Darkangelhome

Akame Part 2 Teenager Times


Bizimkilerin yavaş yavaş delikanlılık çağlarına ulaştıkları zamanlara gelmeden önce geçen postumda yer veremediğim iki detayı vereceğim. Zira videoları silinmişti ben de bulamadım derken bir yerlerde buldum videoları bari yazıya ekleyeyim 🙂 Şu pijama partilerinden biri daha, dikkat edin şimdi ne zaman Kame konuşsa hemen Jin’in de fikrini alıyorlar, Jin konuşsa Kame’nin fikrini alıyorlar. Kame nerede oturmuşsa, ki reklam aralarında devamlı yer değiştiriyor, bir bakıyorsunuz Jin hemen ayaklarının dibine oturuvermiş. Önce orada değilse bile kalkıp dolana dolana yanına gidiyor. Sonra poemlerini okuduklarında Kame’cim öyle tatlı utanıyor ki ve orada bulunan bütün çocuklar poemin Jin’le alakalı olduğunu düşünüyor, tedirgin tedirgin kıpırdaşıyor. Bir de üstüne Kame poemlerinin arasından Jin’e bakınca kamera hızla Jin’e dönüyor ve onun utangaç sırıtmasını gösteriyor. 😀

VİDEO BURADA

Bir de çocukluklarına damga vurmuş bir olay var. Bunu ilerleyen yaşlarında ikisi de ne zaman hatırlasalar sevgiyle anacaklar. JR lar arasında bir yarışma düzenleniyor ve Kame eleniyor. Elendiği zaman diyor ki ” Jin bu yarışmayı benim için kazanacaktır. ” Bunu söylediğinde seyirciler vuuluyorlar, Jin sadece utangaçça gülümsüyor ama ne yapıyor, yarışmayı kazanıyor. Kazandığında sunucu olan en yakın arkadaşım dediği Yamapi ” Kazandın ve ödülün de gitmeyi çok istediğin Okinawa’ya bir gezi. ” diyor. Jin sevinçli ama hemen onun cümlesinin ardından şunu ekliyor ” Kamenashi ile birlikte. ” Seyirciler kısa bir duraklama sonrası yine vuuluyorlar, Yamapi de ” Evet Kamenashi ile birlikte ” diye onu onaylıyor. Bu gezi onlara çok değerli anılar bırakıyor. Ödül olduğu kadar ceza da. Çünkü orada henüz tanınmamış arkadaşlarından biri olan Tsubasa’yı tanıtma çabası içinde yapmadıkları kalmıyor. Bir de geceyi sahilde bir çadırda geçirmek zorunda kalıyorlar. Yıllar sonra Shouen club sahnesinde aynı çadırda uyandıkları sabah ekrana verildiğinde ikisi de utançtan yerin dibine giriyor adeta. Kame ter ter terliyor, Jin önüne bakmaktan başka birşey yapamıyor, seyirciler elbette çılgın gibi bağırıyor. 😀

OKİNAWA TRİP PART 1

OKİNAWA TRİP PART 2

Bu da 2000 Yılında AKAME nin Okinawa’ya tepkisi, video sonunda 😀

VİDEO BURADA

Bu iki videoyu aradan çıkardıktan sonra yeniyetmelik zamanlarında gelebiliriz demektir. Bu zamana girdiğimiz andan itibaren AKAME nin farklarından birini daha vurgulayabilirim. Bu da Jin’in Kame üzerindeki kıskançlık krizleri. 😀 Küçükken bu kadar değildi. Kusano’yu falan bir şekilde görmezden gelebiliyordu. Ama büyüdükçe Jin’in Kame üzerindeki sahiplenme duygusu da büyüdü. Öyle böyle değil bir ara cidden Kame’nin başka biriyle tokalaşması bile Jin’e dokunuyordu.

Özellikle şu gife dikkat edin. Kızın Kame’ye doğru eğilmesiyle birlikte Kame’nin sanki kız mikrop bulaştıracakmış gibi geri çekilip Jin’e doğru eğilmesi bir oluyor. Ardından elbette kıskançlığıyla ünlü bakamız hemen elini Kame ile kız arasında uzatarak setini oluşturuyor. Bu anda kızın ikisine bakışı süper 😀

Bu da Jin’in konser esnasında konuşurlarken Koki’yi yanlış anlaması sonucunda Kame ile öpüştüğünü düşünüp kıskanması. Ama soruyu öyle bir soruyor ki görmeniz lazım 😀 Hele sonra Kame birlikte duş aldıklarından bahsederken diğerleri Koki’nin saçlarına gülüyor, oysa Jin elini beline koymuş dik dik bizimkilere baktıktan sonra ” Siz birlikte duş mu alıyorsunuz? ” diye soruyor. 😀 O zamanlar tepkilerini gösterebiliyordu ama Koki’nin yazısındaki fermuar olayında sadece surat asmakla yetindiğini söylemiştim. Eski Jin olsa mutlaka bu konuyla ilgili bir laf ederdi. Zaten bu Koki meselesine ileride daha detaylı değineceğim şimdilik geçelim.

JİN JEALOUS

Jin konusunda söylenecek çok şey var aslında. Yazımın başından beri onun çok daha açık bir insan olduğundan bahsetmiştim. Her ne kadar Kame efemine biri olsa da mesela oynadıkları skitlerde Jin’e hep Kame’ye yazılan hatun rolünü verirlerdi. Bu konuda iki örnek var. Biri Clinic Skit. Burada Jin hemşire Kame doktor rolünde. Skitin başında Kame neden yanlız olduklarını soruyor, Jin de yanlız kalalım diye diğer üyeleri gönderdim diyor. Sonra Kame ” Öyle miii? ” deyip yatağı işaret ederek ona oturmasını söylüyor. Jin öyle tatlı ve kızımsı şekilde Kame’nin oturuyor ki seyirciler buna bayılıyor. Kame’nin buna asılması, Jin’in kedi taklidiyle buna sırnaşması müthiş şeker. Sonra diğerleri geliyor vs. Kame birden steteskopunu unuttuğunu fark edince Jin cilveli bir hareketle ” Ah doktor sen hep unutuyorsun ” diyerek Kame’nin yanağına vuruyor. Seyirciler koparken Jin bile dayanamayarak arkasını dönüp gülüyor. Kame de skittin bir yerinde ona ” sen karışma sen sadece bana aitsin ” diyor. Ama skitt boyunca Jin’in gözleri devamlı Kame’nin üzerinde ve tatlı tatlı bakıyor.

CLİNİC SKİT

Bir diğeri de Yellow Helmet Skit. Burada da Kame ve Jin anne ve baba rolündeler. Jin anne Kame de baba. Zaten anladınız siz 😀 Özellikle Jin’in ellerini birleştirip Kame’ye yakınlaştığı anlar çok tatlıdır. Hele ” Hanata ” deyişi japonca da hayatım veya aşkım manasında kullanılıyor 😀

YELLOW HELMET SKİT

Jin’in Kame’ye düşkünlüğü bununla bitmez elbette. Mesela onun için her zaman endişelenir, her zaman onu korumaya ve desteklemeye çalışır. Şu videoda Kame’cim sahnenin boyutunu hesaplayamayarak aşağı düşer. Seyirciler çığlık koparınca o sırada başka bir şeyin üzerinde, sahneden yukarıda şarkı söylemekte olan Jin neler olup bittiğini anlamaya çalışır. Kame’nin düştüğünü anlayınca da devamlı kulağında durması gereken mikrofonu çıkararak Kame’nin tarafına bakmaya başlar. Kendi sırası geldiğinde şarkının girişini kaçırır bu yüzden. Sonra şarkısını söylerken de devamlı dönüp dönüp bakar ve sonunda Kame sahnenin üzerine çıkarılır. Ama Jin’in yüzüne odaklanan kameradan onun ne kadar korktuğunu hatta ağlamanın eşiğine geldiğini görürüz. Kame zaten topallayarak ve bir eliyle acı içinde kalçasını tutarak yürümektedir. Şarkı bitip sahne arkasında geçtikten sonra kıyafetlerini değiştirmiş olarak çıkarlar. Ve Jin bir eli Kame’nin sırtında ona destek olur. Kame durakladığında o da duraklar, adımlarının ona uydurur, iyi olup olmadığını sorup durur.

KAME FELL OFF FROM THE STAGE 1

KAME FELL OFF FROM THE STAGE 2

KAME FELL OFF FROM THE STAGE DAHA DETAYLI

Bunun haricinde Kame havuza atlar Jin arkasında ona destek olur, Kame fazla yemiyordur Jin kameraların önünde onun için endişelendiğinden dem vurur, Kame zor bir konuşma yapmaktadır Jin hemen arkasında belirerek ona destek olur, kendi su içmeden önce ona şişeyi uzatır sözün kısası bizim bencilliğiyle tanınan bakamız Jin aslında Kame’yi pek çok kendinden önce tutmuştur. Bahsettiğim anların pek çoğunun bulunduğu bir video,

VİDEO BURADA

Elbette teen zamanlarına damgasını vuran olay ikisinini henüz albümleri çıkmadan GOKUSEN dizisinin 2. sezonunda birlikte başrollerden ikisini canlandırmaları olmuştur. Bu dönemden bahsederek bu postu da kapatacağım. Gokusen sorunlu öğrencilere ders veren bir öğretmenin hikayesini konu ediniyor. Her sezonunda da ünlü gençler sorunlu öğrencileri canlandırıyor. 1. sezonda Matsujun ve Ogiri Shun vardır mesela. İkinci sezonda da Kame ve Jin var. Bu dizi ikisi arasındaki ilişkiyi ve arkadaşlığı da pekiştiren bir öneme sahip. Yıllar sonra Kame de Jin de geçmişte en güzel zamanları Gokusen zamanlarında geçirdiklerini söyleyeceklerdir.

Jin açısından önemi Kame de kendisi kadar acemi bir oyuncu olmasına rağmen Kame’nin ona repliklerini ezberlemesinde yardımcı olması, çekimlerde nasıl rol yapacağı konusunda onu yönlendirmesi, pek çok sahnede Jin’in açıklarını kapatmasından ileri geliyor. Bilikte çekimlere gidebilmek için birkaç saatlik tren yolculuğu yapıyorlar, çekimlere katılıyorlar, sonra tekrar dönüp şarkıcılık olaylarına katılıyorlardı. Tren yolculuğu sırasında pek çok kez Kame ve Jin’in başlarını diğerinin omuzuna dayayarak uyuduğu dedikodular arasında öne çıkanlardan 🙂

Ama bu dönemin Jin açısından herşeyden önemli bir yanı var. Ne mi? Kame’nin bu dizinin soundtrack parçalarından da biri olan KİZUNA yı ona ithafen bestelemiş olması. Dizi yayınlandığı sırada henüz albümleri bile olmayan Kame ve Jin’in popülaritesi birden ulusal seviyede zirve yapmış, şarkı japonyanın en sevilen arkadaşlık şarkılarından biri olmuştur. Hala Kame’ye zaman zaman Shouen Club gibi yerlerde bu şarkı söyletilmektedir. Yukarıdaki resimde şarkının sözlerini görüyorsunuz.

CANLI PERFORMANSTA KİZUNA

BURADAN İNDİRİP DİNLEYEBİLİRSİNİZ

Jin bunun karşılığını elbette boş bırakmadı. O da Kame’ye ithafen bir şarkı yazdı, CARE. Care herhangi bir dizide kullanılmasa da Jin’in çok sevilen sololarından biri oldu, Kame’ye ait olmasından dolayı daha da sevildi. Bir roplarında Kame tam Kizuna hakkında konuşurken bu şarkının bir “aşk” şarkısı olduğundan bahsediyor. Ve genellikle beyni biraz yavaş çalışan bakamız söz konusu Kame’ye yapacağı bir hinlik olduğunda cin kesiliveriyor ve hemen cevabı yapıştırıyor. ” Sen bu şarkıyı benim için yazmıştın değil mi? ” Kame şöyle bir donup duraklıyor ve yavaşça ” Evet. ” diyor o kadar 😀

CANLI PERFORMANSTA CARE

ŞARKIYI BURADAN İNDİRİP DİNLEYEBİLİRSİNİZ

2004 – The song ‘Care’ which was written by Jin is supposedly a response to the song ‘Kizuna’ written by Kame. Once Kame said in a concert report: “Kizuna is a love song…” And then some time later Jin asked him: “You wrote Kizuna for me, right?” Kame: “…Yes.” Also, it is rumoured that ‘Care’ was originally named ‘I Know’.

When Jin was singing “Care” in the 2005 Looking Concert, either at the chorus or somewhere with significant lyrics, Jin suddenly looked in Kame’s direction and tucked his hair behind his ear, showing the turtle earing on his left ear…

Reklamlar

19 Yorum

  1. yine süper bi yazı olmuş. videoların çoğunu izlemişim şiir okudukları, kamenin düşmesi ve kokinin olduğunu hatırlıyorum ama skitleri yeni izledim. bir de birbirlerine şarkı yazdıklarından haberim yoktu çok şaşırdım. bak senn şunlara 🙂 ya çok tatlılar, daha önceki yazında da konuştuğumuz gibi ilişki var mı yok mu hepsini bırak, aralarında ayrı bir bağ ve sevgi olduğuna her yeni yazınla beraber daha çok inanıyorum. dediğin gibi son yıllarda görünüşte bunu biraz kaybetseler de grup içindeki en güçlü ve sağlam dostluk onlarınki sanırım :)birbirlerine bir şekilde aşkla mı yoksa dostça bir duyguyla mı bilemem ama açık bir şekilde düşkünler. koki’ye de ayrı bir gıcıklığım olduğunu belirtmem gerek, ne kadar gerçek bilemem ama yapılan yorumların altında bir gerçeklik varsa onu kara kedi gibi görüyorum. bilmiyorum yazıcak mısın ama kokame yazını da iple çekmekteyim 🙂

  2. **Aki**

    Ne hoş bir yazı.Zevkle okudum.Fakat artık bunları ancka böle yazılarda görebiliriz gibime geliyor

  3. @ kimbapsushi boşuna onlara şirketin en gizemli ilişkisi denilmiyor. 😀 Kimse gerçekten bu budur diyemiyor bir türlü. İlerleyen partlarda biraz daha detaylara ineceğim ve evet Kokame mevzusundan da bahsedeceğim. Zaten Koki’nin yazısında onun kara kedi gibi göründüğünden bahsetmiştim şimdi sen de aynı şeyi söyleyince gülümsedim. Akame’yi tanıyan herkes ikinci etapta Koki’ye gıcık kapıyor 😀 Şarkıları cidden çok güzel, hele sözleri muhteşem. Skittlerde çok tatlılar ama di mi kimyaları falan çok uyumlular 🙂 İlişkilerinin neden bozulmuş olabileceğine dair bir teori partı bile yayınlamayı düşünüyorum o kadar yani millet düşünmekten kafayı yedi bu konuda. Sadece biz değil dünya üzerindeki bütün KAT-TUN ve Akame severler aynı durumda. Herkes nedenlerin peşinde ama elimizde cevap yok sadece teoriler var. Bunları da paylaşacağım 😉

  4. Ayy çok merak etmeye başladım. Belki bu dedikodulara son vermek için ayrı duruyorlar. Belki bir şey oldu aralarında küstüler. Ama var ya bir yazı daha yazsan ‘abi bunlar resmen aşık’ diyeceğim. Aşkın da halleri var sonuçta. İlla cinsel bir münasebette bulunmak zorunda değil. Kokame ne bilmiyorum ben onu. Yamapi de kat-tun üyesi mi? Peki Yamapi ne diyor Jinin en yakın arkadaşı olarak bu ikisinin yakınlığına. Bir de bunlar çok feminen be. Kız güzeli resmen, insan komplekse giriyor.

  5. Lee

    Benim arkadaşlarım Kokame hayranı ama 😀
    Onlarda Jin’i sevmiyor.
    Çoğu şeyi bilmiyorum Dars, senin sayesnde öğreniyorum.
    KAT-TUN konusunda bizi yalnız bırakma 🙂
    Bu arada ben grupta en çok Koki’yi severim mesela. Sesi çok hoşuma gidiyor.
    Bu yüzden bizim kızlar kadar olmasa da Kokame mevzusunu senin gibi iyi bilen birinden okumak zevk verici olacak.
    Hamiş, merakla bekliyorum ben de Kimbap gibi 🙂

  6. @ Lafea LOL! daha var partlarım daha ne dedikodular paylaşacağım sizlerle 😀 Kıvamıma yeni geldim sayılır 😀 Akame Akame diye boşuna söyylenmiyorum değil mi? Mesela sen Heechul’u da seyrettin ama hiç bu çifti seyrederkenki gibi hissettin mi? Heechul tamamen olayın showunda ama bunlarda olay çok farklı çook 😀 Kokame Jin’le arası bozulduktan sonra Kame’nin yine aynı grup içindeki Koki ile yakınlaşması ve bunun sonucunda apayrı bir fan kitlesinin oluşmasına neden olması sonucunda ikisine verilen ad. Kat-tun hırçın yakışıklısı yazısında bahsettiğim kişi Tanaka Koki o oluyor 😉 Lee’nin de dediği gibi Akame hayranları ve Kokame hayranları pek birbirlerinden haz etmezler. Akameciler tarafında Koki kara kedi muamelesi görür, Kokameciler de Jin’i değer bilmeyen bahtsız bedevi konumuna oturturlar 😀 Daha işleyeceğim o konuları dur sen 😀

    @ Lee yazıları takip ettiğini bilmiyordum sevindim 🙂 Elimden geldiğince detaylı ve düzenlice aktarmaya çalışıyorum. Eminim yer veremediğim daha bir sürü detay vardır ama çok inciğine de girmeye gerek yok anlatmak istediğimi anlatayım yeter 😀 Vallah aslında ben Jin’i severim ama ne bileyim Koki bana çok sıcak bir insan gibi geliyor. Delidir falan ama iyi çocuktur. Tek suçu Kame’ye gözü gibi değer vermesi. Sesini de beğenirim ama yiğidi öldür hakkını yeme demişler şu grupte en güçlü ses Jin ve Ueda’ya aittir. Koki’nin ses tonunu kullanmasını seviyorum ben. Akame’den bahdedip Kokame’den bahsetmemek olmaz çünkü birbirleriyle alakalı olaylar zincirinin parçalarılar.

    Bi de Lee yaa ben senin blogda yorum yazamıyorum???? Aradım taradım yorum alanını bulamadım? Yoruma kapalı mı blogun?

  7. Aaa bir de yanıt vermeyi unutmuşum Lafea Yamapi bir başka grubun üyesi, News grubunun. Şu seriyi bitireyim onun da tanıtımını yapacağım. 😉 Yamapi Kame ve Jin arasındaki ilişki hakkında açıklama yapmayan kişilerden. Zaten en yakın arkadaş olmasının nedeni bu. Ryo Tackey gibi elemanlar mutlaka laf atarlarken Yamapi bu ikisi arasında tedirgin olmadan durabilenlerden. Kame’yi de sever Jin’i de. İkisiyle de arası iyidir ama Jin’le daha samimi tabii ki.

  8. Ayy tanımadan sinir mi oldum ne ben bu Kokeye 😀 😀 Valla sevenler ayrılmasın diyeceğim 😀

  9. Lee

    Dark önce yorum konusunu yazayım 🙂
    Ben ekstradan bir yorum kutusu ekledim. Bu yüzden başlıklara tıklayınca biraz beklemen gerekiyor.
    Geç geliyor gibi.
    Ama o kadar güzelki, vazgeçemiyorum.
    Varsın beklensin diyorum 🙂
    O yüzden birazcık beklersen aşağıdaki yorum kutusu gelmiş olacak.
    Böyle deneyebilirsin 🙂

    ***

    Jin’i sesi gerçekten değişik. Zaten sesi güçlü olmasa, grupta geri planda olsa ben onu toptan sileceğin.
    Bir de son zamanlarda çok somurtuktu 🙂
    Kimbap, La Fea Koki’den hazetmeme yapmayın yahu 🙂 Bu gruptaki en eğlenceli kişilerin nerdeyse başında gelir Koki. Kame ile de şu an en yakın olanı. Gerçi herkesle yakın ama onla daha bir yakın 😀

    Ben normalde nete yazıp hemen olayları da bulabilirim ama senin gibi geçmişini, durumları, olayları takip eden bir fanın elinde okumak çok daha verimli ve güzel bence.
    O yüzden yazdıklarını dikkatlice okuyorum.

    Daha bol ve çok vermen dileğiyle diyeyim ve bu yorumu bitireyim 🙂

  10. sulli

    Akame yazının 2 partını da bir solukta okudum.Videolarla ve giflerle desteklemende ayrıca çok iyi olmuş.Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.Kokame yazısı hazırlayacak olmana da çok sevindim. Aslında Japon grupları içinde en sevdiğim Tackey& Tsubasa fakat KAT-TUN hakkında sayende baya bilgi sahibi oluyorum ve bu çok hoşuma gidiyor. Emeklerin için çok teşekkürler…Kolay gelsin 🙂

  11. http://www.allkpop.com/2010/06/kat-tun-to-perform-on-0701-mnet-m-countdown vAYY BE kOREDE BİLE BİLETLERİ 20 DK DA SATILMIŞ 🙂

  12. Aynen öyle bizimkiler Koreli sanatçıların japonyada revaçta olması gibi japon sanatçıların da korede revaçta olduğunun kanıtılar adeta 😀 Bu da bizimkilerin koreli hayranlarına gönderdikleri mesaj videosu. Bildikleri Korece cümleleri de söylüyorlar. Bizim Kame ne derse beğenirsiniz?

    – Oppaa! :D:D

    Ueda hemen soruyor Oppa ne demek diye o da Nii-can demek diyor yani abi. Tamamen iyi niyetle söylüyor ama bu kelimeyi kullananların bayanlar olduğunu bildiğinden emin değilim. 😀

    http://videoizle.video75.com/oscD3_kFrQR/-kattunkattun-big-to/

  13. @ Sulli teşekkürler yazımı takip etmene sevindim olabildiğince görsel öğe ile desteklemeye çalışıyorum 🙂

    @ Lee bi daha deniyim bakalım yorum edebilecek miyim? Sabırsızlıktan değil de açılmayınca yoruma kapalı diye düşünmüştüm ben 😀

  14. Şöyle bir etrafa baktım da anlamadım bu Akame-Anti Akame olayını neden bu kadar büyütmüşler. Ben işin daha çok eğlence tarafındayım grubun hayranı falan olmadığım için. Görünen o ki yazıların ses getiriyor 😀

  15. sulli

    KAT-TUN dinlemeyi seviyorum, videocliplerini izlemeyi seviyorum, showlarını seyretmeyi seviyorum, haklarında yazılan yazıları okumayı seviyorum, resimlerine bakmayı seviyorum. (KAT-TUN ile ilgili ne kadar çok şey seviyormuşum :D). Masaüstü olarak kullandığım iki resimden biri Kame’ninkiler çünkü bilgisayarımı açtığımda güzel bir yüz görmek istiyorum.(Diğeri Tackey 🙂 )
    Akame olayını bugüne kadar boyutsal olarak hiç düşünmemiştim(Garip bir cümle kurdum sanırım :)). Olaya sadece fanlarını çoşturmaya çalışan iki arkadaş gözüyle baktım hep. Aslında aralarında her ne varsa çokta enterese etmedi beni fakat bu ilişki ile ilgili yazılan her bakış açısını okuyorum, ilgimi çekiyor.
    Son zamanlarda girdiğim forumlar da bir Akame kavgası aldı başını gidiyor. Fakat garip olan Akame’ye inananların olaya sakin yaklaşımının yanında inanmayanların tarz ve uslübunun sertliği ve kırıcılığı, direkt yüksek bir ego ile saldırmaları. İnsanın Akame’ci olası geliyor.
    Bu grupta ne tür ilişkiler var veya yok, benim için çokta mühim değil çünkü sonuçta her türlü KAT-TUN’u seviyorum. Darkangel senin de çok iyi bilgilendirdiğini düşünüyorum. Hadi bizi daha çok bilgilendir… 😀

  16. @ Lafea hee yazı başında o kadar üstüne basa basa yazdıklarıma rağmen hala aynı tas aynı hamam devam ediyorlar. Varsın etsinler çok da umurumda değil açıkçası. 😀

    @ Sulli teşekkür ederim. Aramızdaki farkın ne kadar çok ortada olduğunu ben biliyorum ama olaya tarafsız gözle bakabilenlerin bunu ortaya koyması, belirtmesi benim açımdam daha önemli. Seviyesini çirkeflik seviyesinde tutan insanları ne önemserim, ne dikkate alırım, ne de muhattabım kabul ederim. Takipte kal hafta sonu bi aksilik olmazsa 3. partı da atacağım 😉

  17. yuuki

    Dark harika bir blog olmuş. Yazıların suratımda her daim bir gülümseme yaratıyor 😀 Tabi saç baş da yoldurtuyor xD AKAME sağolsun kyaa kyaa diye dolaşıyorum ortalıkta xD Anime izlemenin japonlara olan hayranlığımı tatmin etmediğini farkedince drama üzerine yoğunlaştım. İyi ki de yoğunlaşmışım. Bu sayede başta Kame olmak üzere Kat-tun’u, Yamapi’yi ve bi çok boybandı tanıdım. AKAME’ye tek kelimeyle ba-yı-lı-yo-rum. jin’in Kame’ye olan düşkünlüğü, kıskançlığı o kadar cici ki. Zaten son yazındaki ilk 2 resim kalp krizi geçirtecek cinsten şeker 😀 Şu çadırda çıplak uyandıkları video da epey hoştu 😀 Koki’yi seviyorum ama AKAME denklemini bozmadığı sürece xD AÇıkçası ikisi arasındaki ilişkinin fanları coşturmak amacıyla olduğunu hiç sanmıyorum. Hatta gözümde aşk diyebilicek derecede. Umarım öyledir de 😀 Birbirlerine gerçekten değer veriyorlar gibi duruyor. Çünkü bi kaç yıl içinde olmuş bişey değil. Bıcırık zamanlarından beri bu şekilde birbirlerinin üzerine titriyorlar. Birbirlerine şarkı yazmaları aralarındaki özel bağın başka bi kanıtı. Sıpamız iyi sıkıtırmış ama Kame’yi xD Aşk şarkısı xD
    Unutmadan geçen Youtube’ta Kame videolarında gezinirken şunu buldum.http://www.youtube.com/watch?v=Nw_0AvN8RTU Nedir yahu kimdir bu öpüştüğü adam. Sol ele dikkat *.* Jin olmalıydı o 😀

  18. Teşekkürler yazılarımı beğenmene sevindim 🙂 Ama o videodaki kişi Kame değil. 😉 Hem de bariz bir şekilde değil 😉

  19. yuuki

    Ahaha sahiden değilmiş 😀 Yorumları falan okumamıştım, Teppei diye biriymiş. Acaip benzettim ama kaşlar falan *.* Neyse rahatladım 😀 Yeni postlarını merakla bekliyorum >_<

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: