Darkangelhome

Geleneksel Yeni Yıl Neşesi!


Uzun zamandır geleneksel Bayram Neşesi postlarımdan birini atmıyordum. Ne neşelenecek hal ne zaman zamanımız yoktu. Hala sıkıntılarım olsa da bunları atlatmaya çalışıyorum bu yüzden de bu kez geleneksel yeni yıl postunu atmak istedim. Başka insanların yüzüne biraz olsun gülümseme getirebilmek beni mutlu edecek diye düşünüyorum. Neşe postlarımda random konulardan bahsederken bir yandan da ilginç giflerle eğlenmeye devam edeceğiz 😉 Başlayalım mı?

Bazen öğretmen olsaydım diyorum. İnsan sırf şu cevapları okurken gülmekten içi dışına çıkar. XD

Artizlik yapma len bana! XD

Hatırlıyorsunuz değil mi? İnanın burnumun direği sızladı şu anda XD

Birçok versiyonu var bunun ama en beğendiğim bu XD

HIYAAAAAAAAAAAA! *Lince katılır*

Ne zaman Turkcell veya benzeri yerlerden mesaj gelse içimde yükselen karşılık verme isteği ancak bu kadar güzel açıklanabilirdi. XD

Bize neden böyle önlemler almalarına gerek duymadıklarını fazla düşünmeye gerek yok zira önceden pek çoğu şifrelenmiş halde cevapları biliyorlar da ondan @_@

Ava giderken avlanmak bu olsa gerek puhehehaa XD

Öğrenci milletinin haklı isyanı! XD

PHHJFJAFHD…. Hayran ola ola sadece deftere mi hayran oldun koçum? Cosplay da zirve XD

Ev yapımı coslay ppkgkgkkh…. ayh biri beni tutsun XD

Dünyanın en tatlı cosplayı ❤

Tek kelimeyle hayran oldum. The Walking Dead hayranı bir çiftin düğün pastası.

Oy kıyammaaaammmmm

Siz siz olun evlenme teklif etmeden önce sevgilinizin sinirlerinin geçip gönlünü aldığınızdan emin olun. Mazallah işin ucunda böyle rezil rüsva olmak da var benden söylemesi XD

Amanın ben bakamıyorum bile biri nasıl orada bisiklete binebilir? O____O

Yaa sadece okuyun vahahahaha XD

Bir fanfiction yazarı olarak hayatımı Kame’nin, Spike’ın veya Merlin’in yazıyor olabileceğine inanasım gelmiyor. Ya kahramanlarımın hayal gücü çok kıt ya da yok öyle bir şey 😛

Açıklayacak kelime bulamıyorum ama koptum XD Yok arkadaş kimse benden psikolojik destek istemesin yoksa böyle bir cevap vereceğimden korkuyorum XD

Evetttt hepiniz gülmekten çatlayıp rahatladınız mı? Tamam o halde bu post amacına ulaşmış demektir. Herkesin yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım. En başı sağlık diyerek daha refah ve ailenizle mutlu olacağınız bir yıl olur inşallah. XOXO

2 Yorum

  1. Çok eğlenceli bir yazı olmuş,elinize sağlık…Yeni yılınız kutlu olsun…

    • Teşekkürler sizin de yeni yılınız kutlu olsun 🙂

Bir Cevap Yazın

