Darkangelhome

Aramışlar, Beni Bulmuşlar :)


Bir yıl daha su gibi akıp geçmiş. Blogum 2. yaşını doldurmuş. Tabii biz ailemizdeki sıkıntılar nedeniyle bu seneden pek bir tat alamadık ama ne yapalım. Yine elimden geldiğince burayı güncellemeye çalıştım. Benim ortalıkta olmadığım zamanlarda bile buralara gelip kolaçan eden herkese teşekkürler. Beynimin kaçış noktalarından biri oldu burası. Fanfictionlarım benim ilacım evet ama burası da bambaşka dertlerime deva oldu, akıtamadıklarımı akıtmamı sağladı. Bu yüzden burayı açtığıma gerçekten memnunum.

Blogumun birinci senesindeki istatistiklere bakınca yüzümde bir gülümseme oluştu. 62 yazı, 359 yorum ve o an itibariyle 30.184 adet ziyaretçim varmış 1. yıl dönümünde. 🙂 Şimdi bakalım istatistiklere 110 yazı, 802 yorum var ve an itibariyle ziyaretçi sayısı 104.316. Yani geçen senenin iki buçuk katı kadar ziyaretçi almış blog. Bu güzel bir şey. Yorum konusunda biraz fakirim ama fazla takmıyorum. Dileyen yorum yapar dileyen yapmaz. Emeğe saygıda bitiyor her şey 🙂

Sonra dedim bakalım bunca zaman boyunca insanlar nasıl gelmiş buraya, nasıl bulmuşlar beni, ne aramışlar ama ne bulmuşlar? 😀 Gördüm ki çoğunlukla insanlar gerçekten de aradıkları şeylere ulaşmışlar benim blogumda. Bu beni nedense mutlu etti. Bazı konularda öne çıkmışım ki bu da normal diye düşünüyorum. Türkiye’de benden başka kim AKAME diye delleniyor ki? 😀 En çok gelen AKAME aramaları,

Akame Kavga
akame darkangel
akame picture by darkangel
akame love by darkangel
akame efsanesi
jin and kamenashi in the same bed
akanishi jin gay mi
kamenashi kazuya gay mi?
jin akanishi & kazuya kamenashi gay mi?
akanıshı jin ve kamenashı
kattun kame jin
kame ve jin şarkı söylerken ki çığlıklar
sensei akame
kamenashi kazuya ve akanishi jin sevgili
jin akanishi & kazuya kamenashi gay mi?
chibi akame
akanishi jin kamenashi kazuya kavgaları
kame jin ile ilgili haberler

Akame konusunda aramalar yapan Türkler tam aradığınız yerdesiniz, inanın bana şu türkçe net aleminde AKAME hakkında bu kadar çok bilgiye ulaşabileceğiniz bir blog daha yoktur. *reklam değil valla* Gelen soruların çoğuna cevap buldunuz eminim ama şu anda bu yazıyı okuyup da cevapları merak edenler için hemen ufak bir bilgilendirme yapayım. Birincisi Kame de Jin de resmiyette gay değiller. İkisi de uzun süreli heteroseksüel ilişkiler yaşadılar hatta Jin geçtiğimiz günlerde evlendi bile. Akame, ikisinin geçmişte gizli bir ilişki yaşadıklarına dair ortaya atılmış ve 10 yıldan fazladır süregelen bir spekülasyon efsanesi. Bazıları (benim gibi) buna inanıyor bazıları da inanmıyor. İkincisi Kame ve Jin hakkındaki haberleri artık UZAKDOĞU POSTASI’NDAN takip edebilirsiniz. Ancak Akame ile ilgili haber ve meydana gelen yeni gelişmeleri BURADAN takip edebilirsiniz.

Kame ve Jin’i aynı yatakta görmek isteyenler için gelsin bu, dikkat photoshop değildir. 😀

darkenangelhome kamenashi
akanishi jin darkangel
kamenashi kazuya darkangel
kamenashi kazuya yeni hali
kamenashi yatakta
akanishi jin çıplak resimleri
akanishi jin mühtehcen resimleri
akanishi jin kattun ayrıldı mı
akanishi jin kat-tun dan ayrılma nedeni
akanishi jin saçını kesmiş videosu

Kame ve Jin’i bir sahiplenmişim ki sormayın gitsin 😀 Artık ikisinden birinin adıyla birlikte beni yazıp bulanlar da var ve bunlar sahte aramalar değil. Birilerinin arama olsun diye düzenlediği eğlence de değil. Gerçek aramalardan derlenmiştir. 😉 Cevap verebileceğim birkaç soru dikkatimi çekti yanıtlayım efem, Evet, Akanishi Jin 2010 yazında KAT-TUN dan ayrıldı. Yapılan resmi açıklama kendisinin Amerika’da bir kariyer istemesiydi. Dediğine göre solo çalışmalarıyla grup çalışmalarını bir arada yürütemeyeceği için gruptan ayrılmış. Ama bu neden üzerinde spekülasyonlar dönmeye devam ediyor. Özellikle de ikinci ayrılışından sonra Kame’nin onu bu kez tamamen silmesi de dedikoduları ateşliyor elbette.

Jin’in çıplak resimlerine ulaşmak isteyen vatandaşlar, sizler de yan taraftaki Akanishi Jin tagını seçip, oradan kendisi hakkında yazdığım yazıya ulaşabilirsiniz, yazıda Jin’in AnAn resimleri var, sizi yeterince tatmin edecektir sanırım. 😀

yamapi kat-tun grupunda degılmı
yamashita tomohisa sevgilisine nasıl davranır?
yamapi’nin e-mail adresi
yamapi ve toma ikuta nın birlikte oynadığı diziler
yamashita tomohisa dini nedir

Yamapi ile ilgili soruların hepsi çok şeker di mi? 😀 Hey allam adamın dininden sana ne be güzel kardeşim? 😀 Cevap vereyim Yamapi dine pek inanmasa da Hristian ama Hristianlığı temsil eden nesneleri takmayı sevmiyor, ona yapmacık geliyormuş. Aynı zamanda eski dinlere de saygısı var. Yamapi sevgilisine nasıl davranır onu en son sevgilisi Keiko Kitagawa’ya sormak lazım 😀 Ama Pi hakkında daha fazla bilgi için ŞURAYA bakabilirsiniz. 😉

Ikuta Toma ve Yamapi junior zamanlarında aynı grupta yer aldılar ama hiç aynı dramada rol almadılar. 😉 email adresini de bilmiyorum, çok istedim ama ketum bu adam yaa vermedi 😀

toma ikuta nın sevgilisinin fotoğrafları
toma ıkuta ve kasları

Anlaşılan ülkemizde Toma hayranları da varmış. İkinci isteğinizin cevap aşağıdaki harem yazısında cevap buldu sanırım. İlk sorunun cevabı da Ikuta’nın şu anda bilinen sevgilisi aktrist Yoshitaka Yuriko’ dur. İlişkilerinin ciddi olduğu söyleniyor.

arashi hangi dilde şarkı söylüyor

Hahahaa bunu okuduğumda attığım kahkahayı hayal edebilirsiniz sanırım. En ünlü Japon pop grubunun hangi dilde şarkı söylemesi bekleniyor aceba?

japonyadaki çocuklar nasıl giyinir

Senin gibi, benim gibi… Sadece özel günlerde kimono veya yukata dedikleri kıyafetlerden giyiyorlar o kadar 😉 Ayrıca okul üniformaları genellikle deniz subaylarından esinlenilerek yaratılmıştır.

gong yoo hoşlandığı kadın tipi

Sizi ŞURAYA alalım 😉

narnia daki prens caspianın gerçek ismi?

Ben Barnes 😉

lady oscar kadın oldugu sahne

O zaten en başından beri kadındı 😀 Sadece bir kere kadın kıyafeti giydi ondan bahsediyorsanız o da balo sahnesindeydi 😉

güzelliği en uç seviyede kullanan yaratıklar.(kadınlar).

Vayyy bu çok büyük bir suçlama 😀 Aramayı yapanın erkek olduğuna hiç şüphem yok. 😀 Ama bu soruyla beni bulman da ayrı şahane, sağol Google ne diyim. 😀

söyle bakalım ben nasıl biriyim

İdiot? Google’a bunu sorduğunda nasıl bir cevap alacağını bekliyorsun ki?

heechul gay mi degil mi

Değil. Ama o fanservisi çok seven ve aşırı derecede efemine bir adam. Cinsel tercihi konusunda her zaman net olsa da hemcinslerine de yeşil ışık yakmayı ihmal etmiyor. Grubu SUJU da öpmediği eleman kalmamıştır sanırım. Ve evet gruptaki elemanların hepsi erkek. 😉

matsumoto jun evlendiği kişi

Matsumoto Jun hiç evlenmedi ve hala da bekar. Sadece Hana Yori Dango dizisi için damatlık giydi orada da rol arkadaşı oyuncu Inoue Mao’ydu. 😉

koreliler nasıl zayıf kalıyorlar

Evrenin en büyük sırrı. O kadar rameni, pilavı götürüp nasıl zayıf kalıyorlar ben de anlamıyorum cidden. Bünye, DNA, sinerji meselesi olsa gerek 😀

evi 2 şiddetinde yıkılan kız anime film

Sanırım sorulmak istenen anime ” İtazura Na Kiss ” olsa gerek. Bu diziden uyarlanan Kore dramasının adı da PLAYFUL KİSS

erkekken kadın gibi hissetmek

Bence cidden yanlış yerdesin dostum. En yakın psikolog sana benden daha fazla yardım edecektir 😉

Bu nadide aramalarla gördük ki insanımızın arama kapasitesinde bir sınır yok. Bu düşünceler havuzuna olta sallayıp beni yakalayanlar umarım aradığınız cevaplara ulaşmışsınızdır. Daha fazla soru varsa aklınızda yapmanız gereken tek şey sormak bunu da asla unutmayın. Bir sonraki bir yıl istatistikler nasıl bir değişiklik gösterecek, blogum beni daha ne kadar şaşırtacak ben de meraklardayım. 😀 Benimle kalın 🙂

Reklamlar

16 Yorum

  1. Işık

    Cnm, öncelikle blog yaşını kutluyorum. Nice güzel postlarında buluşmak dileğiyle diyorum. Sonra da bu eğlenceli yazına teşekkür ediyorum. Çok güldüm :)) Hikaruivy’nin Aramaya inanmak serisinden sonra okuduğum en übersonik aramalardı :)) Verdiğin yanıtların eğlenceli olduğu kadar bilgilendirici olması da cabası.
    Sevgiler.

    • Teşekkürler 🙂 Geçen seneden sonra istatistiklerde gördüğüm ilginçlikleri not etmeye başlamıştım böyle bir yazı için. Kısmet bugüneymiş 🙂 Yazıyı beğenmene sevindim 🙂 Hala cevapları bulamayanlar için de cevapları vereyim dedim başlamışken, iyi oldu 🙂

      • Işık

        Çok iyi olmuş gerçekten, Kat-tun fangirl’ü olmayan benim bile bilgim olmuş oldu 🙂 Hatta ilgim bile başlamış olabilir 😉

  2. Gerçekten zaman ayırıp güzel yazılar yazıyorsun buraya, sessiz okurlar olsak ta affola 🙂
    Aramalara yazdıgın cevaplar şahane ( ilgili blogger:) okurlar olarak kıymetini bilelim )

    Nice senelere..

    • Sağol canım 🙂 Eften püften yazılar yazmayı gerçekten sevmiyorum az olsun, öz olsun, benim olsun, herkesin de ilgiyle okuyabileceği şeyler olsun yeter. Bu yüzden her birine özeniyorum, böyle olmalı zaten diye düşünüyorum. Sadece takipçiler değil siz de beğeniyorsanız ne güzel 🙂

  3. nazenin

    öncelikle 2. yılın kutlu olsun. 50 yaşıma geldiğimde de buraya gelip yorum yapabilirim umarım. tabi 50 yıl içinde kim bilir neler olacak. sadece temenni. 🙂 inşallah gerçekleşir.
    sorular gerçekten ilginç. ama gerçekten uzakdoğuyla ilgili yaptığım her aramada google da ilk sıralardasın.
    İtazura na kiss in evi iki şiddetinde yıkılan kız olarak aranması, böyle hatırlanması ilginç. bir de ben de İkuta Toma hayranlarındanım. nasıl olsa arada yazı atıyorsun diye üstünde durmamıştım. ama onunla ilgili haberleri de verirsen çokmutlu olurum. belki de hepsini zaten veriyosundur ama uzakdoğu postası nda onu da bekliyor olacağım artık. çok minnettar olurum.
    daha uzun süre buralarda ol, Türkiye de artaran uzakdoğu hayranlığıyla çok daha fazla kişinin sana ulaşacağına eminim ayrıca 🙂

    • Sağol canım benim aynı temenniler içindeyim diyebilirim. İnşallah yıllarca hep güzel şeyleri paylaşırız.

      İnsan hafızası çok ilginç bir şey, büyük ihtimal aklında kalan en ilginç şeye odaklanarak aramayı yapıyorlar zira bence de İtazura Na Kiss’de kızın evinin sadece 2 şiddetindeki bir depremle yıkılması animedeki en ilginç sahnelerden biriydi 😀

      Ok, Toma ile ilgili haberlere bundan sonra daha fazla yer vermeye çalışayım o zaman 😉

      Uzakdoğu daha fazla keşfedilsin istiyorum ben de. Korecanları yazan çok ben de Japoncanları yazıp onları tanıtırım işte fena mı? ::)

  4. Nice senelere…Bütün bloglarına hergün göz atıyorum ve her zaman ilgimi çeken birşeylere muhakkak rastlıyorum,yaşadığın bütün üzücü olaylara rağmen yazılarına bu kadar önem vermeni de tebrik etmek isterim.Umarım yirminci yıl yazını da okuyabiliriz…

    • Teşekkürler 🙂 İnsan yaşama tutunmak için bazı nedenlere ihtiyaç duyabiliyor bazen. Benim için de yazmak yaşama nedenlerimden biri diyebilirim. Nefes almak kadar ihtiyaç benim için yoksa nasıl bu kadar çok yerde yazıp hiç bıkmayabilirim 😀

  5. Söyle bakalım ben nasıl biriyim

    Buna koptum ya.

    Bunun dışında AKAME aramalarında seni bulmasalar ben Google’a “idiot” derdim. Hadi bakalım Daha nicelerine. Kat-tun bulsun burayı bence… Biz her zaman geliriz.

    • AKAME ile ilgili yazı yazan sanırsam neredeyse tek bloger benim. 😀 Bu yüzden aslında alanımda tek olmak hem iyi hem de kötü. Daha fazla kişi olsaydı da keşke AKAME daha çok bilinseydi diye içimden geçirmiyor değilim hani. Ahh ah ben de son dileğine katılıyorum canım 🙂

  6. Çağla

    Sana birkaç soru sorabilir miyim bir dizi izle ilgili anlıyorum ki baya bilgilisin ve ben de yararlanmak istiyorum (: İzin verirsen tabi..

    • Hangi dizi? Yardımcı olabileceğim bir konuysa seve seve…

  7. Çağla

    Hana Yori Dango’nun final bölümünü izlemişsindir sen de sinema olarak yayınlanan fakat bir de yazında özel bir bölüm söylemişsin yani sinema bölümünden mi bahsettin orda 🙂 Bir de filmin Director’s Cut versiyonunu mu yoksa sinema için yapılan versiyonunu mu izledin sanırım 30 daha var Director’s Cut versiyonunda. Ama ben bir türlü bulamadım o versiyonunu o yüzden fikrini almak istedim seninde. Teşekkürler şimdiden 🙂

    • Şöyle açıklayım Hana Yori Dango 1. sezonu 19% lara varan bir reytingle bitirdiğinde hemen ikinci sezon için çalışmalara başlandı. ” Hana Yori Dango Returns ” adını taşıyan 2. sezon ilk sezonu da aşıp 21% lere varan bir reyting elde ettiğinde bir de sinema filmine karar verildi. ” Hana Yori Dango Final ” adını taşıyan film yayınlandı. Director’s Cut versiyonu sanırım DVD seçeneklerinden birindeydi ancak genelde video sitelerinde de sinema versiyonu yer alır 😉

  8. Çağla

    Çok teşekkürler cevap için 🙂 Ben de DVD seçeneğini aradım fakat bir türlü bulamadım. Torrent kullanmasını da bilmiyorum ki indirebileyim. Ama çok merak ediyorum onu da (:

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: