Darkangelhome

KAT-TUN 20. SINGLE EXPOSE


KAT-TUN un merakla beklenen 20. singleı piyasaya sürüldü. İlk gün 80.000 adetlik net satışla Oricon’da 1. sıraya yerleştiler. Haftalık satışta ise 154.710 adet satarak Oricon Chartı 1. bitirmeyi başardılar. Bu KAT-TUN un debut singleından beri ardışık 1. olma rekorunu da devam ettirmesini sağladı. Aslında rekor sayılmaz çünkü Dünya rekoru kendilerinin sempaileri olan Kinki Kids’e ait, 32 ardışık single ile rekoru hala ellerinde bulunduruyorlar. Neyse ki onlar senede 1 en fazla 2 single çıkarıyor 😀 KAT-TUN ise en fazla 5 singlea kadar çıkarabiliyor. 2013 te henüz 1 tane çıkardılar ama Ağustos’a kadar 2 tane daha çıkaracaklarını düşünüyorum ben zira yazın konser turları geleceğine göre albümleri de yazın gelecektir. Ona kadar birkaç single daha araya sokuşturmaları gerek 😉

Satış rakamları son 3 singleın birbirine çok yakın. KAT-TUN sonunda düşüşüne bir dur demiş gibi görünüyor. Bundan sonra kazanıma geçeceğini umuyorum ki singleların son satışlarına bakıldığında yükselmeye başladığı görülüyor. Her single azar azar yükseliyor. Umarım bu hep böyle devam eder. Şimdi sıra geldi sizlere bu mini albüm tadındaki singleı tanıtmaya 🙂

PS : Yazıda vereceğim linkler ölmüşse aynı adla video sitelerinde aratıp izleyebilirsiniz 😉

EXPOSE

LYRICS

EXPOSE PV ALTERNATİF LİNK

ALTERNATİF LİNK 2

Expose KAT-TUN un eski tarzına oldukça yakın, sert ve güçlü bir parça. Bu yüzden dinlemesini gerçekten çok sevdim. Şarkı hemen insanın beyninde yer ediyor. Ancak ne yazık ki PV si şarkıyı hak etmeyecek kadar kötü. Zaten hayranların da en çok yakındıkları şey böyle güzel bir parçaya nasıl böyle basit bir klibin gelmiş olduğu? Hayranların %90 ı klibin çok kötü olduğunda hem fikirler. Gerek kıyafetlerin saçmalığı, gerek şarkıyla alakasız bir klibin çekilmiş olması, üyelerin tek bir kamera açısından sadece suları tekmeleyerek ne yapmaya çalıştıklarını anlayamamamız gibi bir dolu nedenden klip maalesef sınıfta kaldı. Hatta bu klibin KAT-TUN un en kötü klibi olduğunu söyleyebilirim ki ” You ” klibinden nefret eden biri söylüyor bunu. Şarkı daha karanlık, daha sert hatta dış çekimlerde belki kovalamacalı değişik bir klibi hak ediyordu bence. Pek çok hayran satışlardaki düşüşleri Expose’un klibinin çok kötü olmasına bağladı. Ama klibe rağmen şarkıya mutlaka şans vermelisiniz. Çünkü gerçekten çok başarılı bir parça.

CONNECT AND GO

CONNECT AND GO LYRICS

CONNECT AND GO PV ALTERNATİF LİNK

ALTERNATİF LİNK 2

Connect and Go benim tahmin etmediğim kadar başarılı bir parça olarak hayranlara sürpriz yaptı. Bu hissi daha önce de yaşamıştım. Birth/Star Rider ikilisi Expose/Connect and Go’ ya o kadar benziyor ki. Birth tıpkı Expose gibi harika bir parça olmasına rağmen basit bir kliple yetinmişti ama en azından şarkının konseptine uygundu. Star Rider ise singleın sürpriz itiş parçası olarak dans yoğunluklu harika klibiyle hayranları avlayıvermişti. Burada da Connect and Go aynı görevi üstlenmiş durumda. Klibi Kpop dalında çekilen klipler kadar başarılı buldum. Çok jan janlı değil ama görsel efektlerin uyumu, danslarındaki senkronize ve klibin şarkıyı tamamlaması bunu sağlıyor. Şu anda telefonum Connect nad Go ring tonuyla çalıyor o derece sevdim yani.

BRAND NEW DAY

BRAND NEW DAY LYRICS

KAT-TUN un bu singleındaki bütün parçalar gerçekten çok güzel (Nakamaru’nun solosunu ayrı tutuyorum) Özellikle de Brand New Day biz hayranlar tarafından uzun zamandır istenen bir parçaydı. Solio reklamlarında duyduğumuzdan beridir bu şarkıya büyük bir sevgi besliyoruz. Tıpkı Perfect gibi hayranların gönlünü çalan beklenmedik parçalardan biri oldu ve kesinlikle 2013 konser serilerinde listeye alınması gereken bir parça olduğunu düşünüyorum. Brand New Day hareketli, neşeli, üyelerin zevk alarak seslendirdikleri belli olan bir parça. Gönül isterdi ki KAT-TUN special medley yapıp Expose, Connect AND Go, Brand New Day ve Steps to Love’u seslendirsin. Muhteşem olurdu kesinlikle!

STEPS TO LOVE

STEPS TO LOVE LYRICS

KAT-TUN un kış şarkısı, tek kelimeyle harika bir parça. Uzun zamandır bir kış şarkısı gelmemişti onlardan, Steps To Love beklentileri tamamen karşılıyor. KAT-TUN artık koro olarak birbiriyle mükemmel bir uyum yakalamış durumda. Kimsenin sesi diğerinden üstün değil. Elbette main şarkıcı konumundaki Kame’nin mikrofonu biraz daha açık ama sonuçta koro olarak seslendirdikleri bütün parçaların çok başarılı olduğu görüşündeyim ben. Aslında Steps to Love ve Brand New Day’in sadece 1 singleda çıkabilecek kadar iyi şarkılar olduğunu düşünmeden edemiyorum. KAT-TUN bu singleda vasat diyebileceğim hiçbir şarkıya yer vermemiş, sanki mini bir albüm yapmışlar.

HARUKA HIGASHI NO SORA E

HARUKA HIGASHI NO SORA E lYRICS

Bu şarkı Ueda’nın favori şarkısıymış. Gerçekten sözleri çok anlamlı, koro olarak da başarıyla seslendirdikleri bir parça. Ancak sanırım bu şarkı konserlere dahil edebilecekleri bir parça değil. Belki Steps To Love olabilir ama bir diğer ballad parça olarak bu ondan daha zayıf kalıyor.

SNOWFLAKE – NAKAMARU YUİCHİ SOLO

SNOWFLAKE LYRICS

SNOWFLAKE PV

ALTERNATİF LİNK

KAT-TUN un bu singledaki solo çalışma yapan üyesi Nakamaru Yuichi oldu. Sözlerini kendisinin yazdığı şarkı Maru’nun şarkılarına aşina olanlara garip gelmeyecektir. Çünkü Maru genellikle zaten iddialı parçalar söylemez. KAT-TUN la söylediği parçalarda sesini kalın tonlarda kullanırken neden solo parçalarını chipmunk sesiyle söyler hiç anlamam 😀 Klibin ana fikrini Kame’den almış. Büyük ihtimalle köprü üzerinde yürüdüğü dış mekan çekimleri Kame’nin eseri zira klibin geri kalanında sadece dans var. Klip basit. Zaten şarkı da basit olduğu için kafaya takmıyorum ama ben Koki’nin ” Black and White ” ını daha fazla sevmiştim bunu belirtmeden geçemeyeceğim.

Şimdi geldi KAT-TUN un bu singleı tanıtmak için katıldığı programlardan bahsetmeyeeee 🙂

MUSIC STATION – EXPOSE

KAT-TUN un klasik konuk olduğu programlardan biri, Japonya’nın en sevilen müzik programı Music Station. Sadece kendi ülkelerinin değil yabancı sanatçıları da ağırlıyor. Bu programda KAT-TUN un en yakın rakibi Kashiwagi Yuki de bulunmaktaydı. Eğer benim gibi bütün programı seyretmiş olsaydınız program boyunca Yuki’ye yapılan promosyondan mideniz bulanırdı. KAT-TUN la aynı zamanda single çıkaracak ama resmen el üstünde tuttular kızı, özel PV ler, ön plana çıkarmalar, sohbet bölümü… KAT-TUN garibim üvey evlat gibiydi onun yanında amaaaaa gelin görün ki Yuki’nin aceyip derecede sıkıcı olan şarkısı ve yerinde sallanmaktan ibaret olan performansını solda sıfır bırakan performanslarıyla onu adete ezip geçtiler 😀

KAT-TUN MUSIC STATION EXPOSE

ALTERNATİF LİNK

MUSIC JAPAN – EXPOSE

KAT-TUN bu kez bir başka bayan idol grubu olan Perfume’un de sunucularından olduğu Music Japan programına katıldı. Bu kızlarla etkileşimlerini gerçekten çok seviyorum ve nedense içimden bir ses bu kızlardan birinin bizimkilerden birini kafesleme ihtimalinin çok yüksek olduğunu söylüyor 😀 Talk bölümünde kızlar soruyorlar bizimkiler de cevapları tahmin etmeye çalışıyorlar. Ama hepsinin moralinin çok yerinde olduğu verdikleri esprili cevaplardan belli oluyor. Hele de cevap vermek için hepsi birden atıldıklarında taş kağıt makas oynamaları var ki ehehe 😀 Bir de öğreniyoruz ki meğersem kızlarımız Koki’yla aynı okula gitmişler, onun alt sınıfındalarmış. Kame ” Ah siz aynı okula mı gitmiştiniz? ” deyince ” Koki ” Evet. Onlar Kouhai ben de sempai’ydim.” diyor. Kouhai iş yerinde veya okulda senden küçük veya deneyimsiz olan kişilere deniliyor, sempai de usta veya büyük olanlara 😉 Koki bununla da yetinmiyor içinde kalmış olsa gerek ” Onlar beni hiç sempai diye çağırmadılar.” diye serzenişte bulunuyor. Ama o daha cümlesini bitirir bitirmez Perfume grubunun şekerlerinden Acchan tatlı mı tatlı bir sesle ” Sempai ” diyerek Koki’ciğimizin gönlünü alıyor. Koki hemen utangaçca gülümseyerek teşekkür ediyor awwwwwwwwwwwwy ❤

MUSIC JAPAN TALK PART + EXPOSE

ALTERNATİF LİNK

ALTERNATİF LİNK 2

ICHIBAN SONG SHOW – EXPOSE

EXPOSE PERFORMANS

Böylelikle bir KAT-TUN yeni single incelemesini daha tamamlamış bulunmaktayızzzz 🙂 Bunların haricinde singlelarda 2 adet making DVD si ve bir de özel üyelerin oyun oynadıkları DVD nin yer aldığını ekliyeyim. Ancak bunlara orjinal ürünleri YesAsia, CdJapan veya Amazon gibi online satış sitelerinden KAT-TUN un EXPOSE singleını alarak sahip olabilirsiniz 😉 Şimdiden iyi seyirler ve dinlemeler 😉

7 Yorum

  1. nami

    perfume ile söyleşilerini en az 4 kez izledim kame “Achan yasaşi” tam iki kere söyledi çok kıskandım. ilk izlediğimde kesin bu kızlardan biriyle birisi çıkar diye düşünmüştüm.. dark sen de böyle deyince daha da emin oldum. ama dah çok kıskanmaya başladım. bu kızlar 25 yaşında (hemen açıp baktım kıskançlıktan) ama sanki 17 yaşındaymış gibi davranıyolar gıcık oldum. ama güzel bir program olmuş keyifle de izledim.

    • Japon kız grupları tavır olarak her zaman böyle davranıyorlar zaten. Kaç yaşında olurlarsa olsundar dudaklarını büküp 17 yaşında gibi davranabiliyorlar. Hele o Accan’ın 6 yaşında kızlar gibi konuşması çoğu zaman benim sinirime dokunuyor aslında 😀 Ama hakketten Koki’den kızlara bi olay var bakalımmm 😀 Küt saçlı kız bariz bir şekilde Kame’ye yazılıyor, KAT-TUN un bundan önceki Music Japan talk partlarını izlersen göreceksin 😉 Ben de kızı sevimli buluyorum ama o saç şeklinde yıllardır durması çok dezavantaj 😀

      • nami

        Kame de kızları beğeniyor gibi duruyor sanki ya da ben kıskançlık krizlerine girdim..

  2. nami

    Achan hep ya Kameye ya da Kokiye bakıyo. ama ben küt saçlı olan kızı daha tatlı buldum

  3. nami

    daha önce hiç bir grubu bu kadar beğenmemiştim. Kattun çok özel bir grup bence hiçbirini sevmeden duramıyorsunuz. şu da çok gıcık ya o olmasa olmaz veya şu çok fazlalık diyemiyorsunuz. iriguçi deguçi taguçi des bile hoş oluyor bence. yeni albümleri çok güzel kaç gündür dinliyorum. internette gezinirken bir yandan kattunun şarkıları çalıyor. onlar hakkında meraktan çatlarken Dark imdadıma yetişti de rahatladım. yazıların süper yorumların harika. zevkle okuyorum ellerine sağlık. valla hergün yazın çıksa bıkmadan okurum. Jin in başarılı olmasını istiyorum ve onun için çok üzülüyorum. inşallah onun için iyi bir şeyler olur.

    • Teşekkürler iltifatların için 🙂 Yeni HYPHEN lere yardımımım dokunuyorsa ne mutlu bana ama en kısa sürede singleları orjinal olarak satın almayı öğren ve bu şekilde grubuna destek ol 😉 Bu blogda ” YesAsia’dan Nasıl Alışveriş Yapılır? ” başlıklı bir yazı bile mevcut bilgine 😉 Jin için de bu senenin sonunda 47 Ronin’in gösterime girmesiyle birlikte bazı gelişmeler olabilir ondan önce bir şeyler olacağını pek sanmıyorum.

  4. nami

    yukarıdaki youtubdan olan expose klibini izledim de Ueda baya güzel dans ediyo aslında koki kadar ueda da biraz ön plana çıkarılsa çok güzel olur. İkeeeeeeeeee Kat tun

Bir Cevap Yazın

