Darkangelhome

Tanrım Aynı Ben!!!


Öncelikle hepiciğinizin Ramazan Bayramı’nı kutlarım. Hastalıklarla boğuştuğumuz bu zaman diliminde benden sizlere tek dileğim mutlu, huzurlu ama en önemlisi sağlıklı bir bayram geçirmeniz. Şeker ikram edemeyeceğim ama yüzlerinize tebessüm getireceğini umdumum mini bir güncelleme gönderiyorum. Konumuz ne mi? Hani bazı durumlar vardır ki eminim binlerce kişi başına geldiğinde aynı şeyleri hisseder. İşte konumuz ortak duygular. Bizi özellikle de deli eden, sinir küplerine bindiren ufak detaylar, asla başımıza gelmesini istemediğimiz şeyler ve bir de gelmesi için can attığımız şeyler… 🙂

Ahh ahhh sırf bu yüzden pizza yemekten nefret eder oldum. Çekersin çekersin kopmaz, sanki lastik, uzadıkça uzar. 😀

Herkesin ortak kabusu, hala tam olarak düzgün çizebilen var mıdır merak ettim şimdi? 😀 Hele ilk aşk zamanında ne sinir eder insanı 😀

Hahah bu benim başıma her zaman gelir. Bunun bi değişik versiyonu olarak kendi açtığım camı, açtığımı unutup kafamı çarma suretiyle geliştirmişimdir.

Hadi hadi itiraf edin, şunun şurasında baş başayız, erkekler bile hissetmiştir eminim hahahah 😀

Bu durumda olanlar iki kız olsaydı emin olun aynı duyguları hissetmezlerdi. 😀

Yorum yok *kihihkiihihiiki*

Hiç de komik değil hıh *saçlarınısavurur* 😀

Şttt sakın etrafa çaktırma, cool davranmaya devam et, hani neredeyse bilinçli olarak 216542 adet merdivenden yuvarlandığını sansınlar. 😀

Sen sen ol arkadaşının izle bak süper bi video diyerek gönderdiği videoları izlemeden önce önlemini al. 😀

Hep derim zaten maceracı ruhlar bastırılmamalı hahaha 😀

Bi de Allah kimseyi dikkatsiz yaratmasın, ego falan ahanda böyle iniverir işte hahaha 😀

Keşke herkes ret edilmenin dayanılmaz acısını böylece sergileyiverse 😀

Numara yap ama asla bu kadar belli etme 😛

Allah’ım sen bizi böyle bir durumdan koru:D

Son olarak herkeslere hayranı oldukları idolle karşılaştıklarında bunu yapmayı nasip et, amin. 😀

14 Yorum

  1. Size de güzel bayramlar 🙂
    Çok eğlendim okurken, özellikle son gif birgün başıma gelecek diye hissediyorum 😀 😀 😀

    • İnşallahhh bi gün Kame karşıma çıkarsa hiç kaçarı yok ki zaten hahahha 😀

      • bizden çekecekleri var 😀

  2. elif

    Bunlari ilk defa gordum .Forever alone ve fuuuuu komikleri cok komigime gidiyor nedense…..Ikincisi benim basima gelen.^^

    • Ortak bi şey bulabileceğinizi tahmin etmiştim zaten 🙂 Eğlenmene sevindim

  3. mavi

    bazısı fena ya. Sonuncusunda kendimi gördüm ama 😀 Ahaha garibim 😀
    Yüzme bilmediğim için o hale de sık sık düşüyorum. Benden iyi balerin mi bulacaklar 😀

    • Yaa hiç sorma ben de çok iyi yüzme bilmem küçükken tıpkısının aynısı böyle hissederdim vallahi 😀

  4. nazenin

    sana da iyi bayramlar. çok güzel ve gerrçekten gülümseten bir konu. sonuncusu bir gün başıma gelecek umarım. bayram bayram belki dualarım kabul olur. bir de o çöp olayı yok mu. atarsın tutmaz. o yerde dururken sen işine konsantre olamazsın falan.

    • Çok manyyak di mi illa gözün kayar, hadi insafa gelip çöp kutusunun ayağına kadar gidip atarsın amaaaa yine de girmez orada cinnet getirir adama 😀

  5. tramvay videosunu izlerken karnıma ağrılar girdi:)

    yok böyle bişey

    • Felaket yaa harbi cesaret vallahi işin ucunda önemli takımları kaybetmek de var hani 😀

  6. Lee

    Çok güldüm valla, bazılarında ben de “ah, aynı ben!” dedim.
    Ellerine sağlık Dark 🙂

  7. Size de güzel bayramlar
    Çok eğlendim okurken, özellikle son gif birgün başıma gelecek diye hissediyorum

    +1

Bir Cevap Yazın

