Darkangelhome

Postaların Yeni Vatanı


Bildiğiniz üzere bu blogda önceleri sadece dizi, müzik grupları, kitaplar vs gibi ilgilendiğim değişik alanlarla ilgili tanıtımlar hazırlıyordum. Daha sonraları Japon müzik piyasasıyla ilgili fazla bilgi veren mekan olmadığını görerek bu açığı gidermek, JPop’a yeni hayranlar kazandırmak için ” Uzakdoğu Postası ” dizisine başladım. Bu belki böyle devam da ederdi ama baktım ki on yirmi derken bu seri uzadıkça uzayacak, benim yaptığım diğer tanıtım ve yazılar arada kaynayıp gidecekti. Bu yüzden ” Uzakdoğu Postası ” na ayrı bir yuva açmaya karar verdim. Bu mekanı ayarlanması ve düzenlenmesi çok daha kolay, aynı zamanda kullanışlı da olan blogspotta açtım. Bundan sonra Uzakdoğu Postalası haberlerini oradan alacaksınız. Üzerine basarak söylüyorum ki bu haber postaları sadece Japon sanatçılar, gruplar, aktrist ve aktörler, aynı zamanda Japonya’da faaliyet gösteren diğer sanatçı ve gruplarla ilgili olacaktır. Eh ne bekliyorsunuz? Yeni mekanıma bir göz atıp yorumlarınızla neler düşündüğünüzü benimle paylaşın. 😉

5 Yorum

  1. Lee

    Hayırlı olsun Dark, ben severek takip ediyordum. Hemen takibe alıyorum, ellerine sağlık 🙂

    • Teşkürler canım. Böyle daha düzenli olacak bence, diğer yazılarım hep arada kaynıyordu. Hem her gün yeni haber geldikçe güncellemeyi düşünüyorum orayı daha hoş olur 🙂

  2. öbür bloguna yazacaktım da beceremedim 🙂 kat-tun konseri için nasıl bilet alabiliriz biliyor musun? sanırım yurt dışına satış yapılmıyor. ya da biletler nereden satışa çıkacak linki falan var mı? satış tarihini bulabilirsem belki japonya’dan aldırtabilirim. süper olur tam da benim japonya’da olacağım tarihler 🙂

    • Bildiğim kadarıyla öyle herkes bilet alamıyor. Öncelik fanclüplerinin üyelerine ait. Bunun içinde Johnnys’in sitesindeki KAT-TUN a ait fanclübe üyelik gerekiyor. Zaten bu da biletlerin çoğunu götürüyor. Başka nasıl bilet alınır açıkçası araştırmadım Japonya’ya gitme gibi bir şansım olmadığı için belki de. Ama sen gidebilirsen harika olur gerçekten de. Bol şans!

    • Hmmm şu siteyi bir inceleyin isterseniz…

      http://www.jticket.jp/p/international_index.html

Bir Cevap Yazın

