Darkangelhome

Zettai Kareshi – Night benim olsun bi milyon yen borcum olsun bea!


Title (romaji): Zettai Kareshi
Also known as: Absolute Boyfriend
Tagline: Kanzen Muketsu no Koibito Robot / The Completely Perfect Boyfriend Robot
Genre: Romance, comedy
Broadcast network: Fuji TV
Theme song: Okaeri by ayaka

Cast

Hayami Mokomichi as Tenjo Night
Mizushima Hiro as Asamoto Soshi
Aibu Saki as Izawa Riiko
Sasai Eisuke as Shirasagi Yuki
Ueno Natsuhi as Ito Mika
Satoi Kenta as Hirata Hajime
Nekoze Tsubaki as Adachi Kyoko
Komoto Maki as Sato Nozomi
Kaji Masaki as Tanaka Yoichiro

Japon dizilerine daha fazla ağırlık veriyorum biliyorum ama en başından sizi uyarmıştım değil mi? Bu kez bu diziyi tanıtmayı seçmemin nedeni ortalıkta dolaşan güzel bir dedikodu. Aslında uzun bir süredir bahsi geçiyor ama kesinleşmiş bir durum yok. Yine de ben bahsetmeden geçemeyeceğim. Efendim japonca adıyla ” Zettai Kareshi ” bilinen adıyla ” Absulute Boyfriend ” in yakında Kore versiyonu çekilerek Kore’ye uyarlanan diziler kervanına katılacak. Ancak bu projeyi bizim için önemli hale getiren bu değil, başrol için düşünülen ismin Gong Yoo oluşu. Evet evet böylesine harika bir konu, sevimli gülümsemesiyle Night rolüne cuk oturacağını düşündüğüm Gong bir arada olunca izlemeye doyulmaz bir dizi olacaktır eminim. Henüz kesinleşmiş bir durum olmasa bile Gong hayranları merakla sonucu bekliyor ve heyecanlanıyorlar.

Ancaaaaakkk bu konuda edeceğim bir iki kelam var. Eminim Gong bu rolde harika olacak ve bu dizi de Boys Over Flowers kadar güzel bir uyarlama olacak. Ama orjinalinin yerini tutacak mı? Sonu Hana Yori Dango vs Boys Over Flowers karşılaşmaları gibi mi olacak? Kesinlikle. Ne bu dizi orjinalinin yerini tutabilecek ne de ondan daha güzel olabilecek. Üzgünüm Gong ama sen bile olsan bu rolde benim gönlümde yatan sadece bir tek Night var.

Madem bu kadar üzerinde durdum bir tanıtalım diziyi değil mi? Efem konusu,

Izawa Riiko, iş arkadaşlarından birinden hoşlanan, ideal erkek arkadaşını bulmak isteyen sevimli, güler yüzlü, çalışkan bir kadındır. Birgün sarhoş olduğu bir zaman bir adamla tanışır, adam ona; ” Hayatını değiştirecek bir erkek arkadaş ister misin?” diye sorar. Riiko bunun nasıl olacağı konusunda adamın açıklamalarını bulanık bir kafayla dinler ama yine de onunla istediği yere gider. Orada kendisine Orada nasıl bir erkek arkadaş istediği konusunda sorular sorulur. Riiko sarhoş kafayla fiziksel özelliklerinden tutunda davranışlarına kadar erkek arkadaşından neler beklediği konusunda gelen sorulara hem eğlenerek hem de saf bir inançla cevaplar ve oradan ayrılır. Zaten ertesi gün de neler yaptığını hatırlamaz bile.

Ancak birkaç gün sonra evine bir paket gelir. Paketi açan Riiko, içinde çıplak bir erkeğin uyuduğunu görür, yanındaysa bir kullanım talimatı vardır. Riiko şok okur elbette önce adamın ölü olduğunu sanar ancak şirketten gelen açıklamayla durumu anlar. Kutunun içindeki aslında Riiko’nun ideal erkek arkadaşı olması için programlanmış bir robottur! Önceleri onu evinde tutmak istemeyen Riiko, onu göndermek için her yolu dener, ancak bir kere aktif olduktan sonra tüm devreleriyle ona aşık olan robotumuz o kadar kolay pes etmeyecektir. Riiko ona Tenjo Night adını verir. Aslında Night demesinin nedeni her zor anında yardımına koştuğu için onu şövalyesi gibi gördüğünü düşünmesinden ileri gelmektedir. Yani Knight olur Night.

Night maalesef o kadar ucuz bir robot değildir. Riiko’nun iki gözcük minicik evinde geçinmeye çalışırkar. Night ona yük olmamak için önce Riiko’nun şirketinde temizlik elemanı olarak işe girer sonra da tamamen kendi isteğiyle, Riiko’dan habersizce, üstelik kendini zorlayarak ek işler yaparak para kazanmaya çalışır. Böylece kendi parasını ödeyebilecek ve Riiko’nun yanında kalabilecektir. Zaman geçtikçe Riiko Night’ın onu zor durumda bırakan davranışlarına rağmen bir robottan fazlası olduğunu anlamaya başlar. Üstelik Night onu üreten adamları bile şaşırtan şeyler yapmaktadır.

Bunlarla beraber, iyi bir aşçı olan Riiko, o sıralar hoşlandığı erkeğe Cream Puff yapmıştır. Birkaç talihsizlik sonucu yaptıkları hoşlandığı erkek tarafından yenilmez, hatta yere atılır, ancak çalıştığı şirketin pek işlere bulaşmayan küçük veliahtı Soshi, cream puffların tadına bakar ve büyük babasının küçük dükkanında yaptıklarını hatırlar. Riiko ile bu pufflar üzerinde çalışmalara başlayan Soshi ve Riiko yakınlaşmaya başlarlarken Riiko birden kendini bir aşk üçgeninin içinde bulur.

İşte böööylee konu çekici geldiyse işte bu da bayıla bayıla izleyeceğiniz robotumuz efem.

KİŞİSEL YORUM *SPOİLER İÇERİR*

Başlıktan anlaşılmıştır herhalde benim bu diziyi ne kadar sevdiğim. O kadar ki rolü alacak kişi Gong bile olsa başka bir Night istemeyecek kadar. Night’ın Riiko deyişine, sıcacık gülümsemesine, Riiko’nun en ufak mutluluğuyla mutlu oluşuna, hayatına onunla başlayıp onunla bitirmesine, Riiko için bir robotun bile göze alamayacağı şeyleri göze almasına hayran kalacaksınız. Verilen ince mesajlar da cabası. Night’ı izlerken hem böylesine mükemmel bir erkeğin sadece bir robot olabileceği hem de Night’ın sıradan bir robot olmadığının altı çizilerek robot bile olsa sadece çok özel erkeklerin ” o kişi ” olabileceği çıkarımlarını kolaylıkla yapabilirsiniz.

Özellikle son iki bölümde hüngür hüngür ağladım. Tamam robottur falan ama niye bu kadar sevdirdiniz yaaa… Riiko için göze aldığı fedakarlığın en büyüğü kendini yok ettirmek olunca nasıl ağlamadan durur insan. Banane madem Riiko istemiyor siz bana verin Night’ı! Yok olmasın yeter ki! İçinize oturan buruklukta bir sonu var. İmkansız aşk derler ya o kadar imkansız ama o kadar güzel bir aşk ki… Riiko sonunda mutluluğu buluyor ama Night her zaman orada olacak, o her zaman ” doğru erkek arkadaş ” olacak.

Başrolde oynayan ikilinin mükemmel uyumuyla seyrine doyum olmayan bir dizi sizi bekliyor diyeyim. Ama yanınızda bir kutu peçeteyle birlikte seyrederseniz iyi olur.

10/7 Neden? Bu japon yapımcılar var ya hepsinin kafasını duvara sürtmek istiyorum ben. Böyle öpüşme sahnesi mi olur ya? Sen o kadar bekle bekle tam öpüşecekler dudaklar böyle birbirine sımsıkı kapalı, karşısında sanki duvar var gibi bir duruş… Bu mudur? Romantizmden anladığınız iki soğuk balığın dudaklarını birbirine değdirmesi midir? Sırf bu sahne üç puanı kırdı gerisini siz düşünün artık.

Riiko’ya moral desteği veren Night yirim

Dizinin harika ötesi kapanış parçası *Bu arada not düşeyim bu proje esnasında tanışan bu şarkıyı seslendiren Ayaka ile Mizushima Hiro sonrasında evlenmişlerdir. Yani dizi hayırlara da vesile oldu diyebiliriz.*

KAPANIŞ VİDEOSU

ŞARKININ TAMAMI

Diziyi izlemiş olanlar için hatırlayıp bir kere daha ağlayın snifff

VİDEO BURADA

Benim de çok sevdiğim bir parça eşliğinde Night/Riiko

VİDEO BURADA

5 Yorum

  1. ben bu dizinin methini çok duymustum, seyretmek kısmet olmadı. amma velakin yazıyı okuduktan sonra bayramı bu dizi için revize ettim 🙂
    bir milyon yen sahibi olsam ben de bu arkadaştan isterdim, olmadı banka kredisi felan kabul ediyorlardır belki :p

  2. Uzak doğu dizilerinin en sevdiğim tarafı kısacık olması 10-12 bölümden uzunu genelde dönemsel diziler oluyor. Diğerleri çerez hemencecik bitiryor, sıkılmıyorsun. Bayramda çabucak bitirirsin diziyi. Umarım seversin. Night için banka kredisi bilem çekilir vallahi 😀

  3. öncelikle geçmiş doğumgününü kutlar, bol kameli bir ömür dilerim, omedeto:)
    bu diziyi hala izleyemedim uzun zamandır aklımda. gong yoo’nun oynayacak olmasına acayip sevindim. dizi boka sarsa bile o yeter:)
    sana verdiğim sözü tutup one pound gospel’i izliciim yakında, ardından bu iyi gider o zaman. madem kore versiyonu yolda ertelemenin alemi yok^^

  4. Selamlar,

    Bloga tesadüfen denk geldim ve bayıldım! İnanır mısın, ben de Zettai Kareshi’yi daha dün bitirdim. İnternette onunla ilgili yorumlar ararken senin bloguna rastladım, süper oldu. Ayrıca yorumlarına da aynen katılıyorum: Nighto-kun banzaiiii! Onun o Riiko deyişi, bunu derken gözlerinin parlaması, inanılmaz şirin bişiydi 🙂 Diziyi Miyazawa Hiro için izlemeye başlamıştım ama bitirince Hayami Mokomichi hayranı oldum çıktım :))

    Ayrıca Kore versiyonunun çekileceği, hem de Gong Yoo’nun oynayacağı süper bir habermiş 😉

  5. @ kimbapsushi, ayy teşekkürler efem bu sene malezya’dan japonya’ya, ABD’den Tayland’a kadar o kadar çok yerden mesaj aldım ki çok mutlu oldum. Live Journal cidden harika bir yer ya 😀 Hadi bakalım beğenecek misin diziyi yorumunu merakla bekliyorum. Zettai Kareshi’nin uyarlaması dediğim gibi şu an için sadece dedikodu henüz kesin birşey yok. Zaten çekimler başlamadan kesinleşmiş diyemem daha geçenlerde Kimi Wa Petto’nun yeniden çevrimi son anda mangakası ile anlaşılamadığından iptal olunca son ana kadar beklemenin en doğrusu olacağına karar verdim. Ama sen bu arada bu diziyi aradan çıkarabilirsin elbette güzel de dizi daha ne olsun.

    @ hikaruivy : Teşekkürler tesadüf güzel şey 🙂 Henüz Kore versiyonunun çekilmesi kesinleşmedi ama dedikodusu bile bu yazıyı yazmama yetti. Zira her zaman orjinallerin önce izlenmesi gerektiği taraftarıyım 🙂

Bir Yanıt Bırakın

