Darkangelhome

Pİ – Sanılanın aksine Pilavla hiç alakası yok:)


İsim: Yamashita Tomohisa
Gerçek isim: Aoki Tomohisa. Babası onları terkedince annesinin soyadını kullanmaya başlamıştır.
Takma İsim: Yamapi, Pi, Tomo [Annesi], Tomo-kun, Yamatomo
Doğum Tarihi: 9 Nisan 1985, 10:01
Doğum Yeri: Chiba, Japan
Burç: Koç
Kan Grubu: A
Boy: 175cm
Kilo: 58 kg
Gözlük Numarası: Sağ=1.0, sol= 0.3
Ayak Numarası: 27.5cm
Aile: Annesi Naomi ve kız kardeşi Rina.

TV Shows

Code Blue 2 as Aizawa Kousaku (Fuji TV, 2010)
Buzzer Beat as Kamiya Naoki (Fuji TV, 2009)
Code Blue SP as Aizawa Kousaku (Fuji TV, 2009)
Code Blue as Aizawa Kousaku (Fuji TV, 2008)
Proposal Daisakusen SP as Iwase Ken (Fuji TV, 2008)
Proposal Daisakusen as Iwase Ken (Fuji TV, 2007)
Byakkotai as Sakai Shintaro & Sakai Mineji (TV Asahi, 2007)
Kurosagi as Kurosaki (TBS, 2006)
Nobuta wo Produce as Kusano Akira (NTV, 2005)
Dragon Zakura as Yajima Yusuke (TBS, 2005)
Sore wa, Totsuzen, Arashi no you ni… as Fukazawa Takuma (TBS, 2004)
Budo no Ki (Grapevine) as Shindo Yosuke (2003)
Stand Up!! as Iwasaki Kengo (TBS, 2003)
Lunch no Joou as Nabeshima Koshiro (Fuji TV, 2002)
Long Love Letter as Otomo Tadashi (Fuji TV, 2002)
Shounen wa Tori ni Natta as Nagashima Ken (TBS, 2001)
Kabachitare as Tamura Yuta (Fuji TV, 2001)
All Star Chushingura Matsuri as Asano Takumi (2000)
Shijo Saiaku no Date as Okamura Yuki (2000, ep1)
Ikebukuro West Gate Park as Mizuno Shun (TBS, 2000)
Kiken na Kankei as Miyabe Satoshi (Fuji TV, 1999, ep10-11)
Kowai Nichiyobi (NTV, 1999, ep13)
P.P.O.I. as Amano Taira (NTV, 1999)
Nekketsu Renaido (NTV, 1999, ep7)
Shounentachi as Kakuda Shinya (NHK, 1998)

Movies

Ashita no Joe (2011)
Kurosagi (2008)
Shinrei Surfer no Shi (1996)

Albums

2011 SUPERGOOD, SUPERBAD Johnny’s Entertainment

Singles

31 May 2006 Daite Señorita Johnny’s Entertainment
18 November 2009 Loveless Johnny’s Entertainment
28 July 2010 One in a million Johnny’s Entertainment
19 January 2011 Hadakanbo Johnny’s Entertainment

Arada sırada haberlerini veriyorum ve Nobuta Wo Produce dizisini tanıttığım bu YAZIMDA kendisinden bahsettim de ama olur ya onu hiiiiiiç tanımayanlar olabilir *El kaldıranları görmek için merakla etrafa bakınır* diyerekten Pi-chan hakkında bir tanıtım yazısı yazayım dedim. Ben lisedeyken Japonya hakkında üç şey bilirdim. Sushi, kimono ve Yamapi. 😀 Yamashita Tomohisa nam-ı diğer Yamapi Japonya’nın uluslararası alanda adını duyurmuş yeteneklerinden biridir.

Yamapi Johnnys’e 11 yaşında girdi. 10 kişilik B.I.G. (Bad Image Generation) grubundayken en yakın arkadaşım dediği Ikuta Toma ile tanıştı. O zamanlar grubun en sevilen iki üyesi onlardı. YamaPi henüz çok küçük yaşlardan itiraben birden bire Japonya’nın sevilen yüzlerinden biri haline gelmiştir. Kocaman yavru köpek gözleri, dolgun dudakları ve çıkık elmacık kemikleriyle alışkın olduğumuz japonlardan epeyce farklı yüz hatlara sahip olması sayesinde bir anda dikkatleri üzerine çeker. Sesi o kadar da iyi değildir ama insanlar onu öyle çok sevmiştir ki bir anda popüler olur. Kazuya Kamenashi bir ropörtajında ” Biz hepimiz Johnny’s Juniorduk ama o YamaPi’ydi. ” diyerek onun şirket içinde teea o zamanlardaki pozisyonunu ortaya koymuştur.

Yamapi ve Ikuta B.İ.G grubundayken seslendirdikleri en sevilen parça

Pİ & IKUTA – YOKUBOU NO RAİN

Bu da yıllar sonra Yamapi ilk solo konserini verdiğinde her zamanki gibi ona destek olmak için koşup gelen Ikuta ile birlikte tekrar seslendirdikleri şarkıları. Bakın bakalım neler değişmiş (Pi şarkının sözlerini unutuyor mesela) 😀

Pİ & IKUTA – YOKUBOU NO RAİN KONSER

Toma ile grupları YamaPi’nin Mayıs 12 2004 yılında debut yapan NEWS grubunun lideri seçilmesiyle dağılmıştır. Yamapi ilk büyük çıkışını Kazuya Kamenashi ile birlikte rol aldıkları Nobuta Wo Produce dizisi ile yapmıştır. İkisinin dizi için seslendirdikleri Seishun Amigo 2005 yılının en çok satan albümü (4 hafta içinde 1 milyon kopya sınırı aşmıştır) 2006 yılının en çok satan 3. albümü olmuştur. Hala da ilk 100 satış listesinden inmemiştir. YamaPi ilk solo single çalışmasını 2006 yılında başrolünde oynadığı Kurosagi dizisinin parçası Daite Señorita ile yapmıştır.

YAMAPİ HAKKINDA UFAK BİLGİLER

Arkadaşı Toma ile birlikte aşıklar tepesine çıkmışlar ama oraya çıkınca arkadaşlara göre olmadığını fark etmişler. (bakalar)

Toma ile o kadar yakınlar ki biri eğer odadan çıkacak olsa diğerine ” Hemen döneceğim ” veya ” buraya gidiyorum ” diye bilgi veriyormuş.

Piyano, trampet ve gitar çalabiliyor, ayrıca karatede mor kuşağı var. Eğlence işlerini bırakırsa Hawai’ye yerleşmek istiyor.

Yamapi’nin bir diğer yakın arkadaşı eski KAT-TUN üyesi olan Jin Akanishi’dir. Birbirleri hakkında pek çok şeyi biliyor ve birbirlerine destek oluyorlar. İkisinin epeyce karışık özel bir el sıkışma yöntemi var aynı zamanda arkadaşlıklarını simgeleyen eş kolyelere sahipler. Mesela bu eski ama güzel videoda bunları görebilirsiniz ( tanrım ikisi de ne kadar saf ve bakalar 😀 )

YAMAPİ & JİN

Kızkardeşinin erkek arkadaşının olmasını istemiyor *her ağabey gibi* ama kızın grubundan Tegoshi Yuya’ya aşk ilanı yaptığı söylentisi bir ara epeyce konuşulmuştu.

Babası onları terk ettiğinde bu YamaPi’yi çok etkilemiştir. Onun hakkında hemen hemen hiç konuşmaz. Aslında iyi niyetli bir insan olmasına rağmen herkese kendini kolayca açamaz. Bu da onun soğuk ve mesafeli olarak görülmesine neden olmaktadır. Gerçekten yakınlık kurmadığı kişilerin kendisine dokunmasından pek hoşlanmaz. Bir keresinde Loveless performansı sırasında sahneye çıkmak için seyircilerin arasından geçmesi gerektiğinde, geçerken kendisine uzanan elleri ittiğini görünce kendisinden uzunca bir süre soğumuştum. Ama sonra Kore’de ve Hong Kong’da hayranlarının adeta üzerine atlamasına olağanüstü bir nezaket ve olgunlukla izin verişini, ama tavrını da koruyuşunu görünce onu affettim. 😀

Nobuta’da birlikte rol almadan önce Kame ile kavgalılarmış. Yamapi’nin anlattığına göre bunda kendisinin payı çok büyükmüş çünkü kendisine olan yoğun ilgi yüzünden bir taraflarının kalktığını (bu cümleleri söylemiyo ama olsun bu anlama geliyo 😀 ), etrafındakilere kötü davrandığı için de Kame ile tartışıp küstüklerini söylüyor. Ama Nobuta projesi gündeme gelince Yamapi Kame’yi yemeğe davet etmiş, orada ondan özür dilemiş, Kame’de ondan özür dilemiş ve böylece barışmışlar. O günden sonra belki Jin veya Toma’yla olduğu kadar yakın değil ama Kame’yle de oldukça iyi arkadaştır. Hatta verdiği son dergi ropörtajında ” En son ne zaman dışarı çıktın? ” sorusuna ” Kamenashi Kazuya ile çalışmalarımız bittikten sonra içmeye gittik. ” cevabını vermiştir. İkisi hala her yıl sonu konserlerinde Seishun Amigo’yu seslendirmek üzere özel olarak bir araya gelmektedirler.

YamaPi uzun zamandır ilgiyle takip edilen bir JWeb sahibi. Zaten onun gördüğü ilgi sayesinde Johnnys içinde hemen herkesin artık jwebi var. Yamapi bu ay ilk solo albümü olan ” Super Good, Super Bad ” albümünü çıkarıyor. Aynı zamanda da ilk sinema filmi olan Ashita no Joe gösterime girecek. Bütün bunların ötesinde bu bahardan başlayarak sizlere daha önceden bilgilerini verdiğim Asya turuna çıkacak. Hong Kong, Taipei, Busan, Seoul ve Bangkok konser vereceği şehirler.

Yamapi’nin bilinen en uzun süreli ilişkisi bir ayrılıp bir barıştığı manken/oyuncu sevgilisi Kitagawa Keiko’dur. Şu sıralar haklarında hiç haber çıkmadı. Galiba gerçekten bitti. Ama belli olmaz bu hatun ne yapıyor ediyor bir şekilde tekrar Pi ile buluşmayı beceriyor. 😀 Keiko ile Buzzer Beat’daki japon dramalarında kesinlikle görmeye alışmadığımız bir tutkuya sahip olan öpüşmeleri

Peki diyeceksiniz ki adam idol ve japon hani AnAn? Haklısınız Yamapi de AnAn dergisine çıplak poz veren idollerden biridir. Kendisi zaten bir dramasında da çırılçıplak kamera karşısına geçtiği için bu konularda oldukça profesyonel takılıyor. İki resimli örnek size yeter sanırım?

DİKKAT : NC 18

Resim 1

Resim 2

YamaPi dans kareograflarında karmaşık el ve parmak hareketleri kullanmayı seviyor. Üstelik seyirciler bunları hemencecik ezberliyorlar da. Bu kadar gevezelik yeter sanırım. Şimdi YamaPi’nin gözlere şenlik videolarından örnekler vereyim.

Pasifik konserinden canlı Yamapi performansı özellikle fermuar sahnesine dikkat kalplere feci zarar verebilir benden söylemesi.

YAMAPİ – GOMEN NE JULIET

Aynı zamanda Kurasagi dizisinin de jenerjik parçası olan

YAMAPİ – DAİTE SENYORİTA

YAMAPİ – LOVELESS

YAMAPİ – ONE IN A MILLON

ONE IN A MILLION PV

19 Yorum

  1. pi’yi çok seviyorum, kim ne derse desin bana hiç bir zaman kendini beğenmiş, kibirli biri gibi görünmedi. jin varken ona söz mü düşer:P

    bir de o hatunla çıktığını bilmiyor idim, şaşırdım^^

    bu arada ben bu çocuğun en çok soğuk hallerini seviyorum yahu, zaten gerçekte soğuk olup da nobuta’da o role o kadar şahane bir uyum sağlayınca ne kadar yetenekli olduğunu kanıtladı bence.

    bir de fic’in beni nasıl etkilemiş yahu dark, adamı görünce aklıma hemen ahjussi kelimesi geliverdi, sırıttım salak salak 😀

    • Hep sırıtan, gülücükler saçan idollerin içinden zaten bu soğukkanlı duruşu sayesinde sıyrılıyor. Ben de çok beğeniyorum kendisini allah için taş mübarek evlat 😀

      Eheheh ficlerden sonra Pi, Jin ve Kame takıntısı başgöstermesin sakın 😀

  2. LadyTurk

    Selam darkangel!

    Ya sen gerçekten mükemmelsin! Ellerine sağlık! Forumunada geçenlerde üye oldum ama malum ben Çince okuduğum için çok aktif olamıyorum! 3 gün sonra üniversite başlıyor ben şu 2 haftalık tatilimde bitirdim okumayı blogunu, forumundaki fanfinctionlarınada başlayacağım.

    Tüm blogunu baştan aşağı okudum ve dedim ki acaba Yamapi içinde yapar mı bir başlık? Yapmışsın, ellerine sağlık!!!

    Hep devam et olur mu:)))

    • Teşekkürler vallahi böyle okuyan kişilerin yorumlarını görünce daha bir hevesli hazırlıyorum blogumu da hikayelerimi de 🙂 Forum zaten kafa dinlemeniz için var , boş vakitlerinde gelip hikayeleri okur yorumlarını yaparsın. Sıkıntını atıp rahatlamak, kafanı bir şeye yormadan hayal aleminde gezinmek gibisi var mı? 😀 İşte forumun amacı o 😉

      Burası da benim rahatlama aracım. İçimde paylaşmak istediğim hikayelerim dışındaki herşey burada. Bu yüzden her iki yer de benim için ayrı ayrı önemliler. Yamapi baktım haberlerini veriyorum adam hakkında bir şey yazmamışım ayıp bana dedim el attım, iyi oldu bence de 😀

  3. LadyTurk

    Ne demek ben teşekkür ederim:)))

    Birkaç soru sorabilir miyim acaba? Yamapi biraz maço biri mi? Akanishi bir röportajında maço olduğunu söylemişti ama hiç öyle değil gibi, Yamapi de aynı. Yani bu 2 Johnny’slerin giyimleri, tavırları, hatta Anan’a öyle pozlar vermeleri hiç doğrular nitelikte değil. Kendi maşallah her şeyi yapıyor ama kızkardeşinin sevgilisi olmasını istemiyormuş! Acaba sence darkangel maço mu bu iki kafadar? Birde biraz kızkardeşinden bahseder misin Yamapi’nin?

    • Ben Yamapi’nin maço olduğuna inanıyorum çünkü onun bir kızdan beklediği 20 küsur maddelik istek listesini görmüştüm, kendisinin bunların karşılığında vereceği şeyler ise sadece beş madde 😀

      Jin de var zaten maçoluk, sahiplenicilik, bunu Kame üzerinde defalarca kullandı. Jin’i kıskançlık yaparken göreceğiniz tek anlar nedense hep Kame’ye karşı aidiyetlik gösterdiği anlar olduğunu göreceksiniz. Bundan yola çıkarak onun sevdiğini fazlasıyla sahiplenen biri olduğunu düşünüyorum.

      Kız kardeşine gelince bütün Johnny’s üyelerinin özel hayatları oldukça kapalıdır. Mesela kızkardeşinin bu yıl nete düşmüş tek bir fotosunu bulamazsınız. Çünkü Johnny Kitagawa’nın basın üzerinde müthiş bir etkisi vardır. Yayınlanacak haberlerin bile bu adamın elinden geçtiğine kalıbımı basarım 😀

  4. LadyTurk

    Çok sağol cevaplar için!

    Evet o listeyi bende görmüştüm, Yamapi çok mütevazi biri 20 küsür isteğe 5 tane vaat 🙂

    Johnny Kitagawa! Evet ya o adamın dokunulmazlığı var gibi:)

  5. LadyTurk

    Yamapi’nin bir maço olduğunu hatta bir maçodan fazlası olduğunu dün bulduğum bir röportajında gördüm:)

    Ona kıskanç mısın diye soruyorlar ve diyor ki; ”ben kız arkadaşımı korurum mesela eğer yemeğe gidersek, onu evine kadar bırakırım. Eğer onu evine bırakmamı istemediyse o zaman benle neden yemeğe çıkıyor? Her şeyin sınırı var. Başka bir erkekle arkadaş olarak dahi olsa kesinlikle bir yere gitmesini istemem! Sadece bir arkadaşta olsa bundan NEFRET EDERİM! Kendimde bir kızla başbaşa yemeğe gitmem.”

    Ay bu tipik Türk erkeğine benziyor:( Ama olsun en azından bende çıkmam bir kızla diyor…

    Burdaki kuralları pek bilmiyorum ama link göndermek serbestse röportajı gönderebilirim, yalnız röportaj İngilizce.

    • Neden forumda oyuncular bölümüne Yamapi’nin bir topicini açmıyorsun? 😉 Orada haberlerini ve ropalrını paylaşabilirsin 😉 Uzun uzun da çekiştirebiliriz 😀

  6. LadyTurk

    Harikasın, darkangel! Hemen yapayım:)

  7. Besra

    çok teşekkürler YamaPi’ye yer ayırdığın için.yazın süper olmuş YamaPi’nin en sevdiğim yanı şarkıcılığı oyunculuğu sonradan
    geliyor. osahnedeki cool halleri,farklı bir ruh haline girmesi, beni benden alıyor… bayılıyorum ona bugün albümünün ilk tanıtımını Korde yaptı… Yamashita Koreye geldi ve Bugün MCountdawnda canli performansı vardı:”Party Dont Stop” Sarkisini sergiledi: çok beyendim herzamanki gibi müthişti……

    • Yazııyı beğenmene sevindim 🙂 Yamapi’yi de yakından takip ediyorum. Zaten kısa bir süre sonra onun Hong Kong, Tailand ve Kore konserleriyle ilgili detaylı bilgiler vereceğim bir yazı yayınlayacağım takipte kalın. Kore’deki konserinin bitmesini ve Jin’in de albümünün çıkmasını bekliyorum. Derleme bir haber yazısı daha gelecek 😉

  8. tenshi

    çok teşekkürler öncelikle japonları da anlatanlar var şükür kore den sıkıldım iyice.özellikle yamapi hakkındakiler için sagolun.devamını beklerim.merakla takip ediyorum…arigato^_^

    • Ben de Kore’yi yakından takip etmeme rağmen Japonya semalarından gelen haberlerle daha çok ilgileniyorum. Gönlüm biraz daha fazla o tarafa kayık. Takip ettiğiniz için de teşekkürler, yorumlarınızı eksik etmeyin 😉

  9. LadyTurk

    Zaten Türk halkı önce Japon sever, Kore sevgisi daha çok internette var. Çıkın sokağa sorun isterseniz, bizim millet Japonlara hastadır, haklarında pek bir şey bilmemesine rağmen:)

  10. Aynen 🙂 Ufak tefekler, ellerinde fotoğraf makineleriyle pek sevilirler tarafımızdan 🙂

  11. besra

    darkangel YamaPi’nin Twitter hesabı varmı ? ona ulaşmayı çok istiyorum ..

  12. Söylentiler olduğu yönünde ama kendisi teyit etmediği için biz de kabul etmiyoruz. Zaten Jwebinden gerekli herşeyi ilettiğini düşünüyor.

Trackbacks

  1. Aramışlar, Beni Bulmuşlar :) « Darkangelhome

Bir Yanıt Bırakın

