Darkangelhome

Happy Birthday Benim Küçük Tospim!


Bugün çok özel bir insanın doğum günü. Bu blogda hakkında en fazla yazı yazdığım ve bundan sonra da yazacak olduğum, hayranı ve sıkı takipçisi olduğum Kazuya Kamenasi bugün 25 yaşına girdi. Tüm dünyadaki hayranları onun için güzel sürprizler, yazılar, iconlar, wallar vs bir sürü şey hazırladılar. Eh ben de eksik kalmak istemedim haliyle. Kazuya Kamenashi’ye özel yazı hem onu övmek hem de onu daha önceki yazımda eksik kalan yanlarıyla tanıtmak için hazırlanmıştır.

HAPPY BİRTHDAY MY LİTTLE TURTLE! I LOVE YOU!

Kazuya Kamenashi ailesinin üçüncü erkek çocuğu olarak dünyaya geldi. Abilerinden ve ondan sonra doğan erkek kardeşinden bile zayıf olduğu için pek bi korundu onlar tarafından.

Büyüdüklerinde de bu durum değişmedi. Ailesiyle bağları hala çok kuvvetli, annesi, zaman zaman başka şehirde yaşayan büyükannesi, ağabeyleri ve kardeşi, onların çocuklarıyla her zaman ilgileniyor. Önceleri aile kurmaya hevesli olmayan bir tipti ama son ropunda hayatındaki en büyük değişikliğin artık çocuk istemeye başlamış olması olduğunu söyledi. Yeğenlerini o kadar çok seviyormuş ki kendi çocuklarını nasıl seveceğini hayal bile edemiyormuş. Kendisi tarafından çekilmiş bir resim, kardeşlerine hediye ettiği ve hepsinin bir örnek kullandıkları saatler. En ince ve beyaz kol Kame’ciğime ait 😀

Önceleri kahraman olmak istermiş sanırım kırmızılım benim, orijinal kahramanım 😀 Pelerinini sevsinler 😀

Ailesi bakıyor ki bu çocuk pek bir çıtı pıtı, pek bir artistik dur şunu bir Johnny’s sınavlarına sokalım diyorlar. Halbüki bizim veledin aklı fikri beyzbol oynamakta. Ancak kaderin cilvesi olsa gerek ilk girişte kazanıyor sınavları. Sonrası çorap söküğü gibi geliyor zaten. News’ün üyesi Ryo o zamanlar Kame’yi çok çirkin bulurmuş ve bunu etrafta söylemekten de çekinmezmiş. (Sanki kendisi dünya güzeli hey allam sen git önce bir aynaya bak) Ama yıllar ilerledikçe bizim bıcırık serpilmeye, hem yakışıklılaşmaya hem de güzelleşmeye başladıkça birden Johnny’sler arasından sıyrılmaya başlamış.

KAT-TUN grubuna katılmasıyla kaderi artık geri dönülmez bir çizgiye de giren Kame’nin ilk aşkı ve ilk öptüğü kişi anaokulundaki bir sınıf arkadaşıymış. *maşşalllaaaah* Birbirlerine çikolata vermişler sonra bizimki kızı öpmüş *awwwyy* İlk resmi kız arkadaşını ise hala hayranlıkla anlatıyor. ” Benim için bir tanrıça gibiydi. ” gibi bir ifade kullandığı başka kız bilmiyorum. *kıskanır* Kızı kalçalarına dek uzanan saçları yüzünden öyle görüyormuş ama 😀 Bu noktada Kame’nin uzun saçı gerçekten sevdiğinin altını çizeyim. Hem kendisinde hem de birlilkte olduğu kişilerde uzun saç isteyen biri. Tercihen uzun hatta saçlarını atkuyruğu şeklinde toplayanlar.

Kame ortaokuldan sonra eğitime devam etmemiştir. Önce çok sevdiği beyzbolu ardından da eğitimini yarım bırakan Kame bütün varını yoğunu Johnny’se vermeye başlar. Kame kendi grubu içinde ilk single çıkaran kişidir. (Seishun Amigo) Aynı zamanda da ilk dizide başrol oynayan kişi. (Nobuta Wo Produce) Grubunun sinema filminde rol alan ilk elemanı ( Gokusen The Movie) Dream Boys müzikalinde başrolü alan ilk ve tek KAT-TUN üyesi. Bu ay yeniden bu müzikalde başrolü oynayacak ve bu aynı müzikaldeki 4. başrolü.

Kame ile ilgili en sevdiğim özelliklerden biri kesinlikle çok iyi, nazik, sıcakkanlı bir insan olması. Hakkında yazdığım yazıda bundan kısaca bahsetmiştim. Mesela Kame son dramasınındaki bütün çekim ekibine kendi elleriyle yemek yapmıştır. Bunu anlattığı programda ocağın başında çekilmiş fotoğraflarını gösterirken sunuculardan biri kocaman bir kazan ve yanındaki ocakta pişen küçük tencerenin ne anlama geldiğini sorar. O da kazanın ekip için tencerenin ise ekipte bulunan çocuk oyuncu için olduğunu, acılı yiyemediğinden onun için acısız yaptığını söyler. Elbette o anda stüdyodaki insanların ne hale geldiğini siz bir düşünüz sıvı kıvamdaki biri nasıl alkış yapabilir aceba?

Ya da kendisinin sevdiği iki yavru hayvanı beslemeye çalışırken henüz çok küçük olmalarından dolayı yemeği parçalayamadıklarını fark ettiğinde boğuştukları parçayı alıp ağzıyla parçalara bölüşünü seyreden bir stüdyo dolusu insanın hayretten ve hayranlıktan ne hale geldiğini bir düşünün. Kame tam bir hayvan sever, onun (yılan dışında) dokunamayacağı bir hayvan yoktur. İki köpeği var, biri Jin’le birlikte aldıkları Ran-Chan diğeri de Jelly (aslında Jerry de onlar r harfini söyleyemedikleri için köpeğin adı Jelly kalmış.)

Kame’nin en bilinen özelliklerinden biri bir workhaolic oluşu. Deli gibi çalışmayı seviyor. Şu sıra neler yaptığına bir göz atarsak eminim neden bahsettiğimi anlayacaksınız. Haftada bir gün radyo programı yapıyor, GOİNG! in çekimlerine zaman yaratıyor hatta bu uğurda beysboll takımlarıyla kamplara giriyor, yeni singlelarının tanıtımları için program program geziyor, dergi çekimlerine ve roplarına katılıyor, bu ay başrolünde oynayacağı Dream Boys müzikali için hazırlanıyor, yakında çıkacağı müjdelenen yeni singleları için hazırlıklar içinde, bahar aylarında start alacak konserleri için şimdiden kim bilir ne kadar dans provası şusu busu başlamıştır. Anlatabiliyor muyum? Bu adam ne zaman uyuyuyor, ne zaman yemek yiyor artık allah bilir 😀

Mesela şu sıralarda GOİNG de topu trübünlere kadar vurmayı öğrenmeye çalışıyor. Önce 70 metrelik atışlar yapabiliyordu. Uzun uğraşlar ve değişik oyunculardan aldığı dersler sayesinde atışlarını 95 metreye kadar çıkarmayı başardı. Geriye kaldı 5 metre. Ama onun ne kadar azimli biri olduğunu bildiğim için başaracağından ve bir gün o topu trübünlere atacağından hiç kuşkum yok. Beyzboldaki pozisyonu atıcı ve bunda gerçekten çok yetenekli. Ama vuruculuk da öğreniyor. GONİG! programı sayesinde ara vermek zorunda kaldığı bu sporla tekrar haşır neşir olabildiği için zaten çok mutlu. Ona göre iş hayatındaki başarı oranı % 100 ve üzeri olduğu sürece özel hayatının bir önemi yok. O derece yani. Geçen seneyi değerlendirdiğinde oranın %80 civarında olduğunu söylemiş. Tabe Jin ayrıldı, grup sarsıldı falan normaldir. En azından çok gerçekçi.

 

Kame’nin fiziksel özelliklerinin en belirgini ve kendisinde benim en çok sevdiğim özelliği o harika gülümsemesidir. Sıska, ön dişleri ayrık, tıfıl zamanlarından tombik yanaklı, usta dişçilerin elinden çıkma dişleriyle attığı gülücüklere kadar heeeeeeeepsine fena halde hastayım. Kame grubun sözcüsü gibi birşey. KAT-TUN un resmi olarak bir liderleri yok ama Kame akıllı sözleri ve konuşkanlığıyla bir nevi gayriresmi lider gibi grubunda. Sempaileri de kendisini pek severler. Smap’ın Nakai’si ne zaman bir beyzbol organizasyonu yapsa hemen onu yanına alır. Ayrıca kendisi AKAME nin üzerine gidip Jin’i fena halde takılmasını seven biridir. *severim kendisini* KinkiKids’in Koichi’si ile chibi hallerinden beri iyi anlaşır. Sempailerle iyi geçinebilmek Johnnys chibileri için çok önemlidir. Mesela şu anda Jin’e desteklerini verenlerin hepsi (Takky hariç ki o bile sayılabilir) Jin’le yaşıt ve onun arkadaşı olan kişişer. Sempailerden biri bile ona destek olmadı, hatta riskli kararlar aldığını söyleyenler çıktı. Nakai ” Madem ilk gidişinde KAT-TUN un bana ihtiyacı var diye döndün, şimdi neden tekrar gitmek istiyorsun diye ondan şaka yollu hesap bile sordu.

 

Kame müthiş dans eder, ses tonu çok yüksek notalara çıkmasına izin vermemesine rağmen o kendini bu konuda zorlar, normal hayatta gözlük kullanır, en sevdiği hobileri sörf yapmak ve fotoğraf çekmektir. Şu anda özel hayatı tam bir gizem. En son geçen yıl Yamanade dizisinde başrolü paylaştığı hatunla bir markette alışveriş yaparken görüldüler. Ondan sonra yer yer Jin’le orada burada görüldüğüne dair dedikodular düşmesi haricinde şu anda Kame hayatının en dolu ama bir bakıma en yanlız dönemini yaşıyor. Jin gruptan ayrıldıktan sonra onun fazlasıyla içine kapandığı zaten biliniyordu. Kame sevilmeyi çok isteyen biri. Bunun için yapmayı göze alamayacağı şey yoktur. Bu yanlızlık onun için iyi değil. Zaten o da bunu atlatabilmek için KAT-TUN daki arkadaşlarıyla daha sık birlikte olmaya başladı.

Nakamaru ile beyzbol izlemeye ve yemek yemeye gitmeye başladı, Ueda’nın konserlerini takip etti, Koki’nin evine sık sık yemek yapmaya gitti. Ayrıca GOİNG! sayesinde tanıştığı pek çok oyuncuyla da arkadaş olmuş görünüyor. Yeni yılda kendisine bir tezgah dolusu hediye göndermişlerdi de pek bir sevinmişti garip. 😀 Bu yıl Kame için en az Jin için olduğu kadar zor geçti. KAT-TUN hayranlarının beklentilerini karşılayabilmek için adeta kendini parçaladı ve kazandı. Arkadaşlarıyla yakınlaşıp grubu ayakta tuttu.

O bir kemik torbası kadar zayıfken de mıncırası derecede tombilikken de, gözlerinizi alamayacağınız kadar kaslıyken de muhteşemdir!  Belki mikroskopik göğüs uçlarına sahip ama olsun o tipine de ancak böylesi giderdi zaten. 😀 Bi not kendisi evine girince ilk yaptığı şey üzerindekileri çıkarmakmış. Tamamen. Her zaman da çıplak yatarmış. Tamamen. 😀

 

 

Bu kadar övdüm, anlattım biraz da performanslarından ve onu tanıtan videolardan örnek vereyim. Kame’nin bu seneki konser turlarında seslendireceği söylenen ama henüz kesin olmayan parçası Plastic Tears. Önceden uyarıyorum klip aşırı derecede tükürük salgısına yol açabilir, etrafta sinek olmamasına dikkat edin ne me lazım ağzınız açık kalacak çünkü. 😀

Kamenashi Kazuya – PLASTIC TEARS

Geçen seneki konserlerindeki performansı bir vampir rolüne büründüğü Lost My Way. Bazılarına göre *ki o bazılarından biri benim* kendisi Edward Cullen’den daha fazla parlıyor, güneşsiz 😀

Kamenashi Kazuya – LOST MY WAY

Kamenashi Kazuya – LOST MY WAY

Bu da GOING programından efem, kendisinin şekerliğine diyecek yok, maskotların gözbebeği hele o kolunu tam Kame’nin omuzuna atacakken Kame bakında toparlanan maskota her seferinde kopuyorum yahu! 😀

KAME & GOING

Kame’nin sadece Dream Boys’un sonunda sahnelediği özel Seishun Amigo performansı bunu sırf en baştaki kılıç müsabakası için seçtim ona bir samuray olmak ne kadar da yakışıyor bi görün.

Kamenashi Kazuya – SEISHUN AMIGO

Dream Boys’dan bir fancam bu şarkısını severim.

Kamenashi Kazuya – SAD SONG

Onu izlerken kendinizi kaybedeceğiniz bikaç video 😀

KAME DANCE

KAME DREAM BOYS DERLEME

KAME 2011 performanlarından DERLEME

Kame 2010 performanslarından DERLEME

Ehemmm… Şey yanii… Anladınız siz onu 😀

 

 

I like the may you move, I see you body way… La la laaa laa laa laaaaaaa 😀

 

 

 

Hiç değişme olur mu utangaç tospim benim 😀

 

 

 

Ve her zaman gül. Her zaman tepişe tepişe de olsa sadece tebessüm de etsen gül ki ben de güleyim tospim benim.

 

Reklamlar

6 Yorum

  1. narkiz

    Dark-chan cok guzel olmus, dunyanin en guzel insanina layik olmus.
    Tavsiye ederim, ona email at, cok sevinecektir!
    Dogum gunun kutlu olsun Kazuya!

    • Sağol canım Kame’nin hayranlarının da beğenmesi beni mutlu eti gerçekten 🙂

  2. LadyTurk

    Ellerine, kollarına, emeğine, bilgine, yorumlarına sağlık!!!
    Yine harika bir iş çıkarmışsın! Tek nefeste okudum!

    İyiki doğdun Kame!
    お誕生日 おめでとう 亀梨和也!!!

    • Teşekkürlerrr eeeen sevdiğim idol için bu kadarını yapayım artık. Kame hayranları ve o beğensin yeter ehehe 😀

Trackbacks

  1. Doğum Günün Kutlu Olsun Turtle-Chan! | Darkangelhome
  2. Doğum Günün Kutlu Olsun Turtle-Chan! | Darkangelhome

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: