Darkangelhome

Uzak Doğu Postası – 13


Annemin giderek ciddileşen rahatsızlığı nedeniyle bir süre güncelleme yapamayacağım. Ama en azından taslak dosyamdaki haberleri atayım aklımdan çıksın. Bu yüzden son güncel haberleri de ekleyerek atıyorum 😉

Arashi’nin yeni albümü “Beautiful World” ilk gün 270,000 kopya, ikinci gün 145,895 kopya satarak iki günde 416,000 kopyaya ulaştı. Şu andaki satış rakamları 698,699 bir aya kalmaz 1 Milyonu geçerler ama bu ne yazık ki AKB48 in çok kötü bir şekilde gerisinde kaldıkları gerçeğini değiştirmiyor. Neyse en azından kendilerini hala en fazla satan erkek grup olmalarıyla avutabilirler.

Arashi’nin 2001 de çıkardığı ilk albüm “ARASHI No. 1 – Arashi ha Arashi wo Yobu” toplamda 323,000 adet satarken son albümleri 2010 da çıkardıkları “Boku wo Miteiru Fuukei” toplamda 1,115,000 kopya sattı. 12 albümün 10u haftalık listeyi 1 numarada tamamlamayı başardı. Bu arada 30 Haziranda çıkardıkları “Nippon no Arashi” fotobookları da 4 gün içinde 200,000 kopyadan fazla satmış. Anlayacağınız para basıyorlar arkadaşlar 🙂

***** Jpopsia’nın yeni anketinde güzel bir sonuç çıktı. Sanırım sadece birinin tanıtımını yapmamışım daha önce, zaman bulursam onun da tanıtımlarını da buraya ekliyeyim. Gelmiş geçmiş en güzel japon dizileri anketinde sıralama şöyle,

#1 Hanazakari no Kimitachi e

#2 Gokusen

#3 Nobuta wo Produce

#4 Hana Yori Dango

#5 One Litre of Tears

***** Kis-My-Ft2 ve AKB48 üyelerinin en sevilenlerini bir araya getiren dizi İkemen Desu Ne (You’Re Beautiful’un yeniden çevrimi) 10.9 luk reytingle oldukça kötü bir çıkış yapmış ama albette aynı saatlerde karşısında birkaç drama daha olduğu düşünülürse ve orjinal dizinin hayranlarının yeni diziyi pek hoş karşılamadıkları da hasaba katılırsa şaşılacak bir durum değil. Şimdilik idare eder bir reyting bile diyebilirim.

***** F.T Island’ın solisti Lee Hong Gi geçtiğimiz haftalarda bir Türk hayranının Kore’ce düzenleyerek kendisine gönderdiği tweeti retweetledi. Hayran ” Biz ne Japonuz ne de Koreliyiz. Bizler Türküz! Lütfen bizi de görün! ” şeklindeki mesajı retweetlerken güzel bir jest yaparak #PrimadonnaTurkey başlığını da başlattı.

***** ” Boys Over Flowers ” ve ” Playfull Kiss ” dizileriyle tanınan, SS501 grubunun eski lideri Kim Hyung Joong’un solo albümü çıktı. Kore’deki medya grupları albümün Japonya’da Lady Gaga ve Beyonce gibi ünlüleri geride bırakarak bir numaradan giriş yaptığını iddia etseler de Oricon’a göre durum tam tersi. Kim Hyun joong listeye 6 numaradan giriş yapmakla kalmıyor sadece 10.000 küsurluk bir satış rakamı yakalayabiliyor. Zaten klibini izleyince anlayacaksınız bu stil ve şu saçlarla çok bile satmış 😛

Kim Hyun Joong – Break Down

***** X JAPAN grubu bir kayıpla daha sarsıldı. Grubun ilk kurulduğu zamanlarda üyelerinden olan ve daha sonra gruptan ayrılan Sawada TAIJI bir hostese sarkıntılık yaptığı iddiasıyla şikayet edilmesinin üzerinden birkaç gün geçmişken kendini asarak intihar etti. X JAPAN ın lideri Yoshiki tweetterinde ” REST IN PEACE MY FRIEND ” şeklinde bir mesaj geçti.

***** Yeni dizi dedikoduları pek iç açıcı değil. Kame’nin adı ” Youkai Ningen Bemu ” adlı dizi için geçse de bir anime uyarlaması olacak serinin oldukça garip bir konusu ve uçuk karakterleri olması sebebiyle hayranlar şimdiden buna karşı çıkıyorlar ve Kame’nin böyle bir teklifi kabul etme durumu varsa bile ret etmesini istiyorlar. Ayrıca Coffee Prince dizisinin de Japon versiyonu yolda görünüyor üstelik başrole Arashi grubunun Sakurai Sho’su düşünüyormuş. Peeeeehhh!

Smap ünlü konuklarını ağırlamaya devam ediyor. Son konukları japonya’da büyük çıkış yapan Jang Geun Suk’tu. Bayağı kafa buldu bizimkilerle. Özellikle Japon kadınlar konusunda kaçamak cevaplar verdiği dikkatimden kaçmadı, Daha önceki basın toplantısında da ” Onlardan hoşlanmıyorum. Şaka şaka onları seviyorum. ” şeklinde karmaşık bir cevap vermişti. Yemek tadma ve sonra atış oyunları oldukça eğlenceli. Videolar biraz takılıyor ama idare edin bütün programı ancak buldum.

PART 1

PART 2

PART 3

PART 4

LAST PART

***** Kis-My-Ft2 grubu KAT-TUN un yeni singleından bir sonraki hafta debut singleını piyasaya sürecek ve eminim ki oldukça iyi de bir satış rakamı yakalayacak hatta ahanda şuraya yazdım şu anda Johnnys içindeki pek çok gruptan (KAT-TUN dahil) daha çok satacak. Çünkü adı üzerinde bu kuruluş albümleri ve 8 yıldır bunu bekleyen hayranları elbette onları hayal kırıklığına uğratmayacaklardır. En sonunda ilk kez Music Station’da sahne aldılar. Şarkıyı dediğim gibi beğenmedim ama dans performansları bir harika. Ancak seri danslardan sonra nefessiz kaldıklarını fark ettim. Bu grupta da Kame ve Jin gibi öne çıkan üç üye var hemen fark edeceğiniz üzere zaten. Ancak bu da grubun en fazla eleştri alan yanı. Çünkü KAT-TUN un aksine bu üçü çok fazla öne çıkarılıyor ve diğerlerine adeta backdancer muamelesi yapılıyor. Kıyafetlerinden, şarkılardaki duruşlarına kadar bu grup sanki üç kişilik bir grup, arkalarında da dört kişilik bir backdancer grubu var gibi. Bu hayranların pek çoğunu kızdırıyor. Bu durum ne yazık ki kliplerinde de değişmemiş. Gelecekte bu gruptan kopmalar yaşanabilirmiş gibime geliyor. Ne diyelim şimdiden hayırlı olsun.

Kis-My-Ft2 – Everybody Go Music Station

Kis-My-Ft2 – Everybody Go PV

***** Sailormoon dizi oluyor! Yanlış okumadınız hepimizin bir zamanlar bayılarak seyrettiği seri live action olarak TBS ekranlarında yayınlanacak. Cast bilmiyorum ilginizi çekecek mi ama NEWS severlerin şimdiden havada zıpladıklarını görür gibi oldum nedense 😀 Zaten bütün cast bakıldığında pop idol gruplarından seçilmiş bu yüzden iyi reyting alacağından hiç kuşkum yok.

Sailor Moon – Minegishi Minami (AKB48)

MAMORU CHIBA aka TUXEDO MASK~ MASSUDA TAKAHISA (NEWS)

Sailor Mercury – Serina (SDN48)
Sailor Mars – Kotera Mari (Tsubomi)
Sailor Jupiter – Akimoto Sayaka (AKB48)
Sailor Venus – Michisige Ayumi (Morning Musume)
Sailor Uranus – HIROKA (Tsubomi)
Sailor Neptune – Iuchi Rina (Tsubomi)
Sailor Pluto – Ogawa Saki (Smileage)
Sailor Saturn – Natsuyaka Miyabi (Berryz)
Sailor Chibiusa – Ihara Ryouka
Sailor Luna – Uchida Ai

***** Akanishi Jin’den haberler yok ama ailesinden haberler gelmeye başladı. Sevgili erkek kardeşi Reio (Leo) Akanishi Üç Silahşörler müzikalinde başrollerden birinde rol alıyor. (Resimde sol baştan ikinci) Aynı zamanda tweettere giriş yapan küçük kardeş babalarının arkadan çekilmiş bir resmini koydu. Buyrun Akanishi’lerin babası,

***** Yamapi’den haberler yok mu diyenler de üzülmesin haber yok ama nedeni kendisinin şu an İtalya’da tatilde olması. Hatta geçenlerde yanıp braonzlaşmış haliyle ve her zamanki gibi en yakın arkadaşı Jin gibi sarhoş bir halde çekilmiş resimleriyle netteydi.

Sonlara KAT-TUN la ilgili haberleri bıraktım. 3 Ağustos’ta çıkacak yeni singlelarıiçin şimdiden programlara çıkmaya başladılar. İlk sahne aldıkları program Hey! Hey! Hey! programı oldu. Kıyafetlerinin bir uyum içinde olduğunu görmek şaşırtıcıydı sanırım bunca zamandır ilk kez bir örnek kıyafetlerle sahne almışlardı. Daha önce aynı konsepte uygun kıyafetler giymişlerdi ama bir örnek giyindikleri ilk sahne kıyafetleri sanırım bunlar. Siyahlar içinde çok hoşlardı da onlara baktıkça ben terledim yahu! 😀

Kame’nin JuJu’yla ilgili anısını anlatırken onu taklit ettiği yerde millet koptu. O anda diğerlerinin kafalarına şaplak atmasıyla bilinen sunucu ayağa fırlayınca şaplağın geldiğini anlayan Junno ve Koki’nni aynı anda engel olmak için atılması ve Koki’nin kahramanca öne çıkarak Kame yerine şaplağı üstlenmesi de çok ilginçti doğrusu, gözü gibi bakıyorlar Kame’ciklerine 😀

Ya sunucular 2PM elemanlarıyla bizimkilerin kas farkını vurgulayınca kim kimden daha kaslı olayına girmeleri çok çocukça ve komikti. Hele eskiden grubun cılızı olan Kame’nin şimdi grubun en kaslı elemanlı olması ne garip bir tezattır. Zaten vurgudan sonra Kame’nin kaslarını gösterme pozuna girişi de çok komik. 2PM elemanları da onunla didişmenin kıyısından dönüyorlar ve KAT-TUN un ” sempai ” leri olduğunu söylüyorlar ama elemanın biri neredeyse Kame’yle kas yarıştırmak üzereydi, yanındakiler engel oldu. Hoş Kame’nin o çam yarmasının karşısında hiç şansı yoktu ya neyse 😀

Sonra KAT-TUN sahneye çıktığında sauna konusu hakkında konuşuyorlar. Kame saunayı çok sevdiğini, sıcak banyo, sauna ve soğuk duş üçlemelesini vücudu dayanabildiği kadar 5 ila 10 kere arasında yaptığını, yaklaşık bir buçuk iki saat kadar kaldığını söyleyince millet epeyce şaşırdı nedense. Hele 2PM elemanlarından sol baştakinin surat ifadesine koptum ben. Sonra sunucu da diyor ki ” Dikkatli ol ama travestiler saunayı çok severler. ” Kame de ” Gerçekten mi? ” diyor. ” Dikkatli olurum. ” Ama bana pek komik gelmedi nedense bu espri, sunucular giderek yeteneklerini kaybediyorlar.

KAT-TUN TALK PART

Talk Part Alternatif Link

Performans güzeldi ama grup olarak danslarına o kadar dikkat ediyorlardı ki birbirlerinin adımlarını kolladıkları, konumlarına dikkat etmeye çalıştıkları çok açıktı. Bu yüzden performansı tedirgin bir havada yaptılar. Zaten sadece Kame’nin şarkının bir noktasındaki solosu dışında tamamen playbackti. Yine de grup uyumları 2PM in canlı performansından çok daha iyiydi bunu söyleyebilirim. 2PM beni hayalkırıklığına uğrattı. Dans adımları şaştı, uyumları bozuktu, sesleri rüzgar ve kalabalığın sesinde kayboldu. Zaten doğru düzgün anlaşılmıyor japoncaları bari playback söylesenize 😛

KAT-TUN – RUN FOR YOU

KAT-TUN RUN FOR YOU

Sonrasında şu sıralar Japonya’da fırtına gibi esen, şimdiye dek çocuklar tarafından seslendirilmiş en çok satan (250.000 adeti geçtiler) şarkıda stüdyodaki bütün şarkıcı ve gruplar çocuklara eşlik ettiler. Bu ” Mori Mori ” şarkısı ve dansını EXILE dışında (normaldir hepsi kocaman adamlar) herkesin bildiğini görmek ilginç. KAT-TUN üyeleri özellikle Koki ve Kame peeek şekerlerdi. Şarkı da çok tatlı aslında ama söyleyen veletler ondan daha tatlı. 😀

Maru Maru Muri Muri PV

Marching J kapsamında yapılan Johnnys Supports Days’ten videolar gelmeye devam ediyor. Smap grubu üyesi gruptan özel isteklerde bulunuyor. O sırada yanlarında bulunan bayan spikere favori KAT-TUN üyesi sorulduğunda Kamenashi-kun cevabını veriyor. Bilin bakalım kadının Kame’den duymak isteyeceği sözcükler nelermiş? ” Seni Koruyacağım. “ 🙂 Smap üyesi Kame bu sözleri söylesin diye eğilerek ondan rica ediyor. Kadın biraz orta yaş üstü de ondan. Ama o sempaileri Kame hemen ondan daha aşağıya eğilmeye çalışarak onu kaldırmaya çalışıyor. Bir dramada oynarmış gibi davranarak Kame bu sözcükleri kadına söylüyor ama maalesef ciddiyetini fazla koruyamayarak sırıtıyor, sonra utanıp her zamanki gibi gözlerini kapatarak özür diliyor.

KAT-TUN MARCHING J

Kame’nin Home Run projesinden haberdar olmayan hayranı yoktur sanırım. Uzun zamandır topu tribünlere kadar vurmaya çalışıyordu. Aldığı derslerden sonra 30 Haziran son deneme günüydü. Tam 100 atış yaptı. Biri duvardan sekmek üzere hedefe çok yakın bir sürü atış yapmasına rağmen başaramadı. O kadar üzüldü ki neredeyse ağlayacaktı. Devamlı şu ana kadar kendisini destekleyenlerden özür diledi durdu. Müthiş ölümcül bir ciddiyetle çalıştığını ve elinden gelenin en iyisini yaptığını herkes biliyor. Bu yüzden başaramamış olsa bile çok takdir topladı. Özellikle de Home Run atışlarının Japonya’daki efsane isminden gelen mesaj ve hediye onu epey mutlu etti. Ben Kame’yi tanıyorsam denemeye devam edecektir. O kaybetmekten nefret ediyor. Bir gün mutlaka o atışı yapacak ahanda şuraya yazdım.

KAME GOING

Bakışlar öldürür derler ya…

Üzüntüden yıkıldığı an

Üzülme Kame-Chan biz seni yine de seviyoruz hatta şimdi daha çok seviyoruz.

PS: VİDEOLAR KISA SÜREDE SİLİNEBİLİR, BU DURUMDA VİDE SİTELERİNDEN AYNI ADLA ARATIP YENİ YÜKLENMİŞLERDEN İZLEYEBİLİRSİNİZ.

Reklamlar

12 Yorum

  1. miwako

    öncellikle annene geçmiş olsun diyorum bir an önce hastalığı iyileşir inşallah bununla birlikte senin uzakdoğu postalarını dört gözle bekliyorum çok güzel şeyler yazıyorsun özellikle kat tun hakkında bir ara yamapi nin deprem sonrası eğlenirken çekilen fotoğrafları vardı tepki toplamıştı o olay hakkında bir bilgin var mı birde jin hala sarhoşken çektiği resimlerini twitter a koymaya devam mı ediyor?

    • Teşekkürler 🙂 Jin hala ben harhoşum, süper sarhoşum, admı bile hatırlayamayacak kadar sarhoşum şeklindeki tweetlerine devam ediyor. Ayrıca Facebookuna da işte sarhoşum şeklinde bazı resimlerini bile koymuş ama resimde yüzünün hali belli olmasın diye oynama var.

  2. annen için yeniden geçmiş olsun. umarım durumunda biraz düzelme olmuştur. Allah yardımcınız olsun..
    hey!x3 videolarını izledim. kamenin saçlar konuşuyor. (aslında hepsinin saçlar konuşuyor bu defa..junnoya bu renk çok yakışmış. bir daha sarışın olursa öldüreceğim onu.. 😀 ) kıyafetler falan gerçekten ateş basıyor insanı.. çok şirin çocuklar nazar değmesin… bu akşamı jin akşamı ilan etmiştim ama kameyi görmek yine yolumdan saptırdı beni… geçen sefer jinjinin dvdsine çok yüklenmiim onu anladım. dinledikçe güzelleşiyor şarkıları… özellikle paparats, bass go boom ve a pace performansı daha bir dinlenilesi geliyor…

    küçük akanishi inşallah başarılı olur showunda. abisi destek mesajlarını kesmiyor hiç…

    • Şu anda durumunda bir düzelme yok. Kame şu sıra zaten saçlarını uzatıyor çünkü Dream Boys da uzun olmak zorunda. Jin’in şarkılarına bir şey diyen yok zaten sadece hepsi kayıt yani playback onun canlı sesinden dinlemiyoruz onları işte problem bu.

      Leo ya gelince abi kardeş güzel bir reklam olayına girdiler. Jin’in tweetlerinden daha iyi reklam aracı mı var? :p

  3. Senin yazılarını(postalarını) uzun zamandır takip ediyorum aslında ama yorum yapmaya tenezzül etmiyordum evet bu kötü bir şey tanımadığın birisine ha diyince yazmak garip hissettiriyor. sonunda karar verdim yazıyorum. Genelde bloglar hep Kore’yle ilgili ve senin de benim gibi Japonya meraklısı olmana çok sevinmiştim. Umarım devam ettirebilirsin. Bu zamana kadar yazmış olduğun bütün yazılarını “devamı ne zaman gelecek” diye bekledim, yazıların için ellerine sağlık. Annene de acil şifalar diliyorum umarım iyi olur.

    • Öncelikle iltifatların için teşekkürler 😉 Elbette yabancı birine yazmak bazen garip hissetirebilir, ben ise yabancılarla iyi olanlardanım sanırım 🙂 Göreceğin üzere kesinlikle yabancılık çekmem, blogumu yazarken okuyacak herkesin birer yabancı olacağını bilmeme rağmen, hepsi benden haber bekleyen arkadaşlarımmış gibi samimi bir dil kullanmaya çalışmamın nedeni bu 😉 Annemşn durumu düzelir düzelmez aranıza geri döneceğim inşallah zaten arada arada postlar atmaya devam edeceğim merak etmeyin 😉

  4. ÇatlakHobbit

    Haberler için teşekkürler. =) Bir Triple S olarak (Double S 501 Fan Club) “SS501′ın eski lideri” lafına biraz taktım doğrusu. Çünkü eski değil o hala grubun lideri. Sadece bu yıl solo albüm çıkardılar hepsi bu. Grubun ayrıldığı ya da liderinin değiştiği yok yani. =)
    Diğer haberler için tekrar teşekkürler. ^^ Kusura bakma yorumu yanlış yere yazmışım. ^^

    Ya ben buraya yazıcam yorum hep ötekine gidiyor!??

    • Tamam sorun değil ben onları silerim 😉 SS501 in eski lideri diyorum çünkü grup teknik olarak dağıldı. Sadece özel single ve bazı yıldönüm (ilk kuruluş zamanları vs) albümleri dışında bundan sonra grup olarak varlık göstermeyecekler. Kim de zaten kendi solo kariyerine odaklanmayı istediğini her fırsatta dile getiriyor. 😉

  5. ÇatlakHobbit

    Grup 2012 de yeni albüm çıkaracakken dağılmış sayılmaz. Bütün üyeler kendilerini SS501’ın üyesi olarak tanıtıyorlar. Bu senelik solo kariyerleriyle ilgileniyorlar. Sadece şirketlerinden ayrılıp farklı şirketlerle anlaştılar. (ki onları birlikte kabul eden bir şirket olsaydı hepsi orada çalışacaktı ama Kore’nin en pahalı grubu olduğu için hiçbir şirket bunu göze alamadı.) Bir de bütün üyeler bunun zor olacağını ama yine de SS501 olarak sahne almaya devam edeceklerini söylediler. Hatta Lider DSP’yle anlaşmaları bitmeden önceki son konserlerinde de söylemişti. ” Sizi bekleteceğiz ama biz Double S 501’iz. Bize inanın.” diye eğer gerçekten dağılsaydı Hyun Joong böyle bir şeyi asla söylemezdi ve grup resmen dağıldı derdi. Ama bunu şuana kadar hiçbir üyeden duymadık. Yani onlar hala SS501. ^_^

    • Grup olarak resmi anlaşmaları olmadığı (bu da pahalılıktan falan değil basbayağı solo çalışmak istemelerinden dolayı daha doğrusu Kim’in solo yapmak istemesi sonrası birden alınan solo kariyer kararları alınmış ve grup anlaşması yapılmamıştır. Bu yüzden Kim oldukça büyük bir tepki de almış, kimilerince grubun dağılmasından sorumlu tutulmuştur) ve şu anda bireysel olarak her biri farklı şirketlerle anlaştıkları için grup ” resmi ” olarak dağılmış durumda. Evet zaten ben de albüm çıkaracaklarını söylüyorum ama bu dediğim gibi özel zamanlarda olacak ve bir grupmuş gibi faaliyet göstermeyecekler, konser vermeyecekler ve grup olarak etkinliklerde yer almayacaklar, sadece özel reklam anlaşmaları ve özel konserler olacak. Elbette hala SS501 in meyvesini yemek için kendilerini grubun bir parçası olarak gösterecekler, solo kariyerlerinde tutunamazlarsa geri dönecekleri bir mekanlarının olması iyi olur. Kim eğer solo kariyerinde başarılı olamazsa lider olarak grubu bir araya getirebilecek tek kişidir bana göre. O gelmezse sonları DBSK gibi ikili üçlü gruplar halinde şarkı söylemeye dönüşebilir.

  6. ÇatlakHobbit

    sen diretiyorsun ben dağılmadıkları konusunda sonuna kadar diretiyorum o yüzden bu iş uzar gider bu arada grup onların evi başarısız oLduklarında (ki olmadıklarını gördük) sırf adları duyulmaya devam etsin diye de grup adını kullanmazlar

    • 🙂 Bunun diretmeyle alakası yok. Zaten tartışılacak bir durum da yok ortada her şey çok açık. 😀

      Grup olarak herhangi bir şirketle anlaşmaları var mı? Yok.

      Her biri farklı şirketlerle anlaşmalar imzaladılar mı? Evet.

      Sonuç: Grup resmi olarak dağılmıştır. SS501 adı altında bundan sonra gösterecekleri bütün faaliyetler özel işler olacaktır, bunu da bizzat grubun kendisi beyan etmiştir.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: