Darkangelhome

F.T Island – Solist Hong Gi olunca dinlememek kayıp


Blogumda KAT-TUN a çok fazla yer verdiğim için sanmayınki KAT-TUN dan başka müzik gruplarını takip etmiyorum. Ben Japon grupları sevdiğim kadar Koreli müzik gruplarını da takip edip dinleyen ve oldukça da seven biriyim. O halde en sevdiğim grubu şöyle bir tanıtayım, hiç dinlememiş olanlarınız var ise sizler de bu grubu keşfetmiş olun. F.T Island grubu 2007 yılında kurulmuştur isimlerinin açılımı ” Five Treasure Island ” (5 hazine adası) dır. Çıkış albümleri olan ” Cheerful Sensibility ” (Neşeli duyarlılık) 2007 yılında en çok satan 6. albüm olmuşdur. Konserlerde primadonna adı verdikleri hayranları onlar için pankartlar hazırlarlar. Primadonna aynı zamanda onların bir şarkısının da adıdır.

Grup son zamanlarda Japonca şarkılara ağırlık vermeye başlamıştır. Geçtiğimiz sene boyunca japonya’da yaşayarak japoncalarını geliştirmeye çalışmışlardır. Bilindiği üzere Kore’li müzik gruplarının Japonya pazarında büyük bir ağırlığı var. DBSK ve Big Bang en çpk sevilen gruplar ancak son zamanlarda F.T. Island’de dikkat çeken gruplar içinde yer almaya başladı. Elbette bunun bir nedeni de grubun solisti olan Lee Hong Gi’nin Asya kıtasında tüm dünyada olduğu gibi büyük ilgi gören You’re Beautiful dizisinde rol alarak dikkatleri üzerine çekmiş olmasıydı.

Sanırım bu grubu çok sevmemin en büyük nedeni canlı performanslarda bir harika olmaları. Tamam kayıt şarkıları dinlemek bir yere kadar güzel ama mesela KAT-TUN veya X-Japan nasıl canlı performansda beklentilerin on misli üzerine çıkıyorlarsa FT Island’da da durum bu şekilde. Özellikle Lee Hong Gi’nin güçlü gırtlağı, en yüksek notaları bile kolayca okuyabilmesi dinlenesi performanslar ortaya koymalarını sağlıyor.

GRUP ÜYELERİ

LEE HONG Gİ

Doğum Tarihi: 2 mart 1990
Boy: 176cm
Kilo: 60kg
Pozisyon: Ana Vokal
Kan Grubu: AB
Hobileri: Şarkı söylemek, müzik dinlemek, internette oyun oynamak
Ailesi: Anne,Baba ve kız kardeş

Hong Gi pek çok müzik grubunda birden fazla vokalle üstlenilen seslendirmenin hemen tüm yükünü sırtlamaktadır. Oldukça güçlü bir gırtlağa sahiptir ve son zamanlarda rol almaya başladığı dizi ve müzikallerle adından sıkça söz ettirmektedir. Hong Gi gruplar arasında en fazla sevilen genç ana vokallerden biridir. Özellikle de Süper Junior’dan Heechul’la çok iyi arkadaşlardır. İkisi bir araya geldiğinde ortamda resmen bir kahkaha patlaması meydana getirirler. Grup içinde oyunbazlık ve neşe kaynağıdır. Yaramaz tipi, gülünce yüzünde güller açan bir siması vardır. Grubun elbette ki en sevilen üyesidir. Küçüklüğünde oldukça ünlü bir çocuk aktörmüş sonra kendini müzik kariyerine verince oyunculuk kariyeri bir süre rafa kalkmış. Ama You’re Beautiful’da canlandırdığı Jeremy karakteri ile yeteneğinin körelmemiş olduğunu ve oyunculuğa devam edebileceğini kanıtlamış oldu.

Choi Jung Hoon

Doğum tarihi: 7 Mart 1990
Boy: 178 cm
Kilo: 60 kg
Kan grubu: A
Hobisi: Müzik dinlemek, internet
Gruptaki Yeri: Piyano, gitar, Lider

En içine kapanık sessiz sakini gibi görünse de içlerinde en çapkını jung Hoon’dur. Devamlı kızlarla sobelenmekten kurtulamaz. Grubun lideridir aynı zamanda.

Choi Min Hwan

Doğum Tarihi: 11 Kasım 1992
Boy: 173cm
Kilo: 55kg
Kan Grubu: A
Aile: Anne-Baba, Kız Kardeş
Pozisyon: Bateri ve alt vokal
Hobiler: Müzik dinlemek, İnternette sörf yapmak

Yavru kedi gibi sevimli olması fanları kendisine çekiyor herhalde oldukça büyük bir fan grubu olduğu bilinmekte. Grupta bazı hip hop kısımları söylemektedir.

Lee Jae Jin

Adı Soyadı: Lee Jae Jin
Grupdaki Pozisyonu: Bass ve alt vokal
Doğum Tarihi: 17 Aralık 1991
Boyu: 177 cm
kilosu: 58
Kan gurubu: A
Hobileri: İnternette sörf yapmak, müzik öğretmenlerine soru sormak
Ailesi: Annesi,babası, ablası ve jae

Grup içinde Hong Gi’den sonra sanırım en fazla fana sahip kişidir. Yan vokalden ara sıra ana vokale geçebileceğini son çıkardıkları albümde kanıtlamıştır. Ne zaman bir skec yapılsa Jae Jin kız rolünü, Hong Gi’de ona yazılan erkeği oynar. Bu yüzden ikisini çift olarak görmek isteyen slash fanları da oldukça fazladır.

Song Seung Hyun

Doğum Tarihi: 21 Ağustos 1992
Kan Grubu: 0
Boy: 180cm
Kilo: 60kg
Pozisyon: Rap, Gitar

Aslında Seung gruba sonradan katılan bir eleman. Oh Won Bin kariyerine solo olarak devam etmeye karar verip gruptan ayrıldıktan sonra gruba girmiştir kendisi. Ama çok kısa bir süre gruba adapte olmuş ve Won Bin’in yokluğunu hissettirmemiştir hatta oldukça fazla fanı da vardır.

O kadar çok güzel şarkıları var ki hangisini tanıtsam bilemiyorum ama yayınlanmış videokliplerinden birkaç seçmece parça verebilirim. Öncelikle iki şarkılarını tek bir klipte tanıttıkları ve birbirine bağlantılı iki kısa film şeklinde çektikleri, böylece de toplamda 4 şarkı tanıtmış oldukları klipleriyle başlamak istiyorum. Oldukça zeki bir satış stratejisi gerçekten de.

FT Island – Thunder + Only one person

FT Island – First love + Go to Grave

Bunlar da benim en sevdiğim parçalarının klipleri

FT Island – Bad Woman

Son olarak da eeeeeen sevdiğim parçaları olan Barae ( I Hope ) un klibi BA-YI-LA-CAK-SI-NIZ!

FT Island – I Hope

Canlı performansta FT Island’ı dinlemek bir ayrıcalıktır. Çoğu zaman rock, bazen balad, bazen de pop parçalarla sizlere bir müzik ziyafeti çekmeye birebir bir grup.

AFTER LOVE

MERRY ME & I HOPE

Japonca korece karışık albümlerinden

FLOWER ROCK

Bu da henüz iki gün önceki performanslarından şimdilerde 70ler tarzında takılıyorlar

LOVE, LOVE, LOVE

Hemen her Koreli grup gibi onlarda parodilerde rol aldılar efem. FT Island yorumuyla Hana Yori Dango aka BOF parodysi 😀

VİDEO BURADA

Super Junior’dan Heechul ve Hong Gi’den Kara’nın danslarını taklit etmeleri

VİDEO BURADA

Gönül isterki daha pek çok şeyi paylaşayım ama bir postun daha sonuna geldik ( eheh tam bir tv programı endi gibi oldu) FT Island ilginizi çektiyse sanırım zaten bundan sonrası gelecektir. Ben severek dinliyorum herkeslere de tavsiye ediyorum. Bir şans vermeden beğenip beğenmeyeceğinizi bilemezsiniz değil mi?

21 Yorum

  1. superisi

    Ya bunların hepsi bebe. 😀 Yaşlandım mı nedir? Utanıyorum. 😛

  2. yine güzel bir tanıtım yazısı, popla aram pek yok ama hong gi için şans verebilirim^^
    bir de asıl şunu demeye geldim, mimlendin canım. cevabını bekliyoruz:))

  3. Kimbap : Ne mimi? Sen mi mimledin ayh dur bakem konusu neymişkine? 😀

    Superisi: Bence bu gruba şans vermelisin. Gençler evet ama hepsi gerçekten çok yetenekliler. Ben onları dinlemeyi cidden çok seviyorum. Belki senin de hoşuna gider.

  4. akira

    çok güzel tanıtmışsın grubu ellerine sağlık 🙂 acaba hangi albümlerini indirmeyi tavsıye edersin eminim bütün albümleri güzeldir ama kesin bi kaç tanesi daha çok öne çıkıyordur 🙂 tavsiyelerini bekliyorum 🙂

  5. Vol. 2: Colorful Sensibility benim özellikle sevdiğim bir albüm ama en iyisi budur diyemem gerçekten de bütün albümlerinde çok güzel parçalar var.

  6. koredelisi

    SS501’den sonra en çok dinlediğim koreli grup, helede işin içinde hong gi’nin buğulu sesi olunca dinlenmezmi hiç;)

  7. @ Koreedelisi : Teşekkürler tanıtımı beğenmene sevindim. Ben de SS501 i çok severim. İleride grubu tanıtmayı planlıyordum zaten ama araya çok şey giriyor ve ard arda müzik tanıtımları da atmak istemediğim için başka konularda da yazıyorum 🙂

  8. koredelisi

    Çok sevindirirsin beni sevgili grubum her ne kadar dağılmış olsada hala çok büyük bir hayran kitlesine sahip ve hala çok dinleniyor;) Bende dizi ve film tanıtımına ağırlık veriyorum ama bu aralar müzikle haşır neşir olucam, yavaş yavaş dosyamdaki bütün şarkıları ve grupları tanıtmak istiyorum 🙂 Grup için Kamsahamnida;)

  9. Ben onların dağıldıklarını duymamıştım? Sadece şu anda yeni projelerle ilgilendikleri için konser vermiyorlar diye biliyordum. Grup dağıldıysa üzülürüm cidden.

  10. koredelisi

    Bir kaç ay önce ajanslarıyla anlaşmaları bitti ve bazı nedenlerden tekrar imzalamadılar…Farklı ajanslarla anlaşma yaptıkları için bir araya gelip bişiler yapmaları artık çok zor:( Lider kendini dizilere verdi zaten diğerleride Allah kerim. Bakalım sonları ne olacak…

  11. Bir grupta bu kadar çok yakışıklı olunca kendi yolarına gitmek istemeleri normal karşılanıyor artık. Önce DBSK dağıldı şimdi de SS501 sniff… İnşallah F.T ısland veya Big Bang’e birşey olmaz bari.

  12. koredelisi

    Haklısın hepsi birbirinden yetenekli ve yakışıklı bi arada duramadılar işte:) Big Bang’ı pek dinlemiyorum ama F.T. Island da dağılırsa çok üzülürüm bide Super Junior(suju)…

  13. güzel site yapmışsınız çok beğendim bundan sonra bu sitenin takipçilerinden olacağım favorilerimede ekledim başarılar diliyorum tekrardan…

  14. seyma tuana

    f.t ıslandddd işte hayatımın tümünü kaplayan grupp delicesine sevdiğim min hwan choinin bateri çaldığı grup…inşallh dağılmaz ve birlik olmaya devam edersiniz ve ileride en azından bi min hwan choi ile tanışabileyim bunun için canımı veririm ….

  15. merve

    darkangel sana ne diyeyim bilemiyorum
    senin yüzünden annemle papaz olduk :)))
    sadece japonlar yetmiyomuş gibi şimdi birde koreliler çıktı başıma diyor :))) bu blogu okumaya başlamadan önce sadece kattunu bilen biriydim ilk once hong gil dong ardından ım sorry ı love you sonra you are beautiful derken bir ülkeye daha gönül kaptırdık iyimi… f.t ısland hakikatten süper dediğin gibi hong gi oluncası daha bir başka ….kendisini pek sevdim ama jang geun seok dan sonra :)))) bunlarla hep tanısmama sebep bu blog oldu
    çoooookk teşekkür ediyorummmm Arigatou gozaimasu!!!!

    • Ayyy tartışma kaynağı olmak istemem 😀 Şimdi yapacağın şey en yakın zamanda bu dizilerden birini anneye de seyrettirip onun da kanına girmek 😀

      Ne güzel birilerine hiç bilmedikleri diyarları tanımalarını sağlayabiliyorsa blogum mutlu olurum. Japon gruplarını bilmeyenler japonları, Koreli grupları bilmeyenler korelileri tanısın diye elimden geldiğince çok tanıtım yapmaya devam edeceğim. Teşekkürler comment için bana moral oldu 😉

  16. merve

    tanımamızı sağlamaz olur mu hiç ellerine kollarına sağlık
    Allah iki cihanda da huzura erdirsin seni inş… şimdi blogda okuyup izlemek istediğim zettai kareshi var bakalım ona başlamayı düşünüyorum. sen böyle devam et biz hep okurlar olarak arkandayız 🙂 ganbatte ne!

  17. HAİ! 😀 Teşekkürler desteğiniz ve yorumlarınız benimle olsun 😉 İzlediğiniz diziler hakkındaki yorumları da bölümlerine bırakabilirsiniz 😉

  18. yoo unen tasarsan bna jeremy fitin

Bir Cevap Yazın

