Darkangelhome

Darkangel’ın Haremi


Arada sırada bana da mim geliyor bazılarını hala fırsat bulup yanıtlayamadım ama bunu bekletebileceğimi sanmıyorum. Zira blog dünyasını bir anda ele geçirip hızla yayılan, küçüğünden büyüğüne pek çok blogun kendi haremini kurup dünya aleme gösterdiği bir mim bu. Bekletsem bir anlamı kalmayacak. Aslında ben zaten uzun zaman önce bunun gibi bir liste yapmıştım ŞU YAZIMDA görüleceği üzere. Benim için yeni sayılmaz yani 😀 Ama sevgili Lafea’cığımı kırmayarak bir liste hazırlayacağım. Lafea ŞU YAZISINDA beni de mimlemiş 😀 Madem bu liste genellikle fiziksel özellikleri ön plana çıkaran bir mim ben de böyle bir liste hazırladım. Ama liste pek fazla değişmeyecektir bunu da söyleyebilirim.

Ancak bu liste sizin diğer bloglarda gördüğünüz listelere benzemeyecek bunu önceden söyleyeyim. Zira benim kriterlerim diğerlerine benzemez. Benim bir erkeği beğenmem için birkaç etken gerek.

1. ) Darkangel güzel erkek sever. Bunu en baştan kabul edin. Benim erkeklerim öyle yahşi cazibeye sahip, ayı gibi herifler değildir. Kirli sakalı yüzüne yapışmış dolaşan tipler hiç değildir. Yüzünden nur akan tipler vardır baktığınızda erkek olduğunu bilirsiniz ama kız gibi güzel demekten de kendinizi alamazsınız. İşte onlar Darkangel’ın erkekleridir.

2. ) Darkangel güzel gülümseyen erkek sever. Yanakları kırışmasın diye gülümsemekten kaçınan, fake gülümsemelerle ortalıkta dolaşan erkekleri sevmez. Gülümsemesi gözlerine ulaşan, gülümsediğinde ışıl ışıl olan erkekleri sever.

3. ) Darkangel saçları güzel olan erkek sever. Şöyle gür, sağlıklı olacak, istediğin şekle girebilecek kalitede olacak, üzerinden jöle akmayacak saçlara sahip erkek Darkangel’ın hemen ilgi alanına girer. Bir erkek kadının saçlarına dokunmaktan hoşlanıyorsa neden kadınlar da erkeklerin saçlarına dokumaktan hoşlanmasın ki?

4. ) Darkangel az kas sever. Öyle pazuları tişörtlerinden fışkıran, gömleğini giydiğinde yırtılacak gibi gerilen adamlardan hoşlaşmaz, göz zevkine hitap etse de favorilerine almak istediğinde bunlardan pek azını seçecektir.

Bunları baştan kabul ettiniz mi? O halde kapılar açılsın, Darkangel’ın erkekleri sizlere kendilerini tanıtsın… (Kolaj hazırlayacak vaktim yoktu kusura bakmayın arkadaşlar)

1 NUMARALI GÖZDE KAMENASHİ KAZUYA

Biliyorum biliyorum hiç sürpriz olmadı. 😀 Ancak dikkat ederseniz yukarıda saydığım bütün maddeleri bir arada bulabildiğim nadir erkeklerdendir kendisi. Gözümün nuru, kalbimi pır pır eden insan, her şeyi minik ama kalbi sorumlulukları kadar kocaman adam… Kaşından ayaklarının ucuna kadar taptığım erkek… Sen benim değil, ben senin kölen olayım be!

2 NUMARALI GÖZDE IKUTA TOMA

Overaaaa homo janaiiiii dedi kalbimi çaldı bu vatandaş. Ikuta pek çok idole taş çıkartan disipline sahip, özel hayatını iş hayatına asla karıştırmayarak durduğu prensipli noktayla parmakla gösterilecek profesyonellikte bir oyuncu. Müthiş sıcak gülümseyen, şakacı, sevimli, gülümsediğinde sadece sizi değil etrafındaki herkesi de gülümsemeye teşvik eden biri. Ayrıca AnAn resimlerinde gördük ki kendisi taşmış taşşşşşş! *salyalarınısiler*

3 NUMARALI GÖZDE YAMASHITA TOMOSHISA

Yamapi’yi listede görmeyi bekliyordunuz belki ama eminim bu kadar yüksek bir sırada olmasını beklemiyordunuz. Yamapi neden 3. sırada? Çünkü gülümsemesi gözlerine ulaşmayan bir erkek. Çoğu zaman onun kendisi gibi davranmadığını, sadece rol yaptığını, gerçek Yamapi’yi imajının arkasına çok sıkı bir şekilde kilitlediğini hissediyorum. Bu da beni ona karşı dikkatli ve mesafeli olmaya itiyor. Ama lokum gibi adam bunu da kimse inkar edemez. 😀

4 NUMARALI GÖZDE JANG GEUN SUK

Dünyalar güzeli bir adam daha. Bir erkek ancak bu kadar güzel, kibar ve gayimsi (bu da ne demekse:P) olabilir ama yine de gel de beni elde et bakışları atabilir. Jang bir artist olduğunun fazlasıyla bilincinde, kendini hayranlarına satmasını iyi biliyor. Ayrıca çok yetenekli bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. Gerçek hayatta bu kadar efemine bir adamken oynadığı rollerin hemen hepsinde taş erkek tavrı takınması da ironi olsa gerek. 😀

5 NUMARALI GÖZDE MATSUMOTO JUN

Kimse bilmez belki ama bu adam benim ilk japon aşkımdır. Yankumi’nin Shin’i olarak izlediğimden beri kendisinin hayranıyım. Gülümsemesi, ağzını yamulta yamulta konuşması, aptalca fikirleri, kedilere dokunurken içi gıcıklandığı için titremesine kadar pek şeker bir insan evladıdır. Ayrıca son dizisi Lucky Seven için de az biraz kas yaptı kereta. Hmmm…

6 NUMARALI GÖZDE LEE HONG GI

F.T. Island’ı keşfettiğimden beri favorimdir. Onun o neşeli halleri, çocuksu şakaları, çağlayan gibi akan billur sesi, çapkın gülümsemeleri yeterli onu sevmem için. Hem son yılların modasına uyup aynı sektördeki bütün arkadaşları gibi kas da yaptı. Gereksizdi bence ama elbette ki ona çok yakışıyor o ayrı.

7 NUMARALI GÖZDE AKANISHI JIN

Jin listede aşağı sıralara düştü çünküüüüü eskisi gibi gülümsemiyor, gülümsediğinde bunu yapmak istediği için değil insanlara her şey yolunda mesajı vermek için yapıyor. Etli butlu pıtırcık JinJin gitti yerini toneri biten fotokopi makinesiyle çekilmiş bir nüshasına bıraktı sanki. Saçları deyim yerindeyse arap saçına dönmüş durumda. En son ne zaman tarak vurdu tahmin etmek bile istemiyorum. Listede ama eski Jin’in hatrına…

8 NUMARALI GÖZDE GONG YOO

Son zamanlarda pek projelerde yer almayarak kendisini neredeyse unutturdu. Ama bizim Gong Yoo aşkımız o kadar da çabuk ölmez. Eğer aklını kullanıp güzel bir projede rol kapamazsa onun için geleceği pek aydınlık görmüyorum.

9 NUMARALI GÖZDE KIM BUM

Kendisini BOF serisinde tanıtım ve o sıcak gülümsemesiyle dikkatimi çekti diyebilirim. Ama kalbimi son dizisi ” Padam Padam: The Sound of His and Her Heartbeats ” ile feth etti. Offf ki offf. Üstelik bir de saçları uzamış. Hoş şimdi yine kestirdi ama uzun saç ona gerçekten çok yakışıyormuş.

10 NUMARALI GÖZDE Hayami Mokomichi

Bu vatandaşı Gokusen’de seyrettiğimde hiç dikkatimi çekmemişti. Sadece ne kadar uzun bir Japon diye düşündüğümü hatırlıyorum o zamanlar. Ama sonra Zettai Kareshi’deki robot Night rolünde izlediğimde beynimden vurulmuşa döndüm. Bu adamda bu kadar sevimli olma kapasitesi var mıydı gerçekten? Gülümsediğinde yüzünde güller açıyordu. Üstelik o uzun boyuna bir de vücut yapmıştı ki aman amannn 🙂 Gerçi şimdilerde yeni rolü için oldukça kilo verdi ama umarım en kısa sürede o kiloları geri alır.

Bu mimi kendisinin haremini henüz yayınlamadığını düşündüğüm SUPERİSİ ne paslıyorum hade bakalım bir de seninkileri görelim 😀

Reklamlar

14 Yorum

  1. Eh en azından (Gong YOO dışında elbette) bir kaç tane fena değil diyebileceğim isim var listedne. Sukieyi severim bende. Bebek yüzlü, şımarık bir çocuk 🙂 Hayami iyidir beğendim 🙂 Bekletmem dedin ama epeydir bekliyordu ellerine sağlık 🙂 Kim Bumu Padam, Padam da görünce öyle kaslı falan çocuğum büyümüş gibi hissettim bir garip oldum 🙂

    • Ben de önce yayınlamak isterdim ama önce Kame’nin doğum günü ardından da yeni albümlerinin inceleme yazısı araya girince gecikti maalesef. Geç olsun da güç olmasın 🙂 Bunu yazabildiğime de şükretmek lazım. Üç dört yere birden yazı hazırladığında kafası dönüyor insanın vallahi 😀 Sen daha hala Zettai Kareshi’yi seyretmedin değil mi? Çünkü gerçekten seyretmeni bekliyorum daha sonrasında senin Gong’un bu dizinin Kore uyarlamasında oynaması fikrine nasıl baktığını öğrenmek için 😉

  2. Aa, mimlenmişim. Zaten Yasemin Abla ya sen beni mimliyorsun ya da ben seni. Bu mimlenme işinde bloglar genelde hep arkadaşlarına gönderiyorlar. Yabancı bloglardan bana hiç gelmedi şimdiye kadar… Yabancılara gönderen yok nedense.. Neyse…

    Elimde şu an tamamlanmamış çok yazı var. Onları azaltabilirsem en kısa zamanda bu mime cevap vericem. 🙂 Teşekkürler…

    • Haklısın valla ama bu sefer seni seçmemin nedeni zaten listemdeki diğer herkesin bu mimi cevaplamış olması. Senin ana sayfaya baktım yoktu bir şansımı deneyeyim dedim 🙂 Senim vampir mimin de aklımda unutmadım ama yukarıda da dediğim gibi vakit bulamıyorum yahu! 😀

  3. yesil1778

    öhöm öhöm bu haremde kopyalama imkanımız var mı acaba)))))

    • Hayır 🙂 Hiçbir yere kopya yapmazsınız 😉 Ama yürekten katılabilirsiniz orası ayrı ehehe 🙂

  4. bu haremin üstüne bende imzamı atarım. hepsi 10 numara adamlar. hemen hemen de aynı nedenlerden seviyoruz. bu listeye bir park yoochun eklerdim ben olsaydım, ahhh güzel adamları izlemeye bayılıyorum…

    • Aynen. Listemdekilerin hepsi bana izlerken göz zevki yaşatan insanlar. Hepsini -Kame’yi biraz daha fazla- seviyorum 🙂

  5. wilibiy

    Asyalı erkeler bana hiç çekici gelmiyo yani en azından bir kirli sakal olsun zevk meselesi ne diyelim.

    • Çok doğrusun. Herkesin beğenisi, zevki farklı oluyor gerçekten de, buna saygı duymak gerek 🙂

  6. Kame_chan

    Ahhh Kame Kame Kame benim biricik aşkım birtanem ❤ Kendisi benim için de bir numaradır. Her şeyini çok severim.Hareketleri tavırları gülüşü özellikle gülüşü insanın aklını başından alıyor.Tatlı mı tatlı şeker mi şeker bir insan ❤

    Jin konusunda haklısın. Bu aralar hiç gülümsemiyor. Ama o kadar şey geldi başına 😦
    3 yıl önce 2010 gruptan en önemllisi Kame'den ayrıldı.Bebek oldugu için evlendi.Ceza aldı.Sanırım mutlu da değiller.Allah mutluluklarını bozmasın.Ayrılırlarsa en çok o bebeğe üzülürüm ya 😦
    Neyse listen çok güzel.Zevklerimiz uyuşuyor 🙂

    • Kame yavaş yavaş Türk hayranlar edinmeye başlamış bakıyorum 🙂 Rakip istemesem deeeee yine de hayranlarının fazlalaşması hoşuma gidiyor ehehe 🙂 Kame benim gözdem ve 1 numaram, sanırım uzunca bir süre de böyle olmaya devam edecek. Jin artık geri döndüğünde onu bir kere daha değerlendireceğiz. Gülümsemelerinden oldukça uzun süredir ayrıyız. Şimdilik evliliği ağır aksak da olsa devam ediyor.

      • Kame_chan

        Hihi Kame birtanedir uzun süredir hayranıyım.Bu arada en popüler idol ve grup oylamasına katıldın mı ? Çok çekişmeli gidiyor diyebilirim.Ganbare Kame ❤ , Ganbare
        Kat – tun ❤ , Ganbare Jinjin ❤

    • Yapılan bütün oylamalara katılıyorum ben :))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: