Darkangelhome

AKAME PART 4 Jin’in L.A’ a gidişi-dönüşü


Ayrılık çanlarının çalmaya başladığı zamanlara gelmiş bulunmaktayız. Kendimi belgesel falan hazırlıyormuş gibi hissediyorum ama iyice dedikodu havasına girdim benden söylemesi 😀 2006 yılında Kame ve Jin diğer üyelerle birlikte başrollerini paylaştıkları Dream Boys müzikal gösterisinde yer aldılar. Kame gösterinin yıldızı, Jin yan başrollerden biri, diğerleri tamamen yan karakter şeklindeydiler. Bu zamanlardan bir fancam (hayran tarafından çekilmiş bir video) yayınlamak istiyorum.

İlk gösterilerini yapmışlar kapanıştalar, oynayan herkes sahneye çıkıyor ama bir bakmışız hepsi el ele tutuşmuş. Tabii Kame ve Jin yanyanalar. Sonra Kame diyor ki ” Böyle el ele çıktık çünkü ben öyle söyledim. ” O sırada Jin yanında birşeyler geveleyince bu durup ona dönüyor ve ” He? ” diyor. Jin de diyor ki ” El ele tutuştuk çünkü… Sen bunu istiyordun. ” 😀 Kame de bunun kafasına vuruyor ” Sözlerine dikkat et. ” diyerekten sonra da ” Biz el ele tutuştuk çünkü bunu biz istiyorduk değil mi? ” Gerçi kendisine katılan pek olmuyor ama o bu sırada öylesine tatlı bir şekilde uzanıp Jin’in elini tutuyor ki her zamanki gibi seyirciler Kyaaa moduna girip vuuluyorlar 😀

VİDEO BURADA

Ve albümleri satış rekoru kırmış, singleları bir numaradan inmezken birden bire Akanishi Los Angeles’a gitmeye karar verir. Amacının orada hem değişik bir kültürü tanımak hem de dil eğitimi almak olduğunu söyler. Sonradan, Jin’in döndüğü zaman düzenlediği basın toplatısında öğrendik ki ayrılığının haberini 2006 sonlarında katıldıkları 24 Hours isimli bir yardım programı esnasında diğer üyelere açıklamış. Jin’in ayrılmadan önce grupla katıldığı son etkinlik olan bu program oldukça önemli. Çünkü genellikle bu programa katılan ünlüler sevdiklerine mektuplar yazıyorlar. Daha önce Arashi katıldığında Aiba okumuştu mektubunu. Bu gruptan seçilen kişi de ne büyük tesadüftür ki Jin.

Jin ailesine ve grup üyelerine teşekkür mahiyetinde bir mektup yazmış ve onu okuyor. Kame’ye Gokusen’i çekerlerken yaptığı büyük yardımlardan dolayı teşekkür ediyor. İkisinin ilişkisinde Gokusen zamanlarının büyük önem ve değer taşıdığını bir kere daha anlamış oluyoruz. Hepsine birden söyledikleri şunlar,

“Kamenashi – during the drama Gokusen I didn’t know any of the other actors, but because Kamenashi was there on the site, I really was saved. Koki – no matter when, he shows me the same smiling face and high spirits, which always helps me. Ueda – we fought a lot, but he actually looks everything the most calmly. I think he’s an amazing guy who can do the things I can’t. Taguchi – Taguchi is, well, he likes games and does nothing but play them, but, that earnest cheerfulness really spreads to us. Nakamaru – out of all of us, I think he might be the one who cares about the other members the most. Please keep that kind heart forever.”

Mektubunu bitirince sunucular üyelere neler düşündüklerini soruyorlar. Koki, Jin’i ilk kez bu kadar ciddi gördüğünü söyleyerek insanları güldürüyor. En son Kame’ye soruyorlar. Mektuba seninle başladı, ne düşünüyorsun diye. Kame de aşağıdaki cevabı veriyor.

Kame: With Akanishi, there’s several… No matter what we’re doing, we face it together and share experiences. It happens a lot. Akanishi and I really expose our weaknesses to each other. When it gets down to the wire, in emergencies, I always talk with him, I think. Even though a lot has happened recently, in the end, he’s been talking with me… Well, for a long time we’ve been together a lot, and so from now on, as we encourage each other, I’d like to be able to go on firmly building up this relationship.

O bunları söylerken zaten okuduğu mektup yüzünden duygusallaşan Jin ağlamanın eşiğine geliyor. Gözleri dolu dolu, Kame konuşurken o gözyaşlarını zaptedebilmek için çabalıyor. Dudakları titriyor, gülmeye çalışıyor, başarıyor da, ağlamıyor. O program boyunca Jin adeta Kame’yi göz hapsinde tutuyor. Her zamankinden daha yoğun bir şekilde onu izliyor, hep bir adım yanında duruyor, resim çekilirken bakıyorsunuz herkes bir yere bakmış o Kame’ye. Nedenini de böylece anlamış oluyoruz. Jin o mektubu yazarken de, Kame de o cevabı verirken de Jin’in gideceğini ikisi de biliyor ve buna göre cevaplar veriyorlardı, geleceğe yönelik, umutlu cevaplar.

Sonunda Jin küçüklüğünden beri amacı ve rüyası olan ülkeye gider. Ancak Jin’in gidişi ve sonradan geri dönüşü üzerinde pek çok teori dönmüştür, hala da dönmektedir. Özellikle de Johnny-san’ın ününün zirvesinde olan, henüz resmi olarak bir yıllık bir kariyere sahip bir grubun en sevilen üyelerinden birinin belirsiz bir süre boyunca gruptan ayrılıp başka bir ülkeye gitmesine neden izin verdiği oldukça tartışılmıştır. Bu konuda öne çıkan birkaç teoriden bahsedeyim,

Teori 1: Johnny-san Kame ve Jin’in çok fazla ön planda olması dolayısıyla onlara aralarına biraz mesafe girip samimiyetlerini yetişkinlik seviyesine çekebilmemeleri için Jin’e gitmesi emrini vermiş olabilir.

Bence bu pek olası bir teori değil. Çünkü teaa grup ilk kurulduğu zamanlardan hatta daha öncesinden beri Kame ve Jin bir aradaydı. Hatta bu grubun bir araya gelmelerinin vesilesi zaten bu ikisinin varlığı. Önce Kame ve Jin’in grubu zirveye taşımasına izin verip sonra neden meyve veren ağacı taşlasın ki?

Teori 2: Jin gerçekten de Amerika’ya dil öğrenmeye gitmek istedi. Ama bu kararı tek başına verdiği için Kame ona kızdı.

Bu da oldukça düşük bir olasılık. Çünkü ikisinin o zamanlar oldukça yakın bir ilişkisi olduğu biliniyor. Eğer Jin böyle bir karar aldıysa bunu mutlaka Kame ile konuşarak almıştır. Zira o Amerika’dayken Kame’nin ona sessiz mesajlar göndermesi ve destek olması kızgın olmadığını gösteriyor.

Teori 3: Johhny-san daha önceden Ikuta ve Yamapi’yi ayırdığı gibi Kame ve Jin’i de ayırıp meyve veren ağazı kesmek değil daha fazla meyve toplamayı amaçlıyordu.

İşte bu benim de destek verdiğim teori. Johnny bütün Juniorlar içinde Amerika’da birşeyler yapabilecek tek kişinin Jin olduğunu o zamanlar öngörmüştü. Yamapi’yi de bir ara dener gibi olduysa da maalesef Yamapi beklentileri karşılayamadı. Ama Jin hem kökeni (Dede tarafından İtalyan) hem de bu dile yatkınlığı dolayısıyla bu iş için uygundu. Hem de neredeyse ergenliğe erdiği günlerden beri Japon kızlarının arzu listelerinde geçen seneye kadar hiç sekmeden 1. oldu. (Geçen sene DBSK nın Hero’su 1. oldu. Jin 2. oldu.) Hemen hemen herşey bu elemanın hamurunda vardı. Yani Jin Johnny-san’ın Amerika’ya adım atma aracı olabilirdi.

Bu yüzden aslında Jin’e dil eğitimi alması emrini veren bizzat Johnny’nin kendisiydi. Jin orada eğitim alırken Japonya’da grubun Kame’nin omuzlarında taşınıp taşınamayacağını test etmiş olacaktı. Ama işler hiç de Johnny’nin beklediği gibi gelişmedi. Bunun birkaç nedeni var. Kame her zamanki gibi başarılı bir şekilde grubu sırtlasa da henüz çok erkendi, çıkardıkları single albümlerinin yarısı kadar bile satmadı. Üstelik Amerika’da sözde dil eğitimi alan Jin’in ard arda başından aşağı alkole bulanmış, kıpkırmızı gözlerle salak salak pozlar verdiği bir sürü resimler nete düşmeye başlayınca işler biraz daha sarpa sardı. Bir de üstüne önceleri devamlı Jin’e destek mesajları atan Kame’nin bu resimler düşmeye başladıktan sonra birden bire mesajlarını kesmesi, üstüne bir de kendinden 20 yaş büyük bir hatunu sevgili yapması herşeyin üstüne tuz biber oldu.

Jin 6 ay sonra apar topar Japonya’ya geri döndü. O kısma gelmeden önce o yokken Kame’nin ona gönderdiği mesajların olduğu birkaç videoyu koyayım. Mesela bu videoda Kame şarkıyı söylerden bariz bir şekilde eliyle havaya Akanishi’nin adını yazıyor bir de üstüne dudaklarıyla Akanishi diyor.

VİDEO BURADA

Bu videoda Jin döndükten sonra geçen sene verdikleri BTR konser serisi sırasında Kame Jin’e neden Gokusen Movie’de yer almadığını soruyor. Daha önce ikisinini dizinin 2. sezonunda birlikte rol aldıklarından bahsetmiştim. Gokusen’in filmi çekildiğinde en sevilen karakterlerden biri olan Odagiri’yi canlandıran Kame tekrar bu rolü canlandırarak filmde yer almıştı. Ama dizide en iyi arkadaşını Yabuki’yi canlandıran Jin yoktu. Neyse efem jin Yabuki’nin ağzından Kame’ye cevap veriyor. Diyor ki, ” Yabuki gelemedi çünkü o başka bir ülkeye, L.A ye gitmişti. Ama giderken havaalanında Odagiri’ye ” Beni Bekle! ” dedi. ” İşte o bunu söylediği anda stat çığlıktan yıkılıyor. Kame bir an kalakalıyor. ” Öyle mi demişti? ” diyerekten. Jin de ” Evet hem koşuyordu hem de Beni bekle diye bağırdı. ” diyor. Videoda bu sahneyi izleyebilirsiniz. Jin bunu açıkladıktan sonra tabii dedikodu stünları karışıyor. Hatta Junno’nun katıldığı bir radyo programında sunucu ona ” Akanishi-san gitmeden önce Kamenashi-san’a beni bekle mi dedi? ” diye soruyor. Junno’dan gelen vecap tipik, ooohuuh deyip geçiştiriyor. 😀

VİDEO BURADA

Bu videoda Jin bu kez anlattışını değiştiriyor. Diyor ki Yabuki gitmek üzereyken Odagiri ağlayarak gelmiş, bilet sırasındayken onu yakalamış ve ” Bekle! ” demiş. Yabuki de kolunu çekerek ” Bırak beni gitmem lazım ” demiş. O sırada gelen Johnny-san Yabuki’ye ” Sen! Git! ” demiş Yabuki de gitmiş. Hadi buyrun bakalım 😀

VİDEO BURADA

Efem Jin apar topar döner ve bir basın toplantısı yapar. Ama gelin görün ki onlarca gazeteci önünde Jin tek başınadır. Sonradan Nakamaru ve Taguchi yanına gelerek ona destek olurlar. Onlar gelene kadar Jin gelen soruların çoğunu ” No comment ” diye geçiştirmiştir zaten. Özellikle de nerde eğitim aldın okulda mı evde mi sorusuna bu konuda açıklama yapamam cevabını vermesi çok ilginçtir. (Belki de bar bar gezip sosyalleşerek dilini geliştirmiştir 😛 ) Hele birisi Jin’e bir kızla evleneceğin haberleri doğru mu diye sorunca onun ” Hiçbir kızla ” ilişkim yok demesi tam dumurluk olaydır. 😀 Program sunucusunun da dediği gibi geçen yirmi dakika boyunca kimse bu toplantıdan birey anlamamıştır. Üstelik bu toplantıya yaklaşık yüz gazeteci katılmıştır. Jin zaten yine Japonca’yı unutmuş duraklaya duraklaya konuşuyordur. Bu arkadaş kendi dilini konuşmaktan acizken bir de o baka beynine ingilizceyi sokuşturunca giren her bilgi yerine birisi çıkmış gibi olmuş anlayacağınız. 😀

Maru ve Junno gelince Jin bariz bir şekilde rahatlıyor. Üstelik Maru beraberinde Kame ve Koki’den mesajlar getirmiş. Jin epey heyecanlanıyor. Dikkat edin Kame’nin mesajı okunacağı zaman Jin sanki Nakaramu mesajı eksik okuyacakmışçasına eğilip onunla birlikte okumak için üstün bir çaba gösteriyor o kadar ki Nakamaru’nun eliyle onu kendinden uzaklaştırması gerekiyor. Kame’nin mesajından sonra Jin oldukça mutlu görünüyor ve tabii ona hemen L.A deyken Kame’yle konuşup konuşmadıkları soruluyor. O da konuştuklarını söylüyor. Yanlız toplantıda Kame,Koki ve Ueda’nın olmayışı bütün gazetelerde işkilli bir şekilde işleniyor. Aynı akşam Kame’nin cep sitesinde yayınlanan ” Bunu anlamak benim için gerçekten çok zor ama diğer taraftan bunu çok iyi anlıyorum. ” bilmece gibi bir demeçi akılları iyice karıştırıyor.

VİDEO BURADA

Bu kimsenin birşey anlamadığı toplantı rezaleti sonrasında adam akıllı bir toplantı daha düzenleniyor ve bu kez emir verilmiş askerler gibi hepsi bir aradalar. Jin elbette çok mutlu zira artık bütün üyelerin desteğinin yanında olduğunu gösterebiliyor. Özellikle de hemen yanında Kame otururken.

VİDEO BURADA

Sorular sorulup cevaplar verilirken birisi hayranlara bir mesaj vermesini söylüyor. Jin düşünürken yanından Kame birşey söyleyince bu dönüp ona bakıyor ve “He?” diyor. Kame’nin önerisi ne dersiniz? ” Hello ” desinmiş. 😀 Jin’le dalga mı geçmeye çalıştı gergin ortamı yumuşatmaya mı çalıştı bilinmez ama sonuçta herkesi güldürüyor, Jin’i de biraz rahatlatmış oluyor.

VİDEO BURADA

Bundan sonra verdikleri KAT-TUN II YOU konser serisine katılan Jin tüm üyelerin desteğiyle sahneye çıkıyor. Özellikle de sahneye ilk çıkışta Kame ile sarılmış oldukları dikkatlerden kaçmıyor. Bu konserler boyunca herkes özellikle de Kame Jin’in eksikliklerini,unuttuğu sözleri kapatabilmek için ellerinden geleni yapıyorlar ve ona destek oluyorlar. Jin’in ikinci kez Amerika’ya gidişini takip etmiş olanlar biliyorlardır ama bilmeyenler için hemen söyliyeyim asla bu ilk seferki gibi olay olmadı. Evet haberler yapıldı, yazıldı çizildi ama artık bu kadar abartılmıyor Jin’in gidişi de geri dönüşleri de. Artık yüzlerce basın muhabiri takip etmiyor dönüşlerini. O zamanki gidişi ile şimdiki gidişi arasındaki fark şu, Kame ile ilk ayrıldıklarında ilişkilerinde belirgin bir problem yoktu, gözle görülür, hissedilir bir soğukluk yoktu. Bu yüzden herkes Jin’in dönüşünü hevesle ve merakla bekledi. Oysa bu kez gidişinde Kame ile aralarındaki mutsuzluk biliniyor, bu yüzden gidişi solo konserleri için olduğu açıklansa da kendi ülkesi gibi diğer Asya ülkelerinde de gruptan ayrılmasının alameti sayılmaya ve sorgulanmaya başladı. Yavaş yavaş günümüze gelmeye başladık zaten. Sırada Cartoon KAT-TUN, Kame’nin gizemli ilişkisi ve kopuş zamanları var. Beni takip etmeye devam edin efem 🙂

Bu videoda yukarıda bahsettiğim herşeyi bir arada bulabilirsiniz, KAT-TUN dan Neiro eşliğinde buyrun efem.

JİN’İN GİDİŞİ VE DÖNÜŞÜ

10 Yorum

  1. Jin Resmi olarak gruptan ayrılmış. Böylece Akame macerası da sonlandı denilebilir mi? Geçmiş olsun canım hepinize 🙂

  2. belgesel demekte haklısın çünkü ben de o tadı alıyorum okurken,yazış stilin ve dilin de öyle. meraklanıyorum valla her yazıda :)bu yazı için de yine eline ve emeğine sağlık çok güzelmiş. özellikle resimlere bayıldım. ilerki yazılarla ilgili en merak ettiğim şey kame’nin ilişkisi, şu hatunu merak ediyorum.
    bir de jin gerçekten ayrılmış mı ya. valla bence hayatının hatasını yaptı. amerikada bir şey yapabileceğine inanmıyorum sesi güzel olsa da. solo kariyer zor iş valla. umarım doğru değildir, gerçi resmen açıklamasa da ayrılmış gibiydi zaten, işin buraya varacağı belliydi.

  3. Yes I’M BACK! 😀

    @ Lafea : Akame macerası aslında biteli bir yıldan fazla oluyor. Zaten benim de son parta ayırdığım bölüm bu ayrılık hikayesi olacaktı.

    @ Kimbapsushi : Sağol canım zaten okuyanlar zevk almazsa yazmanın da bir manası olmazdı benim için de bu ikiliyi enine boyuna yazıp noktaladığım yazı dizim olacak herhalde 😀 Resimlerin hiçbiri photoshop değil bunun altını çizeyim, hepsini kame ve Jin bir şekilde ya poz verdiler ya da onlar fark etmeden çekilerek yakalandılar. 😉 Evet, Jin gerçekten de KAT-TUN dan ayrıldı. Yukarıdaki yazımda az çok zaten Johnny-san’ın Jin üzerindeki oyunlarından bahsetmiştim ama artık kesin bir ayrılık söz konusu. Zaten benim de bir ayrılık partım kalmıştı. Bu olay tam bir tamamlayıcı unsur haline geldi bile diyebilirim lol!

  4. Lee

    Belgesel niteliğinde keyif alarak okuyorum.
    Şimdi yavaş yavaş Kokame kısmı gelecektir, o yüzden daha bir merak ve heyecanla okuyacağım 😛
    Koki ve Kame’li kısımları da en az bu kadar uzun isterim Dark 😛
    Güzel yazıyorsun, ellerine sağlık.. 🙂

  5. sulli

    Yine çok iyi bir yazı…Final partını çok merak ediyorum ayrıca Kokame olayını ve şu Kame’nin birlikte olduğu hatunu bende çok merak ettim. Yazıların insana okudukça bağımlılık kazandırıyor… Yeni yazını heyecanla bekliyorum.
    Emeğine sağlık. 🙂

  6. @ Lee : Sağol canım ya böyle esprisine yazmıştım ama sizin de katılmanız beni mutlu etti 🙂 Akame ilişkisini enine boyuna yazsam da eminim atladığım unuttuğum şeyler olacaktır. Oppasia’daki topici eksiklikleri tamamlamak isteyenler için açık 😉 Kokame herhalde bu kadar uzun olamaz zira Kame ile Koki arasında Akame tarzı bir durum yok. Akame’nin farkının altını bir kere daha çizeyim onlarınki sahne üzerinde yapılan bir pazarlama stratejisi değil öyle olsa Jin Kame’ye Koki’nin yaptıklarının onda birini bile yapmadığı halde böyle efsane muamelesi görmezlerdi. 😀 Kokame’ye bakış açımı yazısında da detaylıca yazacağım kısmetse bakalım 🙂

    ps: hala sana yorum yazamıyorum hatta bir keresinde bütün bir gece senin bölümü açık tuttum ama yorum alanı falan gelmedi. Kardeşim de (nefi) yorum alanını bulamıyormuş.

    @ Sulli : Teşekkürler. son partla artık kapatacağız ve bütün dedikoduları ortalığa saçacağız bakalım 😀

  7. Lee

    Dark valla neden böyle oluyor, inan bilmiyorum.
    Bugün de 6 tane yorumu onayladım ve hiçbir şey yoktu.
    Nedenini bilebilsem, çözeceğim de durumu, bilemiyorum işte.
    Diğer yazılara tek tek tıklayıp biraz beklesen. Belki gelir.
    Zahmetli şeyler yazıyorum biliyorum ama işte şaşırdım ben de. Neden oluyor diye bağırmak istiyorum 🙂

    Edit: Şimdi denedin, yine geldi yorum kutusu. Artık son çare, yine olmazsa elden bir şey gelmez diyeceğim 🙂

    ***

    Kokame yazılarını şiddetli bekliyorum.
    Hatta KAT-TUN hakkında küçük notlar diye başlıklar açabilirsin ara ara.
    Bu grup hakkında yazmayı seviyorsun, bizle de paylaşırsın uzun yazı olmayacak, küçük şeyleri.

    Mesela grubumuz Kore’de konser verdi, şu resim oradan gibi şeyler. Oppasia’da takip ediyorum bunları ama blogta da yayınlarak daha geniş kitlelere hitap edebilirsin. Nacizane tavsiyem 🙂

  8. Biz yazıyı tıkladığımızda karşımıza çıkan alan şu oluyor,

    Başka da bir kutucuk falan açılmıyor. Eğer biz bilemiyorsan ahanda şudur de de bulalım kardeş 😀

    Kore’de daha konser vermediler bir tanıtım turu düzenlediler ama aslında ben de burada haberini vermek istememe rağmen AKAME partları bozulmasın, ard arda gelsin diye birşey yazmadım burada. (tipik başak illa düzenli olacak) Ama ondan sonra meydana gelen gelişmelerden ve dedikodulardan burada da bahsedeceğim hem de büyük bir zevkle 😉

  9. Lee

    Ayrılık postu gelmiş. Hemen okuyacağım ama öncelik bir yorum. İşte Dark, you might like’ın altında yorum kutusu gelmeli. Şey yapalım diyorum, çok saçma olacak ama senin ve kardeşlerinin yorumlarını merak ediyorum açıkçası.

    Sen yorumlarını yap ve benim blogtaki mail adresine at derim.
    Ben DarkAngel be Nefi olarak, kim yazmışsa bloga ekleyeyim.

    Yoksa kanser eder bu millet hepimizi 🙂
    Merak ne güzel şey işte 😛

    ***

    Bu arada birazdan seni mimliyorum Dark.. 😉

  10. Öyle yapalım bari. Yorumlarımızın ulaşmaması seni takip etmediğimiz anlamına gelmesin diye özellikle belirttim 😉 Bundan sonra mail atarık 😀

    EEEEH? Mimlenmiş miyim? Du bakem ne konusuymuş bu ona göre kolları sıvarım 🙂

Bir Cevap Yazın

