Darkangelhome

Tatta Hitotsu No Koi – Onun Yanındayken Hep Birşeyler Aradım…


Production credits
Screenwriter: Eriko Kitagawa
Producer: Norihiko Nishi
Director: Hitoshi Iwamoto
Music: Yoshihiro Ike
ADI: Tatta Hitotsu no Koi
DİĞER ADLARI: Just One Love / Love of my Life
TÜRKÇE : Hayatımın Aşkı
Soundtrack Parçası : Bokura no Machi de by KAT-TUN

Cast

Kamenashi Kazuya as Hiroto Kanzaki
Ayase Haruka as Nao Tsukioka
Tanaka Koki as Kou Kusano
Hiraoka Yuta as Ozawa Ayuta
Toda Erika as Yuuko Motomiya
Kaname Jun as Tatsuya Tsukioka
Tanaka Yoshiko as Mitsuko Tsukioka
Zaitsu Kazuo as Yasuhiko Tsukioka
Yo Kimiko as Akiko Kanzaki
Saito Ryusei as Ren Kanzaki

KONUSU : Zengin Kız, fakir oğlan… Alın size yıllardır Türk milletinin bıkmadan seyrettiği sosta bir dizi. Bu kez çekenler japonlar.

Hiroto fakir, liseden sonra okumamış, babası borçları yüzünden intihar edince onun derme çatma gemi tamir etme fabrikasının başına geçmiş, kendisinin haricinde sadece iki çalışanı olan bu fabrikayla ailesini ayakta tutmaya çalışıyordur. Annesi gece klübünde çalıştığı için küçük kardeşinin bakımını da üstlenmiştir. Ayrıca kardeşi de hastadır. Dürüsttür ve sözünün eridir. Zenginlerden nefret ediyordur ve aşık olmaya zamanı yoktur. Ta ki Nao’ yla tanışana kadar. Bu kız onun nefret ettiği herşeyi temsil ederken neden Hiroto kıza bir türlü hayır diyemiyordur?

Nao ise zengin ailelerin çocuklarını gönderdiği özel bir koleje giden, mutlu ve zengin bir ailesi olan 20 yaşında genç bir kızdır. Babasının mücevher dükkanları zinciri vardır ve müthiş zenginlerdir. Ama kızımız da hastadır. Kan kanseri hastalığından ağabeyinden alınan ilik nakli sayesinde kurtulmuştur. Ancak hastalığın nüksedip etmeyeceğinin belli olacağı süre henüz dolmamıştır. Yani Nao yarın ölecekmiş gibi yaşayan ama hayat dolu bir kızdır. Masum, fazlasıyla dürüst, el bebek gül bebek büyüdüğü için biraz da şımarık… Tanıdığı herkesten farklı olarak üzerine düşmeyen, ona dünyanın en değerli varlığıymış gibi davranmayan ama sadece baktığı anda bile ona kendini özel hissettiren Hiroto’yla karşılaştığında kaderi sonsuza dek değişecek.

Diziyi BURADAN türkçe alt yazılı olarak seyredebilirsiniz.

KİŞİSEL YORUM : Kame’nin bir hayranı olarak üst üste onun dizilerini tanıttmak istemediğimden arada arada tanıtıyorum çaktırmamaya çalışarak ehehe 🙂 Bu dizinin konusu o kadar bilindik ki sürprizlere yer bırakmadan takır takır işliyor. Ama bir o kadar da tatlı çünkü gereksiz duygu sömürülerine, gereksiz laf uzatmalara, gereksiz olaylar girilmemiş (Koki’nin sondaki olayı hariç wuhahaha) Dizi tam kıvamında başlayıp bitiyor ve bu tatlı aşk hikayesi bir bakmışsınız sizi de etkilemiş. Kame ve Ayase benim şimdiye dek gördüğüm en güzel çiftlerden biri olmuşlar. Kame’yi pek çok kadınla izledim ama ona en çok yakışan kişi kesinlikle Ayase’dir bence. O kadar tatlılar ki… Ayase’nin doğallığı Kame’nin tedirgin yapısını mükemmel bir şekilde kapatmış, yan yana durduklarında bile resim olarak yakışıyorlar. *hafifçe kıskanır, neyseki geride kaldı*

Argghh Ayase ne şanslı karısın vallahi o badi badi yürüyüşün ve çarpık bacaklarınla nasıl tavladın sen bu adamı yahu!

Bu sahnede feci gülmüştüm yaaa Kame böyle eğiliyor öpmek için gülmekten öpemiyor falan phuahahauahhaha!

Dizideki bir detay da KAT-TUN grubundan iki kişinin birden rol alıyor olması. Tanaka Koki ve Kamenashi Kazuya bu dizide birlikte rol aldılar. Daha önce de Koki’nin oynadığı bir diziye Kame konuk oyuncu olmuştu ama bu kez uzun uzadıya bir dizide birlikte rol aldılar. Zaten birbirlerini tanıdıkları için arkadaşı oynamalarına gerek yoktu, o sahnelerde oldukça doğaldılar.

Ayrıca dizinin tema şarkısı da KAT-TUN grubunun ” Bokura No Machi de ” adlı parçasıdır. Bu şarkı Jin’in ilk Amerika’ya gidişi sırasında çıkarılmış olan singleın çıkış parçasıdır aynı zamanda ve gerçekten çok tutmuştur. Hala da çok sevilmektedir. Aşağıda önce klibini sonra da canlı performanslarını koyacağım ama özellikle canlı performanslardan birinde şarkının girişini singleın bir parçası olmayan Jin’den dinleyeceksiniz. Ve muhteşem söylüyor. Bu adamın sesini neden bu kadar çok sevdiğimi anlamanız için bu sahneyi mutlaka seyretmeli ve onu dinlemelisiniz. 50.000 kişilik Tokio Dome’u mikrofonunu yirmi santim ötede tutarken inletebilen bir adamdan ne hallere geldiğini o zaman daha iyi anlayacaksınız.

KAT-TUN – Bokura No Machi De PV

Bokura No Machi De 2007 Konser Performans

Akanishi Jin Performans

2010 N.M.P World Tour Performans

10/7 Neden? Onun yanındayken hep bir şeyler aradım…

İşte size koskoca bir diziyi anlatacak tek bir cümle. Kim aşkın da tıpkı hayat gibi aramadan ibaret olmadığını söyledi ki? Bazen bulursun, bazen bulamazsın, bazen aramaktan vazgeçersin, bazen umudunu hiç kaybetmezsin, olur ya bir gün şansın döner de bulursan… İşte o zaman umarım ne kadar değerli olduğunu fark edebilirsin…

Reklamlar

5 Yorum

  1. dizinin senaryosunu bakınca aynı türk filmi zengin ,fakir,hasta küçük kardeş ,kan kanseri falan ama öyle güzel anlatmışsın ki insanın aklı çelinmiyor değil 🙂 gülmekten öpememesi çok tatlı .bir de diziden alıntı yaptığın son kısım ne güzel .olur ya bir gün şansın döner de bulursan .dizinin ne kadar güzel olduğu buradan belli .japonlar fazla cıvıtmazlar gibime de geliyor .yok yok benim uzak durmam lazım bu dizilerden 🙂

    • Sağol canım ama o kısım diziden alıntı değil sadece ” Onun yanındayken hep birşeyler aradım ” kısmı alıntı diğer kısmı ben yazdım 😉 Mesaj niyetine 😉 Dizi kesinlikle cıvıtmıyor kötüsü de iyisi de zengini de fakiri de saygıya ve cesarete değer veriyor.

      • hadi ya .o kadar güzeldi ki ben kesin diziden alıntıdır dedim .seni tebrik ediyorum .süper .hatta bu kısmı paylaştım bile 🙂

  2. İltifat olarak alıyorum teşekkürlerrrrrrrr 🙂

  3. mükemmel. insan defalarca kere aşık oluyor kameye… o utangaç bakıları, ne diyeceğini bilemeyip mırıl mırıl konuşması… tatlı tatlı bakması…
    hele nao göğsüne yaslanıp kalbin doki doki çarpıyor dediğinde verdiği cevap… bir insan evladı nasıl bu kadar tatlı olabilir ya…

    ben sırf kame ve ayase için 10 üzerinden 10 veririm… ( kamenin annesinin uyuzluğu bile kıramaz notumu..)

    bu arada cool whispers mükemmel bir parça… ahanda dinleyin…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: