Darkangelhome

Biraz da Gülelim :D


Geçen bayram şekeri postumu epey sevmiştiniz. Bu bayram da sizlere eğlenceli şekerler gönderiyorum. Umarım yine yüzünüzü gülümsetir, derdinizden biraz uzaklaşmanızı sağlar. Hayırlı bayramlar dilerim. Hepinizin bayramı mubarek olsun.

Evet başlıyoruuuuzzz. Bu durumun başına gelmediği bir öğrenci olduğunu hiç sanmıyorum. Nasıl deli eder, nasıl saçını başını yolmak istersin ama 😀

İşte bu benim başına her zaman gelir. Yatarak okuyamam, oturarak okuyamam, mutlaka kaykılmam, böyle rahat bir şekilde yerleşmem gerekir. Yerleşene kadar da yüz kez kurtlanmış gibi kıpraşırım yerimde 😀

Bilge kişi doğru söylemiş, demokrasilerde çare tükenmez.

Hahha işte bu aynı ben 😀 Kaç kere böyle bi şeye uzanırken yere kapaklanmışımdır Allah bilir 😀

Yaaa bundan ben de istiyoruuummm! İş yerinde ne güzel uyunur ama. Orda burda kestirmekten iyidir. Tercihen patron yokken olsa iyi olur. 😀

Devir değişti üstat. Yakında elimizde lazer ışıklarını falan sallayacağız her halde. Japonların konserlerini bu yüzden çok seviyorum. Ellerinde özel lambacıklar var ya hastayım onlara, hayalim bir gün KAT-TUN un konserinde lambacık sallamak *hülyalaradalar*

Ünlülere özenmek bazen kötü sonuçlara neden olabilir hahaha 😀

Al sana Nasa! Sen bunca yıl gitcez bulcaz diye oyala milleti seni mi bekleyecektik hıh!

Yorum yok 😀

Akıllı öğrenci her durumda ve şartta kendini kurtarmasını bilir. 😀

Arkadaş dediğin yapılan şey ne kadar salakça olursa olsun sorgulamadan sana yardım edendir. 😀

Ben büyüğüm deme unutma senden büyüğü de vardır.

Acı ama gerçek 😀

Hahah bu sanırım herkese olan bir şeydir. Bazen bir şarkı kafana takılır ne yapsan ne etsen melodisi gitmez bir türlü. Böyle olduğunda bir kapatma düğmesi olsa da kapatıversem dediğim çok olmuştur. 😀

Son olarak Allah rızası için bu filmi bilen varsa söylesin. Çok şey gördüm ama bu kadarı PES! Ahahahhaa atla tırın altından kayıyor adam yaaaaaaaaaa! 😀

10 Yorum

  1. Ahahha süpermiş ya bayıldım:)) Helede o kitap okuma pozisyonları ve yatar vaziyetteyken birşey alma girişimleri tam benlik:P
    Yalnız gif deki zeki öğrenci tamam iyi hoşta bizim hocalar daha bi zeki anacım ne yaparsak yapalım yemiyor adamlar. Yine yok yazılan biz oluyoruz:D
    Son gif e koptum cidden ya. Bende Cüneyt Arkın’ın filmlerine laf ederdim ama bu ondan da beter ya:D
    Ha bu arada seninde bayramın mübarek olsun çingu;)

    • Yok ya yutan hoca yutar da böyle yakalanmak da zor olsa gerek 😀 Cüney abim bunu görse adamın elini öperdi bence 😀

  2. Öldüm gülmekten, sırf komik değildi tabi ilginç şeylerde vardı mesela iş yerine özel uyku tulumu şahaneydi 😀

    • O şey mutlaka ülkemizde de satılmalı, bir numaralı müşterisi ben olacam söz 😀 Beğenmene sevindim canım 🙂

  3. Hepsi süpermiş bayıldım. Sondaki vurucu bir final yaptı yalnız, o sahneden sonra uzun süre kendime gelemeyebilirim 😀
    Filmi ben de öğrenmek istedim ayrıca.
    Bir de mutlu bayramlar 🙂

    • Sağol canım beğenmene sevindim 🙂 Vallahi ben ilk gördüğümde üç saat kendime gelememiştim böyle manyak bi sahne olamaz ya 😀

  4. iyi bayramlar =) resimlere bittim doğrusu özellikle en sondakine =) =) o yastıktan bende isterim derslerde en arkada ne güzel olur onunla uyuması =)

    • Teşekkürler postu beğenmene sevindim 🙂 Bence deeee artık okullu değiliz ama işte bir köşede uyusak ne güzel olur 😀

  5. nazenin

    va çok güzeldi. Kitap okuma pozisyonları aynen ben de öyle. kitabı okurum ama girmediğim pozisyon kalmaz. bilmiyorum neyden kaynaklanıyor ama ben çok sessiz ortamlarda kitap okuyamam mesela.
    bir de şu karikatürlerden sonraki ilk resim. içinden yol geçen bina. koptum ya. harika olmuş.
    ve tabi ki filmi bilmiyorum ama sahnede şok oldum yani. gülsem mi ağlasam mı karar veremedim açıkçası.

    ve kesinlikle bizi yine gülümsettin emin olabilirsin. herkesi iyi bayramlar.
    bu arada ailemin yanına gidemedim o yüzden böyle internet üzerinden bu üzüntüyü biraz olsun atmaya çalışıyorum. 😦

    • Ben de ne kadar çok gürültü olursa olsun kitap okurken bana mısın demez bana tamamen dünyadan soyutlanırım. İnanamıyorlar bazen nasıl kendini bu kadar kaptırıyorsun diye öyle işte hayal gücü kuvvetli olan böyle okuyor diyorum ben de 😀 Bir nebze teselli olup yüzünü gülümsetmişse ne güzel 🙂

Bir Cevap Yazın

