Darkangelhome

Bir ben var benden içeri…


Mavi cim nerden nerden buldu beni haber verdi mimi yoksa kim bilir ne zaman fark ederdim. Ona teşkürlerimizi göndererek bu ilginç mime bir göz atalım konusu son zamanlarda nasılız. Birkaç soru var ve cevaplamamız isteniyor. Kolları sıvayalım…

1. Lakabın var mı, varsa nedir?

Hiç öyle lakap falan takılmamıştır gerçek hayatta bana. Ama net aleminde nickimin kısaltması olan Dark veya uzak doğulu arkadaşlarımın kullandığı tabirle D-Chan’ım ben 😀

2. Son zamanlarda diline dolanan şarkı?

Bir yazı önce tanıtımını yaptığım şarkı maalesef hala zihnimi meşgul ediyor. Yakında elimi klavyeye atıp beynimi bir hikayeyle rahatlatmam gerekecek anlaşılan. Bir hikaye yazarı olunca müzikle biraz daha farklı bir etkileşiminiz oluyor.

Lee Seung Chul – No One Else

3. En son ne zaman, neye ve kime aşık oldun?

Kime’sini anladım da ” neye ” sini anlamadım ben bu sorunun örtmenim 😀 ” Nesine ” olmasın sakın 😀 Ben öyle zırt pırt aşık olan biri değilimdir. Platonik aşkım iki tane, birisi James Marsters diğeri Kamenashi Kazuya. Gerçek hayatta yıkıntıları tamir etmekle meşgulüm 😀

4. En son okuduğun kitap ve izlediğin film?

En son Vampir Akademisi serisinin son çıkan kitabını okudum. Ortalıkta kaynayan vampir konulu kitaplardan gına gelmişse kendinizi eli yüzü düzgün bir seriyle teselli edebilirsiniz. Bu seri en azından derli toplu bir anlatıma, düzgünce ilerleyen bir konuya ve sağlam karakterlere sahip. Ben tavsiye ederim. Sinemaya ise maalesef zaman ayıramıyorum. En son Avatar: The Last Airbender’e gitmiştim. Ama bilgisayar üzerinden More Than Blue’yu izledim bk: bir yazı altta tanıtımı var 😉

5. Son zamanlarda en çok özlediğin?

Buffy izlemeyi özledim desem? Dile kolay tam yedi sezon izlemişim, karakterleri hakkında destanlarca tezler üretmişim -ki hala üretmeye devam ediyorum- beni yazmaya itecek kadar sevmişim. Benim için yeri gerçekten farklı bir diziydi.

6. Bir günlüğüne ünlü biri (oyuncu,şarkıcı, politikacı vs.) olma hakkı verilseydi kim olurdun?

Akanishi Jin olurdum ve gidip Kame’yi öperdim. *siz kaşındınız bi fangirle böyle bi soru sorulur mu? kihkihihkiki*

7. Yarın sabahki ilk planın?

Sabah 6 da kalkıp gözlerim kapalı giyineceğim ve işe gideceğim. Sadece yarın için değil bütün bir hafta için yapacağım ilk şey bu olacak maaaaaaalesef 😛

8. En sevdiğin huyun?

Bilmem belki alttan alma huyum diyebilirim. Bazen çok sabırlı olabiliyorum ve en ufak tartışmada insanlara dalan biri değilimdir. Önce anlaşmak ve orta yolu bulmak istedim. Böyle pek çok kişiyle sorunlarımı çözmüş ve karşılıklı birbirimizi anlamayı başarmışızdır. Ama karşımdaki laubalileştiğinde işte benim dayanamadığım şey budur. Güzel güzel tartışırken birşeyleri saçmasapan seviyelere çektiklerinde benim de anlayış sınırım o seviyelere iniveriyor nedense 😛

9. Şu anki bölümünde/mesleğinde olmasaydın, ne olurdun?

İşletme – Yönetim ve Organizasyon okudum, Tıbbi Temsilci olarak çalışıyorum. 😀 Çok küçükken arkeolog (hepsi İndiana Jones’un suçu), sonra klasik kız çocuklarının hevesi olan ana okulu öğretmeni, lisede tarih öğretmeni olmak istemiştim. Üniversite seçeneklerine Radyo televizyonu yazmak istedim ama işletme daha mantıklı geldi onu seçtim 😛 Şimdiki halimden memnunum ama yine de içimde bir öğretmenlik hevesi kalmadı değil.

10. Okurken en zevk aldığın 3 blog?

Kimnapsushi ‘yi severim çünkü benimle uyuşan zevkleri var. Lee ‘yi de severim çünkü benim gibi sivri dilli. Mavi ‘yi de severim çünkü o çok eğlenceli.

Bu mimi de Koredelisi ne gönderiyorummmm.

9 Yorum

  1. dark’ım sağol sen de benim için öylesin, körler sağırlar birbirini ağırlar gibi düşünülmesin ama ortak zevklerimizin yanında özellikle anlatımın ve türkçe’nle pek çok blogcudan ayrıldığını düşünüyorum.
    ya bir de jin olup adam çarpma pardon kame öpme hayaline yarıldım ve buffy’i ben de çook özledim^^

    • Sağol canım umarım biraz olsun farklılık ortaya koyabiliyorumdur. Her zaman türkçeye önem veren biri oldum ve yazarken artık beynim otomatikman bu kurallara uyuyor, elimde değil anlayacağın. 🙂

      Ehehehe ama ama amaaa şimdi bi AKAME fangirlüne böyle bir soru gelirse sonucu da bu olur tabe. En azından hiç olmadı denilemez bari kihkihi:D

  2. mavi

    sen zaman bulup oku yeter bebişim kimi okuduğunun ne önemi var (Yalan :P) çok sevindim hehaheha 😀
    bizde severek ve beğenerek takip ediyoruz.
    Ancak
    blogundan daha çok siteni deli gibi takip eden biri olarak söylüyorum ki
    sen adamı yoldan çıkarırsın D-Chan 😀

  3. mavi

    bu arada
    siz birbirinizi kıskanıp saçlarınızı mı kestirdiniz ne yaptınız 😀 Yakışmış ama 😉

    • LOL! Ben bu resmi yazdan beridir msnimde kullanıyordum. Geçtiğimiz hafta sonu Sevda saçını kestirdiğinde arkadaşları nasıl olduğunu görmek istediler o zaman ben de benim pozu göstererek bunun gibi çek süper olur dedim. Hem yüzü gözükmemiş olur hem de güzel görünüyor 😀 Yane öne ben çektim o kopiş yaptı.

      Niye yoldan çıkcan yaa zaten yorum bırakmadın Akame’ye kırdın beni cık cık…

  4. koredelisi

    Vay vay mim sorularına bak:)
    Sınavlar yüzünden bloglara bakamıyodum iyiki haber verdin…Sanırım bir-iki ayrıntı aynı olucak idare et artık^^Mim için teşekkürler, sınavlar biter bitmez cevaplıcam yani en kısa zamanda;)

    • Haber edeyim dedim zira benim gibi zamansız olanlar için haber bırakmak çok iyi oluyor 🙂

  5. Lee

    Dark yeni görebildim amca, yoğunluğumdan dolayı gözümün önüne bile göremiyordum son zamanlarda 🙂

    Adım geçmiş, valla mutlu oldum görünce. Teşekkür ederim dostum. Ben şahsen Kokame yazılarını merakla bekliyorum, haberin ola =)

    Bu mimin dolaşması güzel oldu. Birbirimiz hakkında yeni şeyler öğreniyoruz 🙂

    ^^

    • Bloguna da yeni yazıların gelmemesinden belliydi yoğun olduğun 😉 Aslında yazmayacaktım Kokame ama sırf senin için bir yazı yazacağım 😉 Şu 13. single çıksın haberlerini vereyim ondan sonra bakarım 😉

      Di mi mim olayı güzel ya benim de hoşuma gidiyor 🙂

Bir Yanıt Bırakın

