Darkangelhome

Innocent Steps – Bir! İki! Üç! Ça Ça Ça!!!


FİLMİN ADI: Innocent Steps

Tür: Romantik

Yönetmen: Young-hoon Park

Senaryo: Gye-ok Park, Young-hoon Park

Yapým : GüneyKore (1 saat 50 dk)

Oyuncular : Byeol Kim, Chang Yun, Geun-yeong Mun, Ji-yeong Kim, Won-sang Park

KONU: Tam yarışmaya başlayacakken partnerini bir başkasına kaptıran, yeni partneriyle dans ederken bir komploya kurban gidip üstüne bir de dizinden sakatlanan Young-sae için hayat hiç olmadığı kadar berbat durumdadır. Tepetaklak olmuş hayatını nasıl düzelteceğini bilemediği için salar kendini, dünyaya küser. Hayatını bir dans okulunda öğretmenlik yaparak kazanmaya çalışırken yüzünden meymenetsizlik akar. Tekrar yarışma hayatına dönmek istese de onun bu huysuz tavrına denediği hiç bir yeni partner katlanamamıştır.

Tam da bu sırada Çin’de halk yarışmalarını defalarca kazanmış yetenekli bir dansçı bulur ancak kızın Kore’de kalabilmesi için vatandaşlık alması gerekiyordur bunun da ancak tek bir çözümü vardır: Nikah 😀 Young-sae çaresiz olduğu için birazda umursamazca evlenir kızla. Ama büyüklerimiz nikahta keramet vardır diye boşuna dememişler. Kız da sevimli mi sevimli, tatlı mı tatlıdır ancak ortada bir sorun vardır. Kız aslında gerçekten dans etmesini bilmiyordur. 😀 Çünküüüü aslında kız şampiyon kız değil onun kız kardeşidir.

Şimdi huysuzun elinde anlaşılmaz aksanlı bir kız, bir evlilik cüzdanı, yetişmesi gereken bir yarışma ve sadece üç ayı vardır.

KİŞİSEL YORUM : Benim gibi dans filmlerini sevenler için harika bir seçim. Hem romantik, hem komik hem de içinde dans var. Zaten konunun özü yukarIda açık. Bu tarz konuya sahip oooonlarca film mevcut. Bu da Kore versiyonu işte deyip izleyebilirsiniz. Arkanıza yaslanın ve harika müzikler eşliğinde bu filmi seyredin 🙂 Yanlız ben filmi izlemekte biraz zorlandım nedeni de başroldeki aktrist. Kadın bildiğin şaşı ve yüzüne baktıkça bir tuhaf oldum durdum, çok itici geldi bana ama sevimli bir yanı olduğu da gerçek hani 😀

Filmi BURADAN alt yazılı olarak seyredebilirsiniz.

Filmin soundtrackının en güzel parçası da kuşkusuz budur. Hala ipodumda duruyor, arada sırada dinlerim.

Kang Eun Soo – 1000 Years

10/6 Neden? Her şeye rağmen orjinal değil…

4 Yorum

  1. ellerine sağlık, çok güzel anlatmışsın.. bende dans filmlerini çok severim.. konusu çok benzer olsada korelilerin o heyecanlı konuşmaları ve davranışları bir artı katmıştır filme diye düşünüyorum.. başroldeki kız da my little bride da ki kız gibi geldi bana ama tam emin olamadım..
    tekrardan eline sağlık bu filmi yazdım bi köşeye izlicem bir ara muhakkak 🙂

    • Teşekkürler beğenmene sevindim. Aynen o dizide oynayan kız bu ayrıca Sindrella Sister’da da oynadı. 😉 Ama her seferinde bana aynı görüküyor hatun yaa şaşı işte gözüm kayıyor ona bakarken. 😀

  2. nazenin

    ne kadar tekrarlanırsa tekrarlaqnsın bu konular yine de defalarca izlenebliyor. işin içinde dans var. bu flmin en büyük avantajlarından biri o. eğlenceliydi bence.
    bu kız da Marry me, Marry deki hatun değil mi. bu surtı nerde görsem tanırım. 🙂

    • Onu izlemediğim için birşey diyemeyeceğim zaten hatunun hayranı değilim anlayacağın üzere 😀 Aynen ben de işin içinde dans varsa konu aynı bile olsa izlerim, yeter ki kendini izlettirecek kalitede olsun bu film gibi 😉

Bir Cevap Yazın

