Darkangelhome

Hello My Teacher – Senin Gölgeni Bile Seviyorum…


Adı : Geon-bbang-seon-saeng-kwa Byeol-sa-tang
Alternatif isimleri : Hardtack Teacher and Star Candy – Biscuit Teacher and Star Candy / Hello My Teacher
Tür : Dram, Romantik, Okul
Bölüm : 16
Yıl : 2005
Yönetmen : Oh Jong Rok, Kim Hyung Sik
Yazar / Senarist : Kim Jung Ah

Oyuncular :

Gong Hyo Jin as Na Bo-ri
Gong Yoo as Park Tae-in
Kim Da Hyun as Ji Hyun-woo
Choi Yeo Jin as Noh Jem-ma

Araya biraz tanıtım alayım yahu hep haber haber olmaz ki de mi? 😀 Sevdiğim ve her zaman tavsiye ettiğim dizilerden birini daha henüz izlememiş olanlar için tanıtmak istiyorum. Ben genellikle japon dizileri ve müzik dünyasıyla ilgilensem de Kore dramaları ve müzik dünyası da aynı derecede ilgimi çekiyor. Çok fazla yer vermsem de arada sırada tanıtımlarını yapmaya çalışıyorum. Umarım şimdiye dek önerdiğim dizilerden hoşnut kalmışsınızdır. Bunu da denemeden geçmeyin. 😉

Efem izlerken gülmekten ölmek ile ağlamaktan çatlamak arasında kalabileceğiniz bir dizi diyebilirim bu dizi için. Net dünyasında pek çok isimle bilinen bir dizi. En çok Hello My Teacher ve Biscuit Teacher and Sugar Candy adlarıyla biliniyor. Başrolde Coffee Prince dizisi ile bildiğimiz ama o zamanlar biraz daha genç olan Gong Yoo var. Zaten izleme nedenim de oydu ama kesinlikle pişman olmadım. Bu adam çok güzel güldüğü gibi harika da ağlıyor ya. Böyle şıpır şıpır , dizi boyunca sayısını unuttum ağladığı sahnelerin.

Konusuna gelince efem Na Bo Ri isimli bir kızımız lisesinde bir zamanlar öyle şeyler yapmış ki bir nevi efsaneye dönüşmüş. Yıllar sonra kendi lisesine öğretmen olmak için başvuruyor. Aynı gün güzel bir çekim numarasıyla bir uçağa geçiyoruz. Zengin bir doktorun uçarı, haylaz, çekici, komik, eğlenceli oğlu son sınıfı okumak üzere Amerika’dan ülkesi Kore’ye geri dönüş yapıyor.

Bo Ri tabii geçmişi yüzünden öğretmen olarak kabul edilmiyor ancaaaaakkk daha geldiği gün ortalığı birbirine katan Park Tae In yüzünden okulun aynı zamanda müdürü de olan üvey annesi Bo Ri’yi bu haşarı gence göz kulak olması, onu beladan uzak tutması karşılığında öğretmenliğe alıyor. Gelin görün ki bizim bu müdürün erkek kardeşi de bir zamanlar kızımız okurken platonik olarak aşık olduğu resim öğretmeniymiş ve aynı zamanda Park Tae In’in üvey amcası oluyor. Hala da öğretmenlik yapıyor.

Gerisini de izleyerek öğrenin diyorum. Kıssadan hisse müthiş eğlenceli, müthiş duygusal, müthiş sıcak bir diziyle karşı karşıyasınız. Bo Ri ve Park Tae’nin ağladığı her sahnede yemin ediyorum sizin de içiniz acıyacak, siz de ağlayacaksınız. Güldüklerinde kalbiniz ısınacak. Özellikle de Gong Yoo’yu bize kazandıran dizi olarak görülen bu diziyle Gong’un ve Park Tae In’in hastası olmayana ben insan demem. Özellikle bir sahnesini hiç unutmam, Park Tae üzgün öğretmeni için endişelendiğinden evine kadar giden yolda o fark etmeden takip ederken arkasından ona sevgisini gösteren onlarca şey yapar. Atlar, zıplar, şebeklikler yapar. En tatlısı ise onun gölgesini bile sevmesidir…

Diziyi BURADAN türkçe alt yazılı olarak seyredebilirsiniz. Dizinin birbirinden güzel soundtrack parçaları da kalbinizi fethedecektir eminim. İki örnek vererek bu tanıtım postunu da bitiriyorum efem.

Dizinin kesinlikle en güzel parçası

ONLY YOU

Park Tae ne zaman bir haylazlık yapsa hep bu parça çalar

Seo Joon

Daha fazla şarkıyı da BURADAN dinleyebilirsiniz.

PS : Özellikle ilk bölümlerde sonlara dikkat edelim çünkü kızımızın çektiği bazı numaraların aslında nasıl gerçekleştiğini gösteriyorlar. 😉

4 Yorum

  1. Sanki içimi okumuşsun Yasemin Abla. Ben de bu diziyi tanıtmayı düşünüyordum bu ara blogumda. Ancak netten izlediğim için güzel bulduğum yerleri resimleyeyim diye indirmeye başlamıştım. İnemedi gitti meret. Neyse bakcaz bir çaresine. Ah ah! Gong’un yeni yapımları ne zaman gelecek? Yoksa gelmeyecek mi? Bitsin bu hasret!

    • Kalp kalbe karşıdır derler 🙂 Benim de içimden geldi tanıtayım dedim. Gong şu sıralar kendini filmlere vermiş durumda. Birkaç ay içinde çektiği son film gösterime girecek. Ama bir dizi projesi yok. En son olaran Secret Garden’deki başrolü ret etmiş olmanın dayanılmaz acısıyla başbaşaydı 😛

  2. Dizinin adını okumak bile beni mutlu ediyor, o kadar çok sevmiştim bu diziyi. Burda da tekrardan yad etmiş oldum, yine bir çok sevdiğim sahneyi canlandırdın gözümde:)Hakkaten yaa Gong Yoo’nun mimiklerine hasret kaldım artık geçsin şanına yakışır bir dizi-film de izleyelim^^

    • Yeni diziler de güzel de eski diziler daha mı güzel ne? Bilmiyorum ama yenileri başa sarıp izlemek içimden gelmezken Coffee Prince veya Hello My Teacher gibi dizileri defalarca seyredebiliyorum. Gong’u bir an önce yeni projelerde görmeyi isterim. Şu Zettai Kareshi’nin olası japon uyarlaması gerçekleşirse başrol onun olmalı diyorum.

Bir Cevap Yazın

