Darkangelhome

Yamato Nadeshiko Shichi Henge – Ben, Senin Nefret Ettiğin, Seni Seviyorum…


Japonca Adı : Yamato Nadeshiko Shichi Henge
Diğer Adları : Perfect Girl Evolution, The Wallflower
Tür: Comedy, Romance
Bölüm Sayısı : 10
Yıl : 2010
Original writing (manga): Yamato Nadeshiko Shichi Henge by Hayakawa Tomoko
Screenwriter: Shinozaki Eriko
Director: Ishii Yasuharu
Them Parçası : Love yourself ~Kimi ga Kirai na Kimi ga Suki~ by KAT-TUN

Cast

Kamenashi Kazuya as Takano Kyohei
Tegoshi Yuya as Toyama Yukinojo
Oomasa Aya as Nakahara Sunako
Uchi Hiroki as Oda Takenaga
Miyao Shuntaro as Morii Ranmaru
Hamada Tatsuomi as young Ranmaru
Kato Seishiro as Nakahara Takeru
Kanbe Ranko as Kasahara Noi
Osugi Ren as Shinichi (cafe master)
Takashima Reiko as Nakahara Mine

KONU : Lüks bir konağı paylaşan dört genç adamın bir gün ev sahibeleri olan zengin, bekar ve fırt fırt gezip kendine yeni kocalar arayan kadının sunduğu öneriyi kabul etmeleriyle başlayan maceraları konu ediniyor. Kyohei, Yukinojo, Takenaga ve Ranmaru malikanede belirli bir kira karşılığında kalmakta bu arada da üniversiteye gitmektedirler. Kyohei efsanevi yakışıklılığa, Yukinojo insanları eriten bir sevimliliğe, Takenaga sivri bir zeka ve her türlü spor dalında büyük bir yeteneğe sahipken, Ranmaru da kızlardan çok iyi anlayan bir playboydur. Ev sahibesi ise onlara malikanede bedava kalmaları karşılığında yeğenine hanımefendi olmayı öğretmelerini önerir. Delikanlılar kızın çirkin veya içine kapanık bir tip olduğunu ve kolayca avuçlarına alacaklarını düşünerek öneriyi kabul ederler ama beklentileri boşa çıkacaktır.

Kyohei çok güzel, çok yakışıklı ve çok çekici bir genç adamdır. Bu yüzden de kadınlar hatta ve hatta erkekler asla peşini bırakmaz. Devamlı kovalanmakta, taciz edilmekte, sinsice izlenmektedir. Hiçbir işte dikiş tutturamaz çünkü ya patronları ya da müşteriler onu taciz ettikleri için Kyohei onları dövmek zorunda kalır. Yakışıklılığının kendisine verilmiş bir lanet olduğunu düşünen Kyohei insanların dış güzelliğinin bir hiç olduğuna, asıl güzelliğin kalpte olduğuna inanan bir insan haline gelmiştir. Çok hırçın, her daim kavgaya hazır, kimseye güvenmeyen, kendi yakışıklılığını gizlemeye çalışan bu genç adam birdenbire karşısına çıkan Sunako karşısında afallar.

Nakahara Sunako ev sahibesinin yeğenidir. Lisedeyken aşık olduğu gence duygularını itiraf ettiği zaman ondan ” Ben çirkin kızlarla çıkmam! ” cevabını alınca tüm dünyası kararmış, kendisinin çok çirkin olduğuna inanarak yüzünü ve vücudunu gizleyecek şekilde giyinmeye, insanlardan kaçmaya başlamıştır. O gün kaçarken bulduğu insan anatomisini gösteren bir iskeleti de beraberinde götürür. O günden sonra iskeletlere, garip karanlık şeylere daha fazla düşkün olmaya başlar. Tipi de korku filmlerinin ikonu haline gelmiş Sadako’ya benzediği için insanlar ondan uzak dururlar ve dalgalarını geçerler. Sunako güzel ve yakışıklı insanlara bakamaz, baktığında ise kendine engel olamadan karşısındaki kişiye sağlam bir kafa geçirir.

Dolayısıyla Kyohei ile tanıştığında onun için o evdeki en tehlikeli insanın o olduğunu hemen anlar ama gizliden gizliye onu seyretmekten de kendini alamaz. Gençler Sunako’yu değiştirmek için uğraşsalar da bu arada kendileri hakkında da pek çok şeyi öğreneceklerdir. Sunako ve Kyohei aslında birbirlerini en iyi anlayan iki kişidir bu yüzden de giderek yakınlaşmaya başlarlar.

Diziyle birlikte dizinin uyarlandığı manga ve animenin de tanıtımını yapmak istiyorum. Manga ve animenin dünyada çok fanı vardır ve en sevilen animeler arasında yer almaktadır. Diziden farklı olarak komedi tarafı daha ağır basmakta, karakterler daha eğlenceli ve elbette efektler de çok daha abartılmış durumdadır. Mesela dizide Sunako güzel insan gördüğü zaman kafa atıyordu istemsizce dizide ise burnundan bir kova kan fışkırıp kendinden geçiyor. Dizide kızın kendini daha tuhaf gösterebilmek için sesini bir erkek gibi kalınlaştırması seyircide iticilik yaratırken animede de kızın karakterinin aslında uzun ve güzel bir kızken devamlı tıfıl olarak çizilmesi bazen insanı irrite edebiliyor. Ama tartışmasız animesi dizisinden çok daha başarılı ya da şöyle diyelim dizisi bir drama olarak çok başarılıyken animesi bir komedi olarak inanılmaz başarılı. Animeyi anime sitelerinde alt yazılı olarak bulup izleyebilirsiniz. 😉

Ayrıca not düşmem gerekirse dizinin kazandığı başarıdan sonra gelen yoğun istekler üzerine manganın 2. sezonu yayınlanmaya başlamış ve Kyohei karakterini canlandıran Kamenashi Kazuya’nın adı birkaç kere mangada geçmiştir. Hatta 2. sezon çizimlerinde Kyohei karakterinin artık daha fazla Kame’ye benzediği de okuyucuların dikkatlerinden kaçmamıştır. Genellikle oyuncu kendini karaktere uydurmaya çalışırken burada oyuncunun başarısı üzerine karakter ikinci sezonda oyuncuya daha fazla benzemeye başladı anlayacağınız. 😉


KİŞİSEL YORUM : Kame Kyohei karakterine cuk oturmuş. Yani Japonya’da ondan başka kim hem bu kadar güzel hem de bu kadar yakışıklı görünen bir karakteri canlandırabilir? Gerçekte de kızlar ve erkeklerin istediği bir adam olduğu için dizideki karakterini anlayarak oynaması bence daha kolay oldu. Oomasa Aya ile kimyaları da tuttu denilebilir. Kızın insanı sinir eden ses tonu olmasa tastamam olacak ama bilinçli olarak karakteri böyle seslendirmesi istenmiş her nedense. Kızın oynadığı diğer dizileri izlediğinizde aradaki farkı daha iyi anlayacaksınız.

Uchi ve Tegoshi’yi yeniden bir arada görmek de ayrı bir zevk. Bilmeyenler için Uchi eskiden Tegoshi’nin hala üyesi olduğu NEWS grubunun bir üyesiydi. Yaşının tutmasına iki ay kala içkili bir halde araba kullanırken yakalanıp ceza aldığında grubundan atılmıştı. Ondan sonra yine Johnnys’e bağlı olan ama sadece aktörlük yapan biri haline geldi. Kame’yle de Junior zamanlarından beri çok iyi anlaşır zaten. Üçlünün sahip oldukları arkadaşlık dinamiği diziye gayet iyi oturmuş. Ranmaru karakterini canlandıran Miyao Shuntaro ise profesyonel balettir aslında ve Japonya’da çok ünlüdür.

Kyohei Sunako’yu her çirkin anlamına gelen ” Busonako ” kelimesiyle kızdırdığında kopmuştum. İkili arasındaki kavgalar zaten ayrı eğlenceli, sadece dramanın dozunun biraz fazla kaçtığını düşünüyorum. Animedeki çok eğlenceli bazı bölümler vardı mesela uyarlanabilecek ama dizi hikayenin dramatik yönlerine eğilmeyi tercih etmiş. Böyle de güzel olmasına güzel ama insan keşke demeden edemiyor.

Animenin açılış şarkısı gerçekten çok iyi. Dizinin them parçası ise Kame’nin üyesi olduğu KAT-TUN grubuna ait. ” Love yourself ~Kimi ga Kirai na Kimi ga Suki~ ” oldukça sevilen bir parça oldu. ” Kimi ga Kirai na Kimi ga Suki ” benim başlığa yazdığım kelime anlamına geliyor ” Ben, senin nefret ettiğin, sevi seviyorum. ” diziyi çok güzel özetleyen bir cümle bence.

Animenin sevilen açılış parçası Slow – Kiyoharu

Animenin açılışı

Dizinin them parçasıyla hazırlanmış açılışı KAT-TUN – LOLVE YOURSELF

KAT-TUN – LOVE YOURSELF PV

Diziyi BURADAN Türkçe alt yazılı olarak izleyebilirsiniz.

10/8 Neden? Tamamen komedi olsaydı sanki daha iyi olurdu da ondan. Ama bu haliyle de dizi gerçekten çok iyi. Bu arada güzel bir istatistikle postu noktalıyorum. En çok Asya dizisi seyredilen sitelerden biri olan DRAMA CRAZY de Yamato Nadeshiko Shichi Henge You’re Beautiful dizisinden sonra EN POPÜLER DİZİ sıralamasında 2. sırada yer almaktadır hem de yayınlandığı yıldan beri.

8 Yorum

  1. Niye bilmem ne dizisini nede animesini bir türlü izleyemedim,defalarca başladım ama hep yarım kaldı…Tanıtımı okuyunca yine heveslendim belki bu sefer olur.Bu arada yeni tasarımın çok güzel güle güle kullan…

    • Benim yarım bıraktığım dizi çok azdır. Ben de senin gibi eğer kendimi diziye veremediğimi hissedersem ara verip başka şeyler izler sonra tekrar diziyi izlemeyi denerim. 😉 Yeni temayı da beğenmene sevindim 🙂 Bayağı uzun zaman olmuştu eski temada, yaz için şöyle aydınlık bir temaya geçeyim dedim 🙂

  2. ilk başlarda çok sıkılmıştım.. ingilizce altyazı ile izlemenin etkisi de var tabi. sonra türkçe olanını buldum. sanırım iki kere izledim. hele senin forumda kullandığın site afişini de görünce bir kere daha izlemek farz oldu. kyohei karakteri o kadar doğru ki ( kame, oyunculuk, psikoloji) tam tamına yansıtmış gerçeğini… bende senin gibi sunakonun boru sesinden muzdaribim ama yapacak birşey yok. mangasını severek okumuştum, animesine katıla katıla güldüm ( senin serzenişte bulunduğun o minicik deforme olmuş chibi sunako beni gülme krizlerine soktu hele o burundan kan fışkırması sahneleri… ne zaman yakınlaşacaklar diye o kadar bekledikten sonra yaşadıkları kazara öpücük ise vauw dedirtip aynı sahneyi tekrar izletti bana. çizimler, o uçuş, slow motion tam anlamıyla 10 numaraydı. 😀

    kame diyorum kame kame kame… her sahnesi beynime kazındı açıkçası, şimdi spoiler vermemek için bahsetmiyorum ama sen anlamışsındır beni etkileyen yerleri az çok… kurukafa, bileklik, kapşonlu palto… hepsi çok hoştu.

    • Teşekkürler canım 🙂 Ben önce ilk yayınlandığında ingilizce alt yazılı Dramacrazyden seyretmiştim sonra bir kere de Türkçe alt yazılı seyrettim. Her ikisinden de büyük keyif aldım. Kame bu karakter için yaratılmış veya karakter Kame için yaratılmış o derece yani. Ondan daha iyi bu karakteri canlandırabilecek birini düşünemiyorum. Kame’nin çoğu dizisi reytinglerde çok büyük başarılar göstermese de hepsi çok sağlam, çok düzeyli, insanı sıkmayan ve Kame’nin oynadığı bütün rollerin kendisine uygun olduğu dramalardı. Bu yüzden Kame bir rolü kabul ettiğinde artık onun doğru seçim yaptığını düşünüyorum. Eğer kendisine uymazsa Kame rolu kabul etmeyecektir. Kendi kapasitesine inanan ve daha iyisini yapmaya çalışan biri o. 😉

  3. Bu diziyi izleyeli çoook uzun zaman oldu,3yıl sanırım:p tabi o zamanlar j-drama ışinde yeniydim,kame yi falan hıc tanımıyordum.ama kesinlikle çok eğlenceliydi.dizilerin varsa anime halini öncelikle izlerim,genelde daga güzel olur ama bunda öyle olmamıştı ilk diye sanırsam..hatırlamak güzeldi:)

    • Animesini kesinlikle tavsiye ederim. Hem karakterleri daha iyi tanıman için hem de gerçekten çok eğlenceli olduğu için 🙂

  4. 2.sezonu ne zaman çıktı yada var mı acaba ?? bulmak istiyorum yardım pls.

    • Dizinin 2. sezonu yapılmadı. Anime ve mangayı ise ben takip etmedim bu yüzden bilemeyeceğim ancak manga 2014 sonunda finale erdi. Bunu biliyorum sadece 😉

Bir Yanıt Bırakın

