Darkangelhome

Mimlenmişim!


Bu mim olayı aslında ilk defa başıma gelmiyor. Daha önce sevgili Mavi beni bir kere mimlemişti ama daha o zaman blog dünyasına yeni adım atmışım, sağ taraftaki kutucuklar bomboş, bana gelen mimli şutlayabileceğim kimse yok. Bu yüzden geri çevirmek zorunda kalmıştım, mimin bende tıkanmaması ve devam etmesi için. Şimdi bir başka arkadaş, Lee beni mimledi ama bu kez daha iyi durumdayım ve kabul ediyorum efem 🙂 Mimimizin konusu seyahat, seyahat anıları, yolculuk.

Ben öyle çok fazla yolculuk yapan biri değilimdir. Tam bir ev kuşuyumdur desem yeridir. Sabah işe akşam işten eve işte böyle monoton bir hayatım var. Sadece tatillerde bir yerlere gidebiliyorum. Aslında seviyorum yolculuk etmesini özellikle otobüs yolculuklarını *uçaktan korkuyorum da* Küçükken de tren yolculukları yapardık böyle tıngır mıngır pek severdim ama şimdi o eski tren yolculuklarını bulamıyorum. Ya ben büyüdüm ya da trenler değişti. Ya da ikisi birden.

Başıma gelen ilginç birşeyler anlatmam gerek ama düşündüm düşündüm ya benim başıma hiç öyle fıkralık maceralar gelmemiş. Daha çok travmatik deneyimler yaşamışım. Şimdi ilk beş gibi birşey yapmam lazım. Durun bakalım neler olmuşşşşş *maziye dalar*

*Bu olay da aslında yeni oldu diyebiliriz. Trenlerin geldiği durumu bilenler bilir böyle kapılar açık, çoluk çocuk sarkar halde yolculuk ederler. Geçenlerde trenle Bakırköy’e giderken bu çocuklardan biri karşı yönde yanımızdan geçen diğer trene tekme atmaya çalışırken birden açık kapıdan aşağı düşüverdi. Tam da bizim olduğumuz vagondaydı ve gözlerimizin önünde iki trenin arasına düştü. El freni çekilince tren hemen durdu böyle isyasyona 20 metre falan kalmış. Neyse ki verilmiş sadakası varmış çocuğun trenlerden birinin altına düşmek yerine tam ikisinin ortasına düşmüş. Biraz yüz yaralanması, kırık bir kol ve dönmüş bacakla yırttı. Ama o korku bize de ona da yetmiştir diyebilirim. O vagonlardan sarkan çocuklara bu örnek oldu mu, vazgeçtiler mi dersiniz? Nerdeeeee… Tren hareket eder etmez tekrar aynı tas aynı hamam. ” benim başıma gelmez “ düşüncesi hakim bir toplumda yaşıyoruz ne de olsa. Trenlere yıllardır önlem alamayan, düzen kuramayan, denetleyemeyen belediyeye de buradan güzel iyi dileklerimi göndereyim 😛

*Ben hani o otobüste uyuklayan insanlardanım. Ama uyuyan değil dikkatinizi çekerim uyuklayan. Benim yaptığım daha çok gözleri dinlendirmek. Ahh ne kadar da mazetsel oldu bu yafz 😀 Sabah 5:30 gibi bir saatte işe gidebilmek için kalıyorum 6 otobüsüne biniyorum. O saatte gözlerim cidden dışarıyı izleyebilecek durumda olmuyor, biraz uzun bakınca sızlıyorlar. Ben de gözlerimi kapatıyorum. Uyuyormuşum gibi oluyor ama uyumuyorum. Akşam da bu kez yorgunluktan gözlerimi açık tutamıyorum, yine gözlerimi kapatarak yolculuğumu bitiriyorum. İnanın istesem de uyuyamıyorum. Mesela yaklaşık 12 saat süren Antalya yolculuğu sırasında damla gözümü kırpmam. Hava aydınlıkken kitap okurum karanlıken de ipodumu dinleyerek gözlerimi kapatırım ama hiç uyuyamam. Dolayısıyla otele vardığımızda da zombi gibi olurum.

Neyse ben kimsenin üzerine devrilme, salya akıtma, omuzlarını yastık olarak kullanma gibi durumlara girmediğim için *uyumuyorum ya* sorun da çıkmıyor. Ama yanımda oturan kişi uyuyor ise o zaman asla gözlerimi kapatamıyorum. Her an yukarıda saydığım tehlikelerden biri benim başıma gelecekmiş gibi hissettiğim için tetikte olmam gerekiyor, bu yüzden de gözlerimi kapatamıyorum 😀

* Lisedeyken okula minibüsle gidip gelmem gerekiyordu. Ve her geeenç kız gibi *wuhaha* ben de bir keresinde tacize uğradım. Bu neredeyse genç kızlarımızın %99.9 unun başına gelen bir durum. Ama ben o olay olduktan sonra susan %80 gibi değildim. Laf aramızda biraz yırtığımdır bu tür konularda, neyse bu olay olduğunda ben bir hışım döndüm ve adamın yüzüne beş kardeşi şraak diye çaktım. Bütün minibüs şok tabe. Sonra öfkeden solur şekilde şoföre dönüp ” Şöför bey bu sapığın ineceği durak burasıymış. ” dedim. Şöför tabii hemen durdu. Adamın yüzü olmuş kıpkırmızı, ne bir itiraz ne bir kendini savunma. Artık yüzümde nasıl bir ifade varsa, herkes etrafımızdan bir halka olacak şekilde uzaklaşmış. Adama da sanki mikrop taşıyan bir bakteri muamelesi yapılıyor. Adam hızla inip gözden kayboldu. Bütün minibüs birşeyler demek istiyor ama diyemiyor biliyorum. O şekilde yolculuğumuzu bitirdik. Siz siz olun asla kendinizi bu şekilde aşağılatmayın hemen, anında karşılık verin. Sizi susarsanız, sizden sonra başka birine de bunu yapmak için kendinde cesaret bulacaktır unutmayın.

*Bilmiyorum nedendir ama bende birşeyler anlatmaya meraklı teyzelerle yan yana düşme gibi bir lanet var. Hayatım boyunca kaç teyzenin torunları hakkındaki yakınmalarını dinledim, kaç teyzenin günümüz politikaları hakkındaki nadide yorumlarını dinledim, kaç teyzenin ” sen nerelisin kızım? ” şeklinde başlayıp inene kadar hiç durmayan muhabbetine katlandım allah bilir. Bazen işimi bırakıp Güzin Abla’lığa başlamayı düşünüyorum.

*Yolculuk esnasında en nefret ettiğim şey ” Kokan insanlar ” Hayır o iş yorgunluğunu taşıyarak kokanlar değil. Bariz bir şekilde buram buram, insanın burnunun direğini sızlatacak kadar kokanlar. Banyo nedir bilmeden günlerce ter üstüne ter atmış bu insanlarla aynı yola düştünüz mü yandınız. Ne mide kalıyor ne dalak.

Evett benden bu kadar. Bu nadide Mimi sevgülü kardeşime havale ediyorum.

3 Yorum

  1. Lee

    Herkesin başına ulaşım araçlarında garip garip şeyler gelmiş 🙂
    Keyifle okudum Dark, şimdi sıra Nefertiti’de.. 🙂

  2. minibüs hadisesinde hem gülmekten yarıldım hem de tepkini fena halde takdir ettim 🙂

  3. @ Lee : Di mi yaa okudukça ben de şaştım. Milletimizin damgasını vurmadığı bi olay yok vallahi 😀

    @ Depresan : Sağol canım tepki vermeden duramam ben kesinlikle böyle olaylarda. Şimdiki aklım olsa ben neler yapardım o adama ama işte toyduk daha ehehe 😀

Bir Cevap Yazın

