Darkangelhome

Geleneksel Bayram Şekeriiiiiii!


Bir bayram Şekeri postuyla daha karşınızdayım efem. Tatlı diyelim, tatlı konuşalım derler benim size vereceğim ise bir tutam şeker niyetine geçecek bir gülümseme olsun 🙂 Alaylarım, yorumlarım ve sizi zaman zaman şaşkınlığa düşürecek detaylarla bayram postumuza başlayalım 🙂

Fazla böbürlenme Batman bir gün Örümcek Adam’ın yardımına ihtiyaç duyacağın anlar da gelebilir yaneee 😀

Dilimizin kıymetini bilelim, kötü kaderde İngilizce konuşmak da olabilirdi. 😀

Kız babalarını biraz daha ılıman davranmaya davet ediyoruz. Bu kadar da çifte standart olmaz ki canım 😀

Bir kadın nasıl erkek tişörtüyle seksi görünebilir ders 1 😀

Derler ki çiçeği yakalayan sıradaki gelin olurmuş. Buna ne demeli aceba? Düğün gelini beklediğinden de çabuk ve sarsıcı bir şekilde bulacak galiba 😀

Bu soruyu çözebilene ödül vermek gerek bence 😀

Kopya çektirmemeye and içmiş bir hocanın bulduğu dahiyane yöntem 😀

Biz buyuz anacım dünyanın her yerinde hem de 😀

Küçüç çocukların aklını karıştırmamak için çocukla çocuk olmayın derim ben hehhaha 🙂

Kim Haechul ve Hong Gi arasındaki dostluğa bayılıyorum ben yav. İkisi de çok çok tatlılar 🙂

İŞTE BU!!! İşte ayakta alkışlanacak yetenek! Şu gösterinin Acun, Sergen, Hülya üçlüsü karşısında yapıldığını düşünsenize wuhahahahhahahhaaaaaaaa! Tarih Chopstickleri tutabilenleri değil poposuyla ikiye bölebilenleri yazacak! hahaha 😀



Umarım yüzünüze bir nebze gülümseme getirmişimdir. Bayramınız kutlu olsunnnnn! 🙂

3 Yorum

  1. ilknur

    ilkveson
    Bayılıyorum sizin bayram şekerlerine :):)
    Şunların arasında en can alıcı ingilizce yazıyı sesli okumak heralde nihayetinde sonunda o meşhur ingilizce argoya bağladımda kurtuldum.
    Birde en sondaki gif ben onu yarışmanın çıktığı gün izlemiştim ağzım açık kalmıştı meğerse bizim junho totosuyla dünyaları bile devirebilimişte haberimiz yokmuş fanları olarak gırgırını çok yapmıştık :):)
    Herneyse iyi bayramlar:):):)

    • Teşekkürler 🙂 Artık gelenekselleşti bekliyor okuyucular, benim de hoşuma gidiyor yayınlamak 🙂 Junho benim de gözümde adeta level atladı nvallahi ehehhe 🙂

      • ilknur

        Birde siz onu 2pm showda izleyin o dıştan öyle buz gibi görünen beyefendinin bildiğiniz çocuk çıktığının canlı şahidi gibi o program ve benim durup durup izlediğim bir show programı :):)

Bir Yanıt Bırakın

