Darkangelhome

Replikler Mimi


Sevgili LAFEA beni mimlemiş anladığım kadarıyla uzak doğu dizilerinden replikler içermesi gereken bir mim bu ama ben de onun izinden giderek daha evrensel bir replik yazısı hazırladım. Liste uzar da gider ben en iyisi en çok sevdiğim dizilerden birkaç replikle işi kısa tutayım. Genellikle romantik ve anlamlı takılmış arkadaşlar ama ben komedi dizilerinden de seçmeler vermeye karar verdim. Çünkü gerçekten hala aklımda olan inanılmaz replikler var.

NARUTO

– Birini düşünmeye devam edersen mutlaka sana geri dönecektir. Seni düşünmekten asla vazgeçmeyeceğim.

– Bir ateşi sönmekten kurtarıp daha da güçlendiren tek şey rüzgardır.

SECRET GARDEN

Masalların da suyu çıktı,

– Pamuk Prenses?
– Üst sınıftan bir kadın yedi tane cüceyle sefalet içinde yaşarken üst sınıftan bir erkek tarafından kurtarılır.
– Uyuyan Güzel?
– Yine üst sınıftan bir kadın miskin miskin bütün gün uyurken üst sınıftan bir erkek tarafından kurtarılır.

NOBUTA WO PRODUCE

Böylesi ilan-ı aşka can kurban,

Akira : Senin olduğun çatı katını seviyorum, yürüdüğün kaldırımı seviyorum, sen olduğun sürece her yeri seviyorum. Seni seviyorum.

GOKUSEN

Kendisine yumruk atmasına izin verdiği öğrenci şaşkınlıkla gerilerken

YANKUMİ: Acıttı değil mi? Elin acımadı, elinden başka bir şey, içinde birşeyler acıdı değil mi? Neden diye düşündün mü? Bu savunmasız birine el kaldırmanın hissettirdiği şeydir. Kavga etmek, dövüşmek doğru zamanda ve doğru kararla yapıldığında anlam kazanır. Sadece değer verdiğin şeyleri ve değer verdiğin kişileri korumak için dövüşürsün. Bunun dışındakilerin hepsi aşağılık serseriliklerden başka bir şey değildir.

Tatta Hitotsu no koi (Love Of My Life)

Koskoca bir diziyi tek bir cümle ile özetlemek mümkün,

– Senin yanındayken hep bir şeyler aradım.

BUFFY THE VAMPİRE SLAYER

Topraktan bir el fırlar, sonra bir beden çıkar. Korku içindeki gözler çevresine bakınır. Kaçar, öldüğü yere gider, çünkü hatırladığı ilk yer orasıdır. Dawn onu kuleden tekrar atlamasına ramak kalmışken bulur ve Buffy ona dönüp sorar : Burası Cehennem mi?

Geri dönen Buffy’e içini döken Spike,

SPIKE: But I want you to know I did save you. Not when it counted, of course, but … after that. Every night after that. I’d see it all again … do something different. Faster or more clever, you know? Dozens of times, lots of different ways … (softly) Every night I save you.

Giles’i İngiliz olmakla suçlarken kendi aksanını fark edince İngiliz olup olmadığını test eden Spike 😀

GILES: We’ll all get our memory back, and it’ll all be right as rain.

SPIKE: Oh, listen to Mary Poppins. He’s got his crust all stiff and upper with that nancy-boy accent. (everyone looking at him) You Englishmen are always so… (pauses) Bloody hell! (ticks off on his fingers) Sodding, blimey, shagging, knickers, bollocks, oh God! I’m English!

COUPLİNG

Jeff’in kendi çapında yaratıp her bölümde sanki evrensel bilgilermişçesine anlattığı kavramlar ve aklından geçen zilyonlarca tuhaf fikir, panik atak anları gel de gülmekten ölme diyebileceğiniz bir dizi.

– Benimle otomobil fuarına gelir misin?
– Gelirim ama arkadaş olarak.
– Nasıl yani?
– Gelirim ama yatmayacağım seninle sadece geleceğim, gezeceğiz ve normal şekilde evimize döneceğiz.
– Şunu açıklar mısın ne demek?
– Gezip, eğlenip birlikte güzel vakit geçirip yatmadığın kişilere ne dersin sen?
– Hmmm….. Erkek?

Steve: Patric bir kadınla anlaşmanın bir yolu vardır. Biz buna KONUŞMA diyoruz. Bu durumda bu Jeff için bi 10 yıl sürebilir.

JEFF MURDOCK

its like a feedback loop. you’re somewhere quiet. there’s people. its a solemn occasion – say, a wedding. no – it’s a minutes silence for someone who’s died. the minute is ticking away… tick tock tick tock… and suddenly this thought pops into your head – the worst thing you can do in a minute silence is laugh. and you almost do, as an automatic reaction. but then, you think how awful it would have been if you had laughed, and you almost laugh again, only its a bigger laugh. but, then you think how funny it would have been if you’d laughed that bigger laugh, but this time the laugh is an enormous laugh. let this one out and you get whiplash! so you’re standing there, in this quiet room, shoulders going like you’re drilling the road, and what do you think of the situation? dear christ! you think its funny!

Jeff : Steve, ölümün anlamını biliyor musun? En korkunç olanlarından birini… Sadece beş küçük kelime, Steve: Where. Is. This. Relationship. Going. (Bu ilişki nereye gidiyor?)

Jeff : Benim beyni olan göğüslere ihtiyacım var. Her biri için birer beyin değil… Biliyorsun,zeki kadınları severim,fakat bununda bir sınırı var!..

Bu mimi bende sevgili SUPERİSİ ne gönderiyorum.

6 Yorum

  1. okudugum herkes bu mimi yaziyor ki sahane yaziyorlar. coupling yazman gulumsetti beni. ingilizce bilmeyen yabanci bir kizla ilgili bir bolum vardi. dizinin ilk kisminda jeff ingilizce konusuyordu ikinci bolumunde kiz . o yanlis anlamalar gulmekten oldurmustu beni. jeff basli basina olaydi zaten.

    hey gidi gunler.. ben bu mime bayildim ya 🙂

    • Sadece Jeff karakteri için bile izlenmesi gereken harika ötesi bir dizidir cidden, onun o panik atak hallerine bayılıyorum. Şimdi tekrar verseler yine izlerim 🙂 Steve’de gözdelerimdendir not düşeyim. Güzel oldu bu mim gerçekten unutulmuş diziler veya bazılarımızın bilmediği dizilere dikkat çekti 😉

  2. Bu repliklerin çoğunu bilmiyorum ben yalnız… 🙂 Sanırım izlemediğimden olabilir. 😀

    Komediye yüklenmen güzel olmuş. Romantik repliklerde iyi ama her zaman komedinin romantizmden daha zor olduğu söylenir. Gerçekten doğru… 🙂

    • Mimin amacı seni etkilemiş repliklere yer vermen 😉 İzlediğin dizileri veya animeleri falan düşün seni etkilemiş, hala aklında olan replikler varsa onlardan bir mim oluşturacaksın yani amaç o 😉

  3. La Fea

    Canım kırmayıp yanıtladığın için teşekkür ederim. Coupling Şahaneydi ya kısa sürdü ama. Buffy’nin 7 sezonunda daha ne repkikler var unutulmaz. Ben de sonradan Depresanın isteğiyle ekledim posta Buffy repliği 🙂

    • Ne dimek vakit yaratabildiğim sürece yazarım biliyorsun 😉 Coupling’in yeri gerçekten çok ayrı bu kadar kısa sürmesine rağmen böyle dolu dolu olan diziler bulmak çok zordur. Hele Jeff unutulabilecek bir karakter değil 😀 Buffy’e dalmak mümkün değildi ama baktım sen güzel birkaçını yazmışsın ben de birkaçını yazayım dedim belki başkaları da birkaçını yazar öyle öyle çoğalır Buffy replikleri. Çünkü gerçekten şahane replikler var 😉 Sadece Spike yeter zaten.

Bir Cevap Yazın

