Darkangelhome

Sevmek Güzel Şeydir Çünkü…


İlk defa blogumda Sevgililer Günü’nü kutlamış olacağım Şahsen ben bugünü yani 13 Şubat Dünya Saplar Günü’nü büyük bir neşeyle kutladım. Ama 14 ünde aşk aşkkk diye inleyecekler için de bir güzellik yapmak istedim. Bu hikaye benim yayınladığım ilk Sevgililer Günü fici. Yeri gelmişken uyarlama yapmanın zorluklarından da bahsedeyim.

Bir şarkıyı, bir video klibi veya herhangi bir görsel eseri uyarlamak o kadar da kolay bir şey değildir. Karakterleri, dialogları ve olayların akışını oturtmak yazan için de zorlayıcıdır. Benim şu ana kadar uyarladığım bütün eserler beğenildiği için kendimi şanslı hissediyorum. Bu hikaye ilk uyarlamamdı, şu anda da AKAME çifti için COFFEE PRİNCE dizisinin bir uyarlamasını fanfiction forumunda yayınlıyorum. Uyarlamalar hem daha önceden eseri bilenleri memnun edip edemeyeceğimizi bilemediğimiz için hem de eseri bilmeyenleri etkileyip etkileyemeyeceğimizden emin olamadığımız için aslında risklidir. Ama ben seve seve bu riski göze alıyorum. Bu hikaye Sevgililere ve Sevenlere armağan olsun, bir kez daha. 🙂

Hikayeyi Spike / Buffy çiftine uyarlayarak yazdım ben, siz kafanızda başkalarını hayal etmek istiyorsanız edebilirsiniz 😉

Hikaye oldukça bilinen ve çok sevilen bir video klibe ait bir uyarlama. BU SAYFADAN videoyu izleyebilirsiniz. İsterseniz hikayeyi okumadan önce isterseniz okuduktan sonra izleyin. Karar sizin. 😉

DERECE : G ( Herkes okuyabilir yani )

KİSS OF THE DESTİNY

– Biraz daha yanaşır mısınız ?

Uzun boylu sarışın genç adam masmavi gözlerinden birini kısarak objektifinden son duruma baktı. Karşısındaki kalabalık grup biraz daha sıkışarak ekrana sığmaya çalışmıştı.

– Sakın bozmayın !

Yoğun bir iş gününü daha geride bırakmış genç kadın derin bir nefes alarak güneşli bir sonbahar havasının hakim olduğu caddeye çıktı. Sokaklar alev rengi yapraklarla örtülmüş, hafif serin rüzgar yağmur misali etrafa alev rengi damlaları savurup duruyordu. Dalgınca yürürken birden parlak bir ışık patlamasıyla sıçrayarak döndü.

Karşısındaki grubun aldığı pozu tam fotoğraf karesine hapsetmeyi başaracakken bir anda objektifi ve grup arasında sarışın bir baş girdi. Sapsarı uzun saçların çevrelediği baş hızla patlayan flaşa dönerken grup hayalkırıklığıyla ” Aaaaa…. ” lamıştı. Fotoğraf makinesini yüzünden çeken genç adam şaşkınlıkla kendisine bakan genç kadınla gözgöze geldi.

– Spike pozu yakalayabildin mi?

– Yakalayamadım…

Genç kadın bir somurtmuş gruba bir Spike isimli genç adama baktı. ” Affedersiniz benim hatam. Çok dalgındım… ” Spike bir kaşını kaldırarak duyduğu en tatlı sesle özür dilemeye çalışan, yanakları utançla kızarmış genç kadının ela yeşil gözlerine baktı. Üzerindeki bacaklarını sıkıca sarmış kotu , pembe kazağı ve montu içinde dikkatleri çekecek kadar güzeldi.

– Gerçekten çok özür dilerim.

Genç kadın geri geri yürürken bir yandan da özür üzerine özür diliyordu. Spike onun bu alt üst olmuş haline dayanamayıp gülümseyince genç kadın bir an sendeledi. Spike daha da sırıtıp gruba döndü. ” Yeniden sıkışın ! ” ” Ama yaaa… ” Grup üfleyerek sıkışmaya çalışırken uzaklaşan genç kadın geri dönüp bir kez daha fotoğraf makinesini gözlerine kaldıran genç adama baktı.

Gördüğü en güzel gözlere sahip , müthiş gülümseyen , çok yakışıklı bir adamdı. Üzerindeki kotu , kalın kazağı ve atkısıyla dengesini bir daha bulamayacağı şekilde bozmuştu. Genç adamı bundan sonra karşılaştığı her erkekle kıyaslayacağını bilerek gülümsedi. Günü ve hayatı sonsuza dek değişmişti…

******************************

– Buffy hadi ama seni bekliyorum !

– Geldim !

Sarışın genç kadın erkeklerin bölümünü geçip koşarak bayanların bölümüne arkadaşı Willow’ un yanına geçti. Koltuktaki bayanın saçlarını kurutmaya başlarken Willow koşup gelen müşterileri paylaştırmaya başlamıştı. Çalıştığı kuaför New York’ un en ünlü kuaförüydü. Hem bayanlara hem de baylara en mükkemmel hizmeti aynı anda verebilmesiyle ün yapmıştı. Kadının saçlarını kuruturken aynada gözüne çarpan bir görüntüyle dondu.

O gelmişti! Genç adam bir koltuğa oturup dergilerden birini aldı ve karıştırmaya başladı. Willow çok geçmeden onun yanına gelerek birşeyler konuşmuş ve genç adam gülümseyerek saçındaki bereyi çıkartarak sarı saçlarını muzipçe karıştırmıştı. Willow gülümseyerek içeriyi gösterince adam kalkıp onu takip etti ve tabii Buffy’de fırtına gibi peşlerinden gitti. Willow Spike ‘ın omuzlarına bir havlu yerleştirmiş saçlarını yıkamak için hazırlanıyordu.

– Ben yapayım Wil.. Sen yerime bakabilir misin ?

Willow fısıldayan arkadaşına dönüp aynı tonda ” Neden ? ” derken Buffy dudaklarıyla yalvaran bir ” Lütfeeeennn … ” demiş ve Will gözlerini devirerek başlığı onun ellerine bırakmıştı. Buffy suyun sıcaklığını kontrol ederek gözlerini kapatmış bekleyen genç adama baktı. Kalbi yerinde sanki can çekişen bir kuşmuş gibi çırpınıyordu. Birazcık şampuanla genç adamın yumuşacık sarı saçlarını yıkamaya başladı. Spike hmmlayarak memnuniyetini belirtirken Buffy gülümseyerek iyice köpüklenmiş saçları okşarcasına yıkamaya devam etti. En sonunda Spike’ ta parmakların sahibini merak etmişti. Genç kadına bakabilmek için gözlerini açtı.

İşte o an Buffy heyecandan telaşa kapıldı ve eli kayınca bolca köpük Spike ‘ın gözlerini dolduruverdi. Genç adam acıyla gözlerindeki köpükleri silerken şefi de koşturarak yanlarına gelmişti. ” Ne yapıyorsunuz bayan Summers ? ” ” Özür dilerim gerçekten ben… ” Spike gözlerini suyla yıkarken Buffy koşarak oradan uzaklaşmıştı…

*****************************

Kapıyı hafifçe aralayarak içeri girdi. ” Tamam şimdi sağa dön ! ” Spike karşısındaki mankene talimat verirken Buffy yine birşeylerin ters gitmesinden korkarak tedirgince birkaç adım ilerledi. ” Yardımcı olabilir miyim ? ” Uzun boylu , iri yapılı , esmer genç bir adam gülümseyerek yanına gelmişti.

– Ben şey…

Elindeki bereyi avuçları arasında sıkarak Spike’ a bakarken Spike onu fark ederek makinesini boynuna bıraktı. ” Yine mi sen ? Bu seferki bubi tuzağın ne bakalım ? ” Buffy kızararak elindeki bereyi ona uzattı. ” Bunu unutmuşsunuz… Tekrar özür dilerim… ” Spike bir gözünü sakarlığını hatırlatırcasına ovuşturup güldü. ” Kendini bana affettirmek istiyorsan senden birşey isteyebilirim. ” ” Nedir ? ” Spike onu kolundan çekiştirip az önceki mankenin poz verdiği sahneye çıkardı. ” Bana güzel bir gülümseme verebilirsin. ” ” Ama ben hiç fotojenik değilimdir. ” Spike onu baştan aşağı süzerken genç kadın titremekten kendini alamamıştı.

– Kendini benim gözümde görmüyorsun da ondan… Hadi bayan Summers soyadınıza yakışır bir gülümseme istiyorum.

Buffy onun adını hatırlamasına sevinerek gülümsedi. ” Buffy… ” ” Buffy… Güzel isim ve hakkını ver bakalım. ” Buffy çekingence gülümsemeye çalıştı. ” Hadi ama ortağım olacak şu suratsız bile senden daha iyi gülümsüyor. ” ” Suratsızın bir adı var : Angel ” Buffy ilk kez rahat bir gülümsemeyle atışan iki arkadaşa bakarken Spike hızlıca birkaç pozunu çekmişti bile. ” Çok güzel… Bana içinden geldiğin gibi poz verebilirsin. Sadece… Gülümse… Çok güzel gülümsüyorsun… ” Buffy kızararak gülümserken Spike durmadan deklanşöre basıyordu. Sonunda rulosu bitince onun rulosunu da zulasına attı.

– Bir dergi için yeni bir yüz arıyorum. Farklı, güzel, sıcak… Bence o sensin ama çektiğim diğer adaylar arasından seni seçerler mi bilemiyorum. En azından benim oyum senindir.

Buffy iyice utanarak gülümsedi. ” Aklımda mankenlik gibi birşey yok aslında… ” ” Bu bildiğin mankenlik gibi birşey değil. Eğer seni isterlerse çok büyük makyaj malzemeleri şirketleriyle sadece yüzün için anlaşma yapma şansın olacak. Çok para kazanabilirsin. ” ” Yapabileceğimden emin değilim malum ben çok sakarım ya… ” Angel ve Spike kahkahalarla gülmüşlerdi. Buffy selam verip çıkacakken ikisi de birer koluna yapıştı. ” Bizimle yemeğe kal ! ” Onu da beraberlerinde pizzacıya sürüklerken Buffy yeni arkadaşlarından gayet hoşnuttu…

***************************

– Hadi Buff !

– Geldim !

Buffy kaskını geçirerek koşturdu. Spike ve Angel çoktan kasklarını giymişler ve motorlarına binmişlerdi. Buffy pistin kenarına geldi. ” Şimdi ne yapacağım ? ” Angel birşey diyecekken Spike gülümseyerek elini genç kadına uzattı. ” Tabii ki motorumu şereflendireceksiniz prenses. ” Buffy kıkırdayarak Spike’ ın arkasına atlayıp kollarını beline sardı. Angel bir an onlara baktıktan sonra motorunu çalıştırmıştı.

İki motor hızla ancak yarışırmış gibi değil de geziyormuş gibi pisti turlamaya başlamışlardı. ” Bu harika bi şey ! ” Buffy mutlulukla bir kahkaha atmış , suratına esen rüzgarı kucaklamak ister gibi kollarını iki yana açmıştı. Spike’ ta gülerek onun bu çocuksu neşesini izliyordu.. Her ne kadar Buffy ona her sarıldığında vücudu gerilse de halinden hoşnuttu.

Biraz hız biraz da Angel ‘ın bilerek gerilemesiyle birinci olunca Buffy çok sevinmişti. Dönüp Spike’ a sarılınca genç adam bir an öylece donmuş sonra genç kadına sıkıca sarılarak havaka kaldırıp çevresinde döndürmüştü. Bıraktığında Buffy’ nin yanakları al al olmuştu. Sembolik kürsüye çıktılar ve piknik için getirdikleri şampanyayı fışkırtarak patlattılar. Buffy suratından akan şampanyasını yalarken bunun hayatının en güzel günü olduğunu düşünüyordu…

***************************

Tab ettiği filmlerin arasında dolaşırken hepsinin aynı kadına ait olduğunu fark etti. Son günlerde ondan başka kimseyi çekmek istemiyordu zaten. Gülümseyen , çocukça muzipliklerle poz vermiş ya da kendisi fark etmese bile seksi bir bakışla objektife bakmış genç kadının fotoğraflarından birini alıp dalgınca baktı. Yüzüne engel olamadığı bir gülümseme yayılıyordu. Buffy hayatına girdiği andan beri hiçbirşey eskisi gibi değildi. Hayatına kahkaha, heyecan, karışıklık ve hiç ummadığı bir sevgi getirmişti. Ona aşık olmaya başladığının farkkındaydı ve bunun karşılıksız olmadığını hissediyordu.

Son ruloyu da alıp açtı ve tab için kullandığı özel solüsyonu raftan aldı. Kutuyu yarısına kadar boşaltmıştı ki zilin çaldığını duyunca kutuyu rafa öylesine koyup koştu. Düşüncelerini meşgul eden kadın karşısındaydı işte. ” Mesajını aldım. ” ” Gel çok iyi haberlerim var. Dergi sen ve bir başka kız arasında bir seçim yapamadı ve ikinizle özel birer çekim yapmamı istiyor. Sonuçlara göre karar verecekler. ” Buffy heyecanla ellerini çırptı.

– Buna inanamıyorum !

– İnan tatlım ve bir an önce çekimlere başlamalıyız.

Spike hemen makinesini kaldırıp birkaç pozunu çekti. ” Hey sahneye geçmem gerekmez mi ? ” ” Karar verdim senin hep doğal pozlarını yakalamaya çalışacağım. Öyle çok daha güzel çıkıyorsun ” Buffy Spike ‘ın iltifatıyla kızarıp gülümserken Spike çevresinde dolanıyor ve değişik açılardan fotoğraflarını çekiyordu. Bir an duraklayarak genç kadının yüzüne düşmüş uzun, sarı bir bukleyi geriye doğru attırdı. Buffy öylece durmuş ela yeşil gözlerini açmış ona bakıyordu. ” Tanrım… Bana böyle bakmana dayanamıyorum… ” Parmak uçlarını pürüzsüz yanağında dolaştırırken iyice Buffy’ e sokulmuştu. Genç kadın kendisine eğilen başı karşılamak için başını hafifçe yukarı kaldırdı.

Birden kapı açıldı ve tanıdık bir ses duyuldu. ” Spike sana kaç kere daha anahtarı şu kapının üzerinde bırakma diyeceğim. Amma kalın kafan varm… ” Angel bir eli kapının tokmağında donarak öpüşmek üzere olan çifte şokla bakakalmıştı. ” Angel… ” Spike kapıya doğru bir adım atarken Angel çantasını omuzuna atıp geri döndü ve içeri bile girmeden gitti. ” Ne oldu ? Neden gitti ? ” Spike içini çekerek Buffy’ e döndü. ” Onu anlıyorum… Eminim o da benim şimdi yapacağım şeyin nedenini anlıyordur… ” Buffy soramadan Spike eğildi ve dudaklarını örttü. Buffy uzun zamandır beklediği tadı karşılarken kollarını genç adamın boynuna dolamıştı…

******************************

Spike ‘ın masası üzerine yaydıkları kareler içinden bir seçim yapmaya çalışıyorlardı. ” Hepsi çok güzel ama sanki hepsi eksik… Birkaç rulo daha çekmek istiyorum. ” Spike karanlık odaya giderken Buffy fotoğraf karelerindn birini aldı. Bunda havaya öpücük atıyordu. Bir makas alıp fotğrafı kesti ve Spike’ ın duvarda çerçeve içindeki resmine yapıştırdı. Sanki Spike ‘ı yanağından öpüyormuş gibi duruyordu. Gülümseyerek parmak uçlarını genç adamın yakışıklı yüz hatlarında gezdirdi.

O kadar eğilmişti ki masanın üzerindeki koca bir bardak kolayı devirivermişti. Bir sürü fotoğrafla onun kazağı ve kotu da battı. Buffy umutsuzca inlemişti. Niye bu kadar sakardı ki ? Aceleyle kotunu ve kazağını çıkarıp Spike’ ın gömleklerinden birini giydi ve kıyafetlerini makineye attı. Spike elinde fotoğraf makinesiyle çıktığında üzerinde sadece bir gömlekle ona dönmüş genç kadının güzelliği karşısında soluğu kesilmişti. Elleri otomatikman kalktı ve seri hareketlerle onun bu en masum, en tatlı ve en çekici halini karelere hapsetmeye başladı.

Kısa sürede bir rulo bitmişti bile. ” Kahretsin ! Tam da havaya girmiştim. ” Buffy hızla karanlık odaya koştu. ” Ben getiririm ! ” ” Raftalarda Buff. ” Genç kadın rafları taradı ve sonunda ruloları buldu. Almak için uzandı ancak pek yetişememişti. Parmak uçlarında yükselip kutuyu çekmeye çalıştı ama kutu başka bir kutuya çarptı. Spike ‘ın çok daha önceden kapağını açık unuttuğu, fotoğraflarını tab etmekte kullandığı solüsyonun kutusu aşağı yuvarlandı ve içindekiler olduğu gibi Buffy’ nin yüzünde döküldü.

– Gözlerim !

Buffy acıyla bağırarak yere devrildi. ” Gözlerim ! “ Spike korkuyla içeri daldığında yerdeki kutuyu ve acıyla kıvranan Buffy’ i görmüş , anında neler olduğunu anlamıştı Hızla genç kadını kucakladı ve hastaneye yetiştirmek için koştu…

*********************************

– Gözlerim ! Ahhh! Spike dayanamıyorum !

Sedye hızla ameliyathaneye çıkarılırken Spike duvarı yumruklayarak ağlamaya başlamıştı Başını elleri arasına alarak zorlukla sandalyelerden birine çökerken Angel koşturarak yanına geldi. Bir saat sonra doktor yanlarına geldiğinde Spike hayatının en acı , en kötü haberini almıştı. Buffy artık göremeyecekti…

******************************

Yatakta gözleri bandajlı sessiz , durgun oturan genç kadına bakarken bile içi eziliyordu. Sanki tüm yaşam enerjisi alınmış gibiydi. ” Buffy… ” Genç kadın başını yavaşça yatağın diğer yanına çevirince Spike içeriye adım dahi atamadı. ” Özür dilerim… ” Yavaşça dönüp odadan ve Buffy ‘nin hayatından çıktı…

******************************

– Peki şimdi ne olacak doktor bey ?

– Sabredeceksiniz bayan Summers. Yeni yaşamınıza alışabilmeniz için bazı kurslar…

– Ben görmek istiyorum ! Ben…

Buffy hıçkırınca doktor gözlüklerini iterek Buffy’ nin yanında oturan Angel’ la kısa bir an bakıştı. ” Aslında … Bir nakil durumu olabilir ama henüz test sonuçlarını almadığımız için size henüz söylemeyi düşünmemiştik. ” Buffy heyecanla Angel’ ın kolunu sıktı. ” Duydun mu Angel ? Belki de yeniden görebileceğim… Ne zaman kesinleşir doktor bey ? ” ” Sanırım iki gün içinde sonuçları alırız. ” Buffy bu yeni umut ışığıyla Angel’ a sarılırken genç adamın ellerini sıkı sıkıya yumruk yaptığını görememişti…

******************************

Motorunu son süratle sürerken lastiklerin yanmasını , kokusunu , tribünleri , motorun gürültüsünü adeta içine çekiyordu. Attığı en hızlı turu keskin bir dönüşle bitirdikten sonra kaskını çıkararak elini sarı saçlarından geçirdi. Angel kollarını kavuşturmuş ona bakıyordu. Spike motorundan indi. Anahtarını çıkardı ve Angel’ ın avucuna bırakarak döndü. Arkasına bir kez bile bakmadan pistten uzaklaştı…

******************************

– Kontratı iki yıllık yapmıştık sorun yaşamazsın. Prestijimiz sana müşteri kazandırmaya devam edecektir.

Minik bir motorsiklet modelini de kutusuna koyarak mavi gözlerini sertçe kendisine bakan arkadaşına kaldırdı. ” Neden gidiyorsun ? Neden kalmıyorsun ? Ona bir şans ver Spike… ” Spike içini çekip gülümsedi. ” Veriyorum zaten… Seninle mutlu olacak biliyorum. Ben burada olmazsam sizin için daha kolay olur. ” Spike elini uzatıp Angel’ ın omuzunu sıktı “Sana güveniyorum… ” Angel gözleri dolmuş hırsla onu geri itti. Ellerini iki yanında yumruk yapmıştı.

– Bana güvenme lanet olası ! Şu anda nasıl hissediyorum biliyor musun ? Seni evire çevire dövmek istiyorum ! Sarılmak ve hıçkırarak ağlamak istiyorum ! Gitme demek istiyorum ama biliyorum gideceksin. Git ! Durma…

Spike ‘ta gözleri dolu dolu son kez en yakın arkadaşına baktı ve kutusunu da alarak çıktı. Angel öfkeyle iki elini de duvara vurdu , ardında duvarın dibine sızarak hiç durmayacakmış gibi ağlamaya başladı…

*********************************

– Bandajları açıyoruz… Kendinizi zorlamayın bayan Summers. Gözlerinizi yavaş yavaş açın.

Buffy derin bir nefes alarak gözlerini araladı. Bir ışık hüzmesi süzülerek dünyasına sızmıştı. Biraz daha açınca tam önünde mumları yanan kocaman bir pasta gördü. Angel gülümseyerek pastayı tutuyordu. ” Görüyorum Angel ! Görüyorum ! ” Genç adam eğilip onu öptü. Buffy bir an şaşırdıysa da tepki göstermemişti. ” Hadi bakalım söndür mumları ! Bugün yeniden doğdun ! ”

*******************************

Buffy acı hatıralarla ayrıldığı eve girerken çok tedirgindi. Studyo ve ev aynı gibiydi ama aynı olmadığını biliyordu. Spike’ sızdı… Onun yokluğunu hemen hissetmişti. Acısı yüzünden onu kendinden uzaklaştırmış ve o da buna dayanamayarak şehri terk etmişti. ” Nereye gittiğini gerçekten bilmiyor musun yoksa söylemiyor musun Angel ? ” Angel içini çekerek duvara dayandı ve kollarını kavuşturdu. ” Anlıyorum… ” Duvarda sadece kendisinin havaya attığı öpücüğün bulunduğu fotoğrafa bakıp yutkundu…

*********************************

– Buffy ! Buff! Bunu görmelisin !

Angel koşarak yanına geldi ve henüz kılıfı içindeki dergiyi kaldırdı. Buffy şaşkınlıkla kapaktan kendisine gülümseyen yüzüne bakıyordu. ” Başardın ! Bunu kutlamalıyız Buffy başardın ! ” Angel onu öpüp telefona koşarken Buffy hüzünle derginin kapağını okşadı…

********************************

Yine alev alev yaprakların yağdığı bir sonbahar günüydü… Yoğun geçen çekimlerden sonra kendini sokağa attı. Ayakları onu bir zamanlar sarışın bir adamla harika zamanlar geçirdiği mekanlara sürüklemişti. Dolaşa dolaşa son durağı olan yarış pistine geldi. Oturup bir süre yarışan motorları izlemişti. İçini çekerek artık onu unutmasını kendine hatırlattı. Yakında Angel’ la nişanlanacaklardı ve hala onu düşünmesi iyi değildi. Toparlanıp ayrılmak üzere kalktı ve işte o zaman onu gördü.

Pistin dışındaki parkta bir bankta oturmuş kocaman sarı tüylü bir köpeği seviyordu. Köpeğin ağzındaki topu alıp attı ve hayvan geri getirince başını okşayıp topu yeniden attı. Sarı saçlarından gülüşüne aynı adamdı. Özlediği, doyamadığı, unutamadığı, sevdiği… Zorlukla yutkunup banka ilerlerken Spike’ ın ne tepki vereceğini bilemiyor , korkuyordu. Genç adam güneş gözlüklerini itip bir kez daha gülerek topu attı. Köpek koştururken Spike’ ın hemen yanındaki büyük bir kağıt uçarak onun ayakları dibine düşmüştü.

Buffy eğilerek kağıdı alıp çevirdi. Bu onun fotoğrafıydı ! O ilk gün… Spike ve grup arasında girdiğinde şaşkınlıkla dönüp baktığı anda çekilen fotoğraftı. Bunca zamandır bu resim Spike’ ta mıydı ve hala yanında taşıyordu…? Gülümseyerek Spike’ a baktı ve…

Spike elini yanına atınca boşluğu kavradı. Telaşla elini bankın üzerinde dolaştırmaya başlamıştı. Sanki…

Buffy bağırmamak için elini hızla dudaklarına kapadı…

******************************

– Biz hazırız doktor…

Spike hemen yanındaki sedyede yatan sevdiği kadına son kez baktı. Uzanıp onun elini tuttu , birkaç saniye sıktı. ” Ben de hazırım. ” Bütün ekip bir an gözgöze geldi. Hatta hemşirelerden biri ağlıyordu galiba… Spike ‘ın sedyesi biraz daha yana doğru çekilince Buffy ‘nin eli elinden kurtuldu. Bir hemşire yüzüne gözlerini açıkta bırakan bir örtü örterken Spike gözlerini sıkıca yumdu ve bir damla yaşı serbest bıraktı…

******************************

– İşte böyle bay Pratt… Her geçen gün daha iyiye gidiyorsunuz.,

Spike sadece hafif bir tebessüm etti. Koluna girdiği hemşireyle koridorda yürümeye alışıyordu. Koridoru geçerken ne camlardan içeriyi doldurmuş güneşi , ne de önündeki bir odadan koluna girdiği hemşireyle çıkan genç kadını gördü. İki gözleri da bandajlı kadın ve erkek yanyana geçtiler. Koridorun iki ucuna… Hayatın iki ucuna…

*******************************

Buffy dizleri titrese de zorlukla yürüyerek elindeki fotoğrafı Spike’ ın eline bıraktı. Genç adam birden gözle görülür bir şekilde rahatlamıştı. ” Teşekkür ederim… ” Buffy gözyaşları sicim gibi akarken sesini zorlukla bastırıyordu. Spike cebinden bir sopa çıkarıp açtı. Köpek hemen tasması için yanına gelmişti. Köpek önde Spike arkasında yavaş yavaş yürüyerek uzaklaşırken Buffy çığlıklarını , haykırışını , isyanını zorlujla dudaklarına hapsetti. Az önce sevdiği adamın kalkıp sonsuza dek hayatından çıktıp gitti banka yığıldı…

*******************************

Aşk nedir ? Nasıl aşık olunur ? Tadarak mı ? Dokunarak mı ? Görerek mi ?

Annemizden , babamızdan, en yakın arkadaşımızdan bile daha fazla severiz o yabancıyı.

Adınızı söylediğinde sanki tüm dünyanın güzelliklerini isminize sığdırmış gibi hissedersiniz.

Aşık olduğumuzda herşeyi unuturuz.

Sevdiğimiz dışında herşeyi…

Aynı ölüm gibi büyük bir unutuş…

Herşeyi unuturuz…

Unutmayı özlediğimiz , unutabilmek için tanrıya yalvardığımız ne varsa…

Aşk diğer bütün duyguları yok eder.

Bütün düşünceleri yok eder.

Sizi yok eder.

Herşeyi yok eder…

Ama yine de severiz.

Çünkü sevmek bizi biz yapar , bağlar , bütünler , büyütür…

Acı duymaz mıyız ? Elbette !

Öfke ? Kesinlikle !

Pişmanlık ? Çok fazla…

Ama yine de severiz. Sevmek güzel şeydir çünkü…

THE END

4 Yorum

  1. feryat uyan

    yazmadan geçmek istemedim,,,, tek kelimeyle mükemmel olmuş …emek harcandığı her haliyle belli …buranın daimi bir takipçisi olacağım kesin 🙂 bu arada geçmiş olsun umarım anneniz sağlığına bir an önce kavuşur …

    • Teşekkürler 🙂 Blogu ve hikayeyi beğenmene sevindim 🙂 Umarım güzel haberlerle döneceğim, ameliyatımız için gün sayıyoruz şu anda. Yorumlarınızı beklerim 😉

  2. feryat uyan

    kat-tun na 801’inci hayranı yarattığınızı söyleyebilirim 🙂 inanın bu grubu sizin dışınızda tanıyıp benimsetecek ne bir site nede herhangi bir blog’cu tanımıyorum en ince ayrıntısına kadar işlemişsiniz emeğinize sağlık tekrar 4, gündür blogunuzu okuyup takip ediyorum kat-tun hakkında ne varsa aklıma kazınmış durumda o kadar güzel anlatıyorsunuzki okumadan bir türlü geçemiyorum 🙂 büyük bir sabrısızlıkla yeni haberleri bekliyoruz 🙂 iyi sabahlar

    • Ne güzel, çok sevdiğim bir gruba hayranlar kazandırdığımı öğrenmek çok güzel bir duydu. 😉 Uzak doğunun değişik cevherlerine yer vermeye çalışıyorum ama benim favorim KAT-TUN olduğu için heeeepsinden çok yer tutuyor. İnşallah şu badireleri bir atlatalım yeni haberlerle burada olacağım 😉

Bir Cevap Yazın

