Darkangelhome

Japonya’nın yolları taştan…


Japonya semalarından haberlerle tekrar karşınızdayım efem. Bu kez ağırlığımız KAT-TUN dan yana olacak. Zira dün itibariyle 14. singlelarını piyasaya sürdüler.

ULTIMATE WHEELS adını taşıyan single 4 parçadan oluşuyor. Parça aynı zamanda KAT-TUN un daha önceden tanıttığım Suziki Solio’nun reklamlarının da them parçası. Bu single grubun yaz gibi çıkacağı düşünülen yeni albümleri öncesi yayınlayacakları son single olacak büyük ihtimalle. Çünkü Nisan gibi geçen senekinden çok daha başarılı geçmesi beklenen Asya ve Dünya turları start alacak.

Single ilk gün 75.501 adet sattı. Hafta toplamında 200 bin kopyayı geçeceğine kesin gözüyle bakılıyor. Ben diğer üç şarkıyı da dinledim ve açıkçası çıkış parçaları olan Ultimate Wheels dışında pek beğenmedim parçaları. Slow parçaları bir nebze hoş ama diğer ikisi o kadar da iyi değildi. En azından Change Ur World ün çok çok altında kalan bir çalışma ama Going! den de üstün bir çalışma olduğunu söyleyebilirim. KAT-TUN un sevdiğimiz rockish tarzından uzak olması sanırım singleın dezavantajı oldu. Ama Ultimate Wheels’i çok sevdim hatta japoncadan anlamamama rağmen bir baktım ki nakaratı ezberlemişim yav 😀

Video klibe gelince siyah/beyaz konsepti üzerine kurulmuş bir çalışma, daha çok üyelerin dansları ön plana çıkarılmaya çalışılmış. Ben making esnasında kesilen sahneleri görünce PV nin çok eksik kaldığı düşüncesindeyim. Özellikle de şu Kame-chan’ın akıllara zarar solo performansının sadece birazcığı PV de yer alıyor. *özellikle göbek fora anına dikkat*

Jin gruptan ayrıldıktan sonra Kame’yi zapt edebilen çıkamadı daha 😀 Onun aşırı ilgi göstermesi sayesinde Nakamaru şu sıra hiç olmadığı kadar popüler. Bir Nakame sevdasıdır aldı başını gidiyor ama Kame de az değil vallahi çocuğu fena sıkıştırıyor 😀 Mesela making esnasında yaptığı, söyleyecek söz bulamıyorum sadece Nakamaru’nun surat ifadesine bakın, yarıldım. 😀

Video klip için verdiğim link eğer birkaç gün sonra çalışmaz ise silinmiştir. Bu yüzden şimdiden çalışmayan link olursa verdiğim addan Youtube veya benzeri video sitelerinde yapacağınız bir arama ile sözü geçen videoyu bir şekilde bulabileceğinizi belirteyim. 😉

KAT-TUN – ULTIMATE WHEELS

Music Station’dan live performansları bu arada dikkatinizi çekmek istediğim biri var, Avril Lavinge. Daha önceki CARTOON KAT-TUN yazımda belirtmiştim 2008 de Avril bu programa katılmış, bizimkilerle dart oynamıştı. O zamandan sonra ilk kez tekrar yan yana geldiler. Programın başında Kame’nin Avril’e bakışına ve ona yaptığı el sallama jestine dikkat diyorum. Zaten hatun geçen sefer geldiğinde Kame yine pek bir dibi düşük davranmıştı. *Ayağını yere vurarak kıskançlıktan kudurmuş bir şekilde ayrılmalarını bekler* Ayrıca dağılan DBSK üyelerinden ikisi de oradalar. Japonya’yı Koreli müzik grupları istila etmiş anacım *bir kenara konuyla ilgili yazı yazması gerektiğini not eder*

MUSIC STATION – ULTIMATE WHEELS

Bu da bir başka müzik programı olan Music Japan’dan. Bu kez bizimkiler sponsorları olan ve aynı zamanda reklamlarında oynadıkları Suziki Solio’yu park etmeye çalışıyorlar. En hızlı park eden kazanacak. Bilin bakalım kim kazanıyor? Cevap videoda, ardından yine performansları var.

MUSIC JAPAN – KAT-TUN YARIŞMA VE LİVE PERFORMANS

10 Yorum

  1. Yasemin Abla buraya yazmamam gerekiyor biliyorum ama foruma giremiyorum. Apar topar buraya girip yazdım. Banlandınız diye bir uyarı çıkıyor. Bir sorun mu var? Lütfen söyler misin?

    • Ben baktım forumda profilinde herhangi bir sorun yok. Ben de zaten bu bir ay içinde kimseyi banlamadım. Sorumluluk yetkisi bende, Nefertiti’de bir de zaten sende. Şifreni yanlış girmiş olmayasın? Bir kere daha dene, üyeliğin açık ve bir sorun yok.

  2. MissGulse

    arkadaşlar kame nin twitter hesabı var mı ben birini takip ediyorum ama o mu degil mi diye ikilemde kaldım bilen birisi varsa sorumu cevaplaya bilir mi?aynısı akanishi jin içinde geçerli

  3. İkisinin de twitter hesabı var ama bu bilinmiyor, ikisininki de gizli. Kame bir ropunda twit hesabı olduğunu doğrulamıştı. Ancak bu şu anda twitterde olan onlarca Kame hesabından biri değil bu kesin. Yani sadece ailesinin ve arkadaşlarının bildiği bir hesap büyük ihtimalle. Ayrıca her ikisinin de Facebook hesapları kesin olarak yok. Bunu ikisi de pek çok kere doğruladı.

  4. MissGulse

    cevabın için teşekkürler hehe resimler falan ekleyince o sanmıştım…bide oppasia.net neden kapalı acaba ordada güzel paylaşımlar vardı…:)

    • Yetkililer hostlarının ücretini yatırmayınca site gümledi. Aynı adlı yeni bir mekana taşınma hazırlıklarındalar ama büyük ihtimalle önceki paylaşımlarımızı kaybedeceğiz, çok yazık olacak.

  5. LadyTurk

    selamlar!
    biliyorum burası sormanın yeri değil ama oppasia.net hakkında bir fikri olan var mı? niye açılmıyor ya da açılacaksa ne zaman açılacak?
    o site çoook harikaydı ve darkangel sen orda harika bilgiler paylaşıyordun, çooook uzun süredir kapalı orası, acaba neden????

    • Yukarıdaki cevabımda nedenini söyledim. Tekrar açılacak ama ne zaman açılacağını bilmiyorum gerçekten.

  6. LadyTurk

    ayy çok pardon evet doğru bir öncekinde söyledin cevabını, rezil oldum şuanda! çok pardon!!!
    sadece ne zaman açılacağını sormam gerekiyordu:(((
    önceki paylaşımlar kayıp mı olcaak?? gitti o kadar akame sayfası, yamapi sayfası… offffff ya, ağlamaya gidiyorum:(((

Bir Yanıt Bırakın

