Darkangelhome

Sesimi Duyan Var mı?…


Ne de çabuk geçip gitmiş bir sene 🙂 Daha sanki dün açtım bu blogu ama günler hayat gibi geçip gidivermiş, bir seneyi doldurmuşuz. Bu hafta blogumun 1. yıl dönümü. 62 yazı, 359 yorum ve an itibariyle 30.184 ziyaretçiyle bugüne ulaştım. Fena bir istatistik sayılmaz. Gönül isterdi ki daha çok yazı yayınlayayım ama diğer alanlarım dolayısıyla çok sık güncelleme yapamıyorum.

Bu blogu diğer ilgi alanlarımın dışında, aslında hayatımda oldukça büyük yer kaplayan bir alanlara yoğunlaşabilmek için açmıştım. İyi ki de yapmışım. Burası sayesinde çok iyi insanlar, güzel dostlar, sıkılmadan sohbet edebileceğim insanlarla tanıştım. İletişimin ve paylaşımın önemini bir kere daha anladım. Peki diyeceksiniz başlık nedir böyle?

Geçenlerde bir yazı okudum, dişi bir balinayla ilgili. Bu balina doğduğu andan beri diğerlerinden farklı. Çünkü onun sesi normal balinaların seslerinden birkaç megahertz daha farklı. Sırf bu yüzden dışlanmış. Bu balinanın ne ait olduğu bir balina topluluğu var, ne arkadaşı var, ne ailesi var, ne sevdiği var. Onun hiç kimsesi yok. Ona dünyanın en yanlız hayvanı diyorlar.

Ama o bıkmadan, usanmadan, okyanus okyanus geziyor, derinliklere şarkı söylemeye, sesini göndermeye devam ediyor. Üzgün, bıkkın ama hala umutlu. Onun hikayesini okuduğumda iletişimin ne kadar önemli olduğunu bir kere daha anladım. İnsanın anlattıklarını dinleyebileceği ve hislerini anlatacağı bilirlerine sahip olabilmesi çok özel bir şey aslında. Düşündüğünüz zaman insanlar arasındaki bütün problemlerin tek bir kaynağı olduğunu göreceksiniz, iletişimsizlik. Ya karşımızdakini iyi anlayamamışız, ya kendimizi anlatamamışız. Ya dinlememişiz, ya da dinletememişiz.

Bu yüzden burada yayınladığım her yazıyla birilerine ulaşabiliyorsam, birilerine yanlız olmadıklarını hissettirebiliyorsam ne güzel diyorum. O balina gibi siz de, sizi anlayacak insanlar aramaya devam edin. O yıllardır bütün okyanusları pes etmeden geziyor. Çünkü biz bilmesek de o biliyor. Eğer orada bir yerlerde onun gibi bir balina daha varsa… O da onu arıyor olmalı.

18 Yorum

  1. mavi

    Bana ulaştın bebişim. O yeterli 😛

  2. besra

    Blogu’nun birinci yılını kutluyorum gerçekten çok güzel ^^

  3. birinci yılın kutlu olsun 🙂 eğer senin için bir fark yaratacaksa bana da ulaştın 🙂

    • Wuaah yeni yeni tanıdığım kişiler listesine biri daha eklenmiş, ne güzel 🙂 Teşekkürler 🙂

  4. blogunun birinci doğumgünü kutlu olsun, ne kadar çabuk geçiyor zaman.
    daha nice yıllar güzel yazılarını paylaşıp, yalnız balinalara ulaşabilmen dileğiyle…

    • Teşekkürler 🙂 Aynen öyle sanki daha dün ilk yazımı atmışım gibi geliyor. Hayat çok çabuk akıp gidiyor bu tip anlarda bunu anlıyorsun 😀

  5. Daha Nice Güzel Yıllara Darkangelhome 🙂
    Öncelikle çok güzel bir bağdaşım olmuş. Bizde o balina gibi kendi şarkımızı söyleyip postlar yazıoruz sonrada onun okyanusa bıraktığı gibi bizde net boşluğuna bırakırıyoruz. Artık sesimizi duyup gelenler olursa ne mutlu ki gelenler ve bizim ses aralığımızdan konuşanların bolca olduğunu görüyoruz. Uzun lafın kısası sesini duyuyoruz ve aynı sesle cevap veriyoruz. 😀

    • Sağol canım 🙂 Balinanın hikayesi beni öyle etkiledi ki bununla 1.yaşımı örneklemenin iyi olacağını düşündüm. Devasa bir hayvanın yaşadığı o korkunç yanlızlıkta bile pes etmemesinden insan kendine pay çıkaramamazsa çok yazık 😉

  6. Lee

    Birinci yılın kutlu olsun Dark, nice senelere 🙂
    Ben senin yazılarını severek okuyorum valla. Japon diyarından güzel bilgiler öğreniyorum sayesinde, yeni, taze bilgiler 😀

    Ama ama Koki hakkında da çok bilgi istiyorum, biliyorsun favorim odur haha. Ben hala bekliyorum şahsen, hemen belirteyim dedim 😛

    Pastasyı keselim, kutlama yapalım. Yakışır çünkü 🙂

    • Sağol canım 😉 Biliyorum sana bir Kokame sözüm var. Aslında ben taslaklarımda başladım yazımı hazırlamaya ama araya başka şeyler girince tamamlayamadım. Ama sırada şu sıralar nete vakit ayıramıyorum. Kısmetse rahatladığımda ilgileneceğim. 😉

  7. La Fea

    Darkım Angelım nice blog yaşlarına Kame ile beraber 😀

    • Sağol canım, Kame’nin kendisi olmasa da sevgüsü burada 😀

  8. tenshi

    kutlarım…nice yillara…sizi yeni takıp etmeye başladım şans eseri buldum siteyi ama yorumlarınız hoş gerçekten…devamlarını dilerim…arigato^_^

    • Teşekkürlerrr 🙂 Beni takip etmeye devam edin, japonya diyarından daha çok haberler göndereceğim 😉

  9. Daha nicelerin, hep beraber Yasemin Abla…

    Burayı açma sebebin çok farklı… Senin diğer siteni de takip eden biri olarak hızına THY bile yetişemez diyorum. Hem çalış, hem onca yazı yaz, hem de birçok haberi yayınla… Maşallah nazar değmesin diyorum. 🙂

    • Sağol canım 🙂 Üretken bir insanım vesselam. Ama çok bölününce herşeye yeterince zaman ayıramıyorsun. Bu yüzden öncelik sıralaması yapmazsam yürümüyor gerçekten de 😀 tüüh tüüh tühhhü değmez inşallah 😀

Bir Cevap Yazın

