuke Kuwata

7 Yorum

  1. Biliyor musun ben o yazıyı tesadüfen okudum ve ilk sen aklıma geldin ama dedim ne alaka Darkangel böyle biri değil sonuçta ama senin dediğin anti fanatik bir grup vardı bunlar ona dahil sanırım.

  2. Yanlış yere yazdım yine silsene canım bunları görünce.

  3. güzel bir diziydi, Kenzou’nun birşeyleri düzeltmek için çırpınışları, hiç birşey yapamıyo gibi görünsede her bölümde küçüçük bir şey yapması ve bunların toplamda çok güzel şeyler ifade etmesi çok güzeldi 😀
    Birde insana seviyorsanız direk söyleyin kaybettiğiniz her dakika için pişman olucaksınız mesajı veriyordu. 😀 Bence kızda söyleyebilirdi yani illa Kenzou mu itiraf edecek, Kenzou yu her bölüm yine beceremedin diye suçlarken, bir yandan da kıza kızım sende seviyosun bu çocuğu belli, neden gidip başkasıyla evleniyosun diye veryasıl ediyordum. 😀

  4. Aslında kız bir kere ilanı aşk etmeye çalıştı, mektup yazmıştı ona ama olmadı. Kenzou’nun da her seferinde dallama gibi davranması sonuçta kızı bu kararı almaya itti. Ama geri döndüğü her seferinde o dallamalıklarının birazını alıp götürerek dediğin gibi ufak şeylerden oluşan bir bütün oluşturduğunda kızın karar vermesini sağladı. Güzeldi vesselam cidden sevdim ben diziyi 🙂

  5. Güzel diziymiş teşekkür ederim.

  6. koredelisi

    Diziyi şimdi bitirdim…Yıllar yıllar önce izlemiştim ama unutmuşum:)) İlk kez izliyor gibi oldum… Her ne kadar başrol oyuncusu konuşmasada sorun değil Yamapa’yi daha odun rollerde de izlediğim için bu dizide pek bi şirin geldi gözüme:D Söylemeden geçemicem periyle olan diyaloglarına bayıldım yahuu:D
    Çocuk aşkını itiraftan başka herşeyi yaptı… Bu dizide son pişmanlık çare etmez deyimini bir kenara bırakıp kenzonun macerasını izlemek güzeldi;))

    • Aslında Yamapi’ye yakışıyor da böyle odun roller ama bir kere Akira kanımıza girdi ya ondan böyle şen şakrak rollerde bekliyoruz. Ondan sonra rol aldığı hemen bütün rollerinde buz gibiydi. 😀

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.