Darkangelhome

Uzak Doğu Postası – 12


AKANISHI JIN HAPPY BIRTHDAY!!!

Aslında güncellemeyi daha geç yapmak istiyordum ama hem Jin’in doğum günü olması hem de onunla ilgili haberlerimizin olması nedeniyle günceleme zamanını öne aldım. Akanishi Jin bugün itibariyle 27 yaşına girdi. Kendisini binlerce hayranıyla birlikte tebrik ediyoruz. Facebookundan ona gönderilen videolardan oluşmuş karma videolar çok güzel bir hediye olmuştur eminim ona.

Haberlerimize bir erteleme haberiyle daha başlıyoruz. Geçen güncellemde KAT-TUN un 2011 konserlerinin 2012 yılına ertelendiği bilgisini vermiştim. Şimdi de Akanishi Jin’in 4 Temmuz da çıkması planlanan albümü 47 Ronin’in gösterime girmesinden sonraya yani Ekim ayı veya ondan sonraya ertelendi. Ne bir video, ne bir mesaj, ne bir açıklama yapılmamış, sadece Jwebinde sonbahar denilmiş kesin tarih yok. Web sitesinde de tarih belirsizliğe atılmış. Bu arada Japonya’da da bir single çalışması gözükmüyor ama Eternal’i yine piyasaya çıkma projesi var, bu kez piyano yerine gitar ve sadece Jin’in sesi olacakmış. Aynı şarkıyı dönüp dolaşıp yeniden piyasaya sürmenin saçma olduğunu düşünsem de Eternal deprem felaketinden sonra insanların hislerine tercüman olabilecek güzel bir şarkı, bu yüzden yeniden satış yapma ihtimali var.

47 Ronin setinden pek bir şey düşmüyor nete. Film otoriteleri ve siteleri de oldukça kayıtsız filmle karşı. Düşen bilgiler de hep Keanu üzerine zaten. Bu yüzden iş fanlara düşünüyor. Fanlar sette çalışan kişilerin twitter hesaplarına bir şekilde girerek veya kendilerini follow ederek bazı bilgilere ulaşmaya çalışıyorlar. Mesela iki makyözün konuşması sırasında Jin’den bahsettikleri yerler hemen kapılmış. Diyorlar ki sette Jin’e ait bir aktör sandalyesi varmış ve hemen hemen hiç o sandalyeden kalmıyormuş. Oldukça sessiz ve içine kapanık olduğunu düşünüklerini söylüyorlar. Biri diğerine ” Ben resim çektirmek istediğimde hiç itiraz etmedi aslında sevimli adam değil mi? ” diyor. Diğeri de ” Bence dövüş sahnelerinde Keanu’dan çok daha cool. Sorry Keanu! ” diye karşılık veriyor. 😀 Umarım Keanu abi kıskanmaz Jinny’mizi 😀 Bence de Jin bu sahnelerde gerçekten iyi iş çıkarabilir. Zira neredeyse hayatı boyunca bir eğitmenlerle çalışmaya alışkın, dövüş sahnelerinin senkronizasyonuna kolayca ayak uydurabilecektir.

Johnnys şu sıra oldukça karışık haftalar geçirdi. Johnnys’in kendine bağlı sanatçı, grup ve juniorlara karşı ne kadar katı kurallar işlettiğinden daha önce bahsetmiştim. NEWS grubundan Kusano yaşı henüz reşit olmamışken alkol ve yasadışı olarak kabul edilen ilaçlar içerken görüntülendiğinde anında gruptan ve şirketten atılmıştı. Yine NEWS grubundan Uchi de yaşı tutmadığı halde alkol kullandığı bir zaman diliminde polis kontrolüne yakalandı. Polis sadece onu uyararak salı verdiği ve medya bu olayı görüntülemediği halde gruptan uzaklaştırıldı ancak şirketten atılmadı. Kademesi düşürüldü diyebiliriz. Tıpkı Ikuta Toma gibi ajansa bağlı ama tek başına çalışan biri oldu.

Bunları anlattım çünkü geçtiğimiz hafta Johnnys bir atılmaya daha şahit oldu. Hey! Say! Jump! üyesi Ryutaro Morimoto (16) yaşı tutmadığı halde sigara içerken görüntülenince ipi anında çekildi. Belki de arkadaşları tarafından ve bizzat kendi çekmiş olabileceği resimler gazetelere yansıyınca Johnnys iki gün sonra üyenin hem grupla hem de şirketle ilişkisinin bitirildiğini açıkladı. 10 kişilik grup artık 9 kişi. Ancak bu albüm satışlarına elbette iyi yansıdı. Ryutaro’nun olduğu son albümü almak için hayranlar için önemliydi. İlk günde 113.554 satış rakamıyla şimdiye dek en yüksek satış rakamlarına ulaştılar. Debut albümleri bile ilk gün sadece 30.000 satmıştı.

Bütün bunların üstüne bir de yeni albümlerini çıkarmak üzere olan Arashi grubunun üyelerinden olan Aiba Masaki dans provaları sırasına fenalaşmış. Sol göğsünde ağrı şikayetiyle hastaneye kaldırılan şarkıcıya spontan pnömotoraks (akciğerin çevresinde hava toplanması gibi bir şey) teşhisi konmuş. Aiba daha önce de aynı şikayetle 2002 yılında da hastaneye yatıp tedavi olmuş. Meraklanmayın. Bir haftalık tedaviden sonra taburcu oldu.

Bu kadar kötü haberden sonra bir de iyi haber verelim. Johnnys üyesi yeteneklerin bu sene gösterime giren filmleri Güney Kore’de de gösterime girecekmiş.

“BANDAGE” – Jin Akanishi

“Ashita no Joe” – Tomohisa Yamashita (NEWS)

GANTZ PART1″ – Kazunari Ninomiya (ARASHI)

GANTZ PERFECT ANSWER” – Kazunari Ninomiya (ARASHI)

Jang Geuk Suk Japonya’yadaki hayranlarıyla buluşmak için kısa bir gezi düzenledi. Kendisini havaalanında yaklaşık 800 kadar hayran karşıladı. Oysa ki daha birkaç hafta önce Lady Gaga’yı sadece 200 hayran havaalanında bekliyordu. Bu da sanatçıcının Japonya’daki popülaritesini gayet güzel özetliyor bence. Çıkardığı ” Let Me Cry ” singleıyla bu sene G.Kore’li solo sanatçılar içinde zirveye oturacak bir satış yaptı. Listelerden uzun süre inmedi. Hala da arada sırada ilk yirmi satışa girdiği oluyor. Aşağıdaki videoda karşılamayı ve sonrasında yapılan basın toplantısını izleyebilirsiniz. Kendisinin çıkardığı albüme rağmen iki kelime japoncayı sökememesi de uber komikti 😀

Jang Geuk Suk KARŞILAMA

***** Bir sitenin anketleri sonucunda Amuro Namie’nin en sevilen ve favori parçaları şöyle sıralanmış, siz de kendi favorinizi kontrol edin 😉

1. CAN YOU CELEBRATE?
2. Don’t wanna cry
3. Baby Don’t Cry
4. SWEET 19 BLUES
5. Chase the Chance
6. Body Feels EXIT
7. 60s 70s 80s
8. GIRL TALK/the SPEED STAR
9. You’re my sunshine
10. NEVER END

***** X JAPAN ın 13 yıl aradan sonra çıkardığı yeni albümü hiçbir tanıtım, promosyon yapılmadan Oricon’da ön siparişte bir numaraya oturmayı başardı. Sonuçları merakla bekliyorum. Bu arada X Japan’ın Paris konseri gerçekten iyi geçmiş. Yoshiki-sama gene atmış kendini seyircileri içine, zaten bir gün kapanın elinde kalacak 😀 Liderimiz bir de müjdeli haber verdi 2012 yılında çok daha geniş kapsamlı bir Avrupa turnesine çıkacaklarmış. İster misiniz Türkiye’ye de gelsinler Kyaaaaaaa!!!

Yoshiki ABC Haberlerinde

Paris’Te kendini insanlara atarken 😀

YOSHIKI

***** AKB48 üyeleri şu sıralar epey kızgın çünkü kendilerine bir rakip geliyor. Nogizaka46 isimli grubun tamamı kızlardan oluşuyor ve aynı AKB48 in sisteminde albüm çıkaracak. Üstelik bizzat kendi şirketleri çıkarıyor. ” AKB48 den üye kaybımız olsa da bunu göze almaya hazırız. ” şeklinde bir açıklama bile yaptılar. Çünkü bazı kızlar gruptan ayrılmayı düşündüklerini falan söylemeye başlamışlardı. Ama şirketleri de gayet iyi biliyor ki solo artist olarak Japonya’da tutunmak ve çok satmak o kadar da kolay değildir. Bakalım neler olacak 🙂

***** Smap grubu ünlü konukları ağırlamaya devam ediyor. Geçenlerde Justin Bieber’i ağırlamışlar ve onun twitleri sayesinde kısa bir süre de olsa trend olmuşlardı. Bu arada o performansı koymadığımı fark ettim. Justin’i hiç sevmem ama Nakai’ye yaptığı espriyi yutturduğu yerde çok güldüm. Çocukla çocuk olursan olacağı budur Nakai bey 😀 Lady Gaga’nın konuk olduğu program ise henüz yayınlanmadı ama yine olay olacağı kesin. Buyrun Justin Smap’ın programında

SMAP AND JUSTİN BIEBER

Haberlerimi F T ISLAND grubuyla bitirmek istiyorum. Onlar hakkında yeterince geniş güncelleme yapamadım. Ama bu postta bunu biraz telafi edeyim. Grubun japonya çıkarması devam ediyor. Daha Mayıs ayında yeni bir single çıkarmışlardı ama iki ay sonra bir single daha çıkardılar. Ben şahsen ” Flower Rock ” dışında japonca parçalarından birini bile beğenemedim şu ana kadar. Oysa kendi ülkelerinde çıkardıkları mini albümlerindeki ” Hello Hello ” ne de güzel bir parça.

F T ISLAND – LET IT GO

F T Island – Hello Hello

Katıldıkları Hey Hey Hey programından görüntüler ve performansları ne kadar da seviliyorlar ama Hong Gi bir başka yaa hem çok sevimli, içten hem de yakışlıklı.

F T Island x Hey Hey Hey

Bu programda Hong Gi sadece mikrofonla çıplak sesiyle şarkılarını söylüyor görün ne güzel, ne duru ve güçlü bir sesi var. Bu şarkıyı (Satisfaction) şimdi sevdim nedense.

FTIsland Ohayoasahidesu

F T ISLAND ın son Japonya konserinden görüntüler ve birkaç şarkısı gelsin sevenlerine 😉 Sanırım bu konserleri izleyince bu grubun canlı performanslarını neden çok sevdiğimi de anlayacaksınız. Kendilerini dansa boğarak şarkının tadını almamızı engelleyen bir grup değil hatta belki de dans etmedikleri için benim için çok özeller.

F T ISLAND – BARE (I HOPE)

F T ISLAND – HELLO HELLO

Reklamlar

10 Yorum

  1. iyide 47 Ronin kasım 2012 de gösterime girecek… albümü ondan sonraya ertelemesi 2013 gibi çıkmasına sebep olmazmı?? yamapi ve ryu doğum günü için video göndermiş Akanishi’nin dediğine göre.. fanlar acayip meraklıydı. facebookta herkes görmek istiyorum diyordu… :)) yine sarhoşum mesajı düştü twittlerinde. gerekli azarlama yapıldı tabiki herkes tarafından *ben dahil* koyduğun videoların çoğunu izleyemedim özellikle gaga’nın olduğunu, hemen kaldırmışlar.. sinir bozucu bir durum… ellerine sağlık ve bilgiler için teşekkürler…

    • Büyük ihtimalle henüz bilgileri tam olarak girmediler. Kast ettikleri filmin çekimlerinin bitiş tarihi olsa gerek. Zira film 3d olacağı için çekimlerden sonra stüdyo işi de uzun. Jin kendi çekimlerini bitirince albümüne odaklanacaktır diye düşünüyorum. Yansıtılan bilgiler henüz doğrulanmadı ve belirsiz tarihler verildi ne de olsa hala umutlanabiliriz 😉 Ben de alkol sorunun var dedim ve bunda ciddiyim de. Bu adamın ciddi bir alkol sorunu var. İnsan arada sırada içebilir, arkadaş ortamı veya party ama hemen hemen iki gecede bir sarhoş olup ” ben sarhoşum ” diye de övünmez yane 😛 Maalesef videoları hemen kaldırıyorlar. Bu yüzden açtığınız videoya ulaşamıyorsanız anahtar kelimelerle arama yapıp video sitelerinden bulup izleyebileceğinizi söylüyorum. Her gün linkleri yenilemek için zaman bulamıyorum çünkü 😉

  2. hasret

    Ricamı gözardı etmediğiniz için teşekkürler.Zaten Amuro Namie’yi tanıyalı çok olmadı.Japon ünlüler ilgili özellikle bayanlarla ilgili Türkçe bir şeyler bulmak çok zor.Bide sağolsun Alex youtube deki videoların çoğunu sildiriyor 😦 İnşallah bundan sonra buradan takip edebilirim 😀

    • Hangi sanatçılarla ilgilendiğinizi bilirsem elbette o sanatçılarla ilgili çıkan haberlere de daha dikkat ederim ve buraya eklerim. Sen Namie’yi istedin ben de takip listeme aldım. Japon sanatçıları takip eden fazla yok, olanlara da en iyi haberleri vermek isterim 😉 Maalesef youtube videoları çabucak siliniyor. Bunda benim de elimden bir şey gelmiyor. Ben haberleri hazırladığımda aktif olan videoların linkini koyuyorum. Sonrasında video silinirse anahtar kelimelerle arama yapıp yeniden yükleyen olup olmadığını kontrol etmek size kalıyor. 😉

  3. bu arada yellow gold cd’sini izledim… eskiden biidiğim birkaç şarkı hariç sevmedim (murasaki, care, yellow gold ona da youtubedaki dvd tanıtımından aşinayım). çok sıkıldım izlerken. sen canlı söylemediğinden yakınmıştın bir ara, şarkılar hep kötü bir dj elinden çıkmış gibi bilgisayar ortamında yapıldığı için olmalı playback işi… popdan ziyade hip-pop rap havası fazla gibi geldi bana. konser boyunca devam eden robot dansı çok sinir bozucuydu… yapmak istediği müzik buysa devam etsin ama beni pek sarmadı. ben heyecanlanmak istemiştim wauyyy adamım coşmuşsun demek istemiştim ( tıpkı Kame’yi break the records 1582 sahnesinde izlerken nutkumun tutulup sen insan değilsin demem gibi) ama olmadı maalesef… dönüp iki kere dinleyeceğim şarkı bulamadım desem yeridir. üstelik indirdiğim 6GB da boşa gitti gibi hissediyorum… umarım daha kaliteli şarkılarla görürüz Jinjin’i…

    • Evet o robot dansı konusunda sonuna kadar katılıyorum. Zaten açılışta ve Chrismas Morning şarkısı esnasında bu dansı bol bol yaptın ne gerek var bütün konsere yaymana değil mi? Bence Jin fazlasıyla Joey’in dansının etkisinde kalmış. Çünkü Joey’in en sevdiği dans şeklidir bu robotik dans. Halbuki Jin’de bundan fazlası var ama her nedense bunu göstermemiş, gösterememiş. Şarkılara gelince ben Paparats, Wuhaa, Tips Love, Mp3, Body Talk, Care, Murasaki ve Eternal’i severim. Ama çoğu zaten playbackti. Gerçek sesini duyabildiğimiz parçalar zaten mikrofon sesinden anlaşılıyordu. Care ve Murasaki’yi canlı söylemişti mesela. Diğerlerinin üzerine playback bindirilmiş. Beklediğimi vermediğini söyleyebilirim. Jin işi dansçılarına yıkarak ortalama bir performansta kalmış, nefesini korumaya çalışmış ama öksürmeden de yapamamış. Zaten Amerika performanslarından hiçbirine yer verilmemiş olması DVD nin puanının yarısını götürüyor benim için.

  4. limited editionu indiriyorum. 2. cdde amerika turundan bir derleme varmış bakalım insin de fikrimi söylerim.

  5. 2. cd ile ilgili yorumlarım… jin tam anlamıyla baka. neden mi? yarım saat boyunca konuştu, burada sorun yok sorun tüm konuşmaların japonca olması. :)) üstelik japonlardan başka kimseyi adam yerine koymamışlar gibi altyazı da yoktu.. tek anladığım lizzy nin ne kadar kawaii, aubreyin ne kadar sekşi olduğu… 2 gb daha boşa gitti… :))

    • Yorumumda dediğim gibi zaten DVD nin en büyük dezavantajı dünya çapındaki hayranları için değil japonya’daki hayranları için düşünülerek yapılmış olması. Kazanacakları yer orası ama onların gözünü boyamaya çalışarak zaten kendi ülkesinde bu kadar ilgi toplayacağını bildiğimiz konserleri yerine 2500-3000 kişilik salonlara ancak 500 kişiyi doldurabildiği ve onlara şarkı söylediği konserlerini izlemek isterdim ben. En azından gerçekçi performanslar olurdu. 😛

  6. miwako

    senin bu uzak doğu postalarınıo dört gözle bekliyorum kat-tun jin diğerlerinin haberleri çok ilgi çekici

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: