Darkangelhome

Türk TV Tarihine Damgasını Vurmuş Pembe Diziler Part 3


Muñeca Brava – Vahşi Güzel

Yönetmen : Hernán Abrahamnsohn, Gaita Aragona, Victor Stella
Senaryo : Enrique Oscar Torres
Ülke : Arjantin
Dili : İspanyolca
Gösterim Tarihi : 1998- 1999 yılları arasında yayınlanmıştır. Ülkemizde ise KanalD de 2001-2002 yılları arasında gösterilmiş, tekrarı 2004 yılında yapılmıştır.
Tema Parçası : Cambio Dolor – Natalia Oreiro

OYUNCULAR

Natalia Oreiro – Milagros (Seslendiren Burcu Güneştutar )
Facundo Arana – Ivo Di Carlo-Miranda Rapallo (Seslendiren Beyti Engin )
Fernanda Mistral : Luisa Rapallo de Di Carlo
Verónica Vieyra – Victoria ‘Vicky’ Di Carlo Rapallo
Lydia Lamaison – Doña Angélica viuda de Di Carlo
Victoria Onetto – Adelina ‘Lina’ de Solo
Norberto Díaz – Damián Rapallo
Mariana Arias – Andrea Ramos

KONU : Doğumundan sonra terk edilmiş bir kız olan Milagros 18 yaşına kadar manastırda rahibelerle yaşar. Fakat artık manastırdan ayrılıp çalışmak zorundadır çünkü 18 yaşını doldurmuştur. Milagros, Di Carlo ailesine hizmetçi olarak işe başlar. DiCarlo ailesinin oğlu İvo’ya aşık olur. İkili arasındaki ilişki nefret/aşk ilişkisini çok güzel bir şekilde açıklamaktadır. Milagros’un patavatsız tavırları pek çok düşman kazanmasına da neden olur. İvo ile önlerine çıkan her türlü engele rağmen aşklarını yaşamaya çalışırlar. Ayrıca Mili, Di Carlo malikanesinde hayatına dair en gizli gerçekleri öğrenecektir.

132 ülkede gösterime girmiş ve fırtına gibi esmiş bir pembe dizidir ” Vahşi Güzel. ” Dizi, ” Anjo selvagem ” ismiyle Portekiz (2001)’de, ” Miilee ” ismiyle Hindistan’da (2005), ” Al Diablo con los Guapos ” adıyla 2007 yılında Meksika’da, ” Hafizah ” adıyla 2009 yılında Endonezya’da, ” La Tayson, corazón rebelde” adıyla 2012 yılında Peru’da yeniden çekilmiştir. En fazla remake yapılan dizilerden biridir.

Bahsi geçen muhteşem sarışın yakışıklı *_*



KİŞİSEL YORUM : Pembe diziler içerisinde son dönemin en çok bilinen ve izlenen dizisidir Vahşi Güzel. Yakın zamanda yayınlandığı için de anneannelerimiz veya annelerimizden değil kendimizden biliriz diziyi. Eski dönemdeki pembe dizilerin bir daha dönmeyeceğini düşünürken Vahşi Güzel başrollerindeki iki muhteşem insanla bir anda gönülleri feth etmiştir. İvo’nun sarışın yakışıklılığı sayesinde sadece ev hanımlarını değil bütün genç kızları da ekran başına çekmeyi başaran dizi ülkemizde kart postalları ve posterleri basılarak satılan, gençlik dergilerinde oyuncularla röportajları yayınlanan tek pembe dizidir. Bir ara İvo karakterini canlandıran oyuncu Facundo Arana hakkında kanserden öldüğü söylentisi yayılmış ve sevenlerini hüzne gark etmiş ancak sonradan bunun asılsız olduğu ortaya çıkmıştır. Şu anda sağlıklı, bir kız ve ikiz oğlan sahibi bir baba olarak halen dizi çevirmektedir. Natalia Oreiro’ya da ülkemizde nice hayranlar kazandırmıştır. Çok ateşli öpüşme sahnelerine sahip olmasıyla da benzerlerinden sıyrılan dizinin soundtrack açısından da çok sevilen parçaları olması da diziye güzellik katan başka bir etken. Ailecek ayıla bayıla seyrettiğimiz ve hatırladığımızda sevgiyle andığımız dizilerden biri olarak bu yazı dizisinde mutlaka yer alması gerekiyordu. 🙂 Diziden güzel bir replik ile tanıtımını kapatalım,

” Bencil olmayan bir aşk her zaman vasiyetini hazır tutar…”

Açılış jenerik parçası – Natalia Oreiro – Cambio dolor

Natalia Oreiro – Me muero de amor

Dizide Milagros’un parmağında oynattığı üç yakışıklıyı hatırlayalım bakalım 😄

Corazon Salvaje – Vahşi Kalpler

Yönetmen : Alberto Cortés – José Rendón
Ülke : Mexico
Dil: İspanyolca
Yazar : Caridad Bravo Adams’ın aynı adlı kitabından uyarlanmıştır. Dizi aynı romandan yapılan 3. uyarlamadır. Romanın 4 uyarlaması, 2 de sinema filmi bulunmaktadır.
Yayınlanma Tarihi : 1993
Açılış Parçası : ” Corazón Salvaje ” – Mijares

OYUNCULAR

Edith González – Countess Mónica de Altamira de Alcazar y Valle
Eduardo Palomo – Juan del Diablo/Juan de Alcázar y Valle
Ana Colchero – Countess Aimeé de Altamira de Alcazar y Valle
Ariel López Padilla – Andrés Alcázar y Valle
Enrique Lizalde – Noel Mancera


KONU : 1890 ların Meksika’sında başlayan hikayede kasabanın zenginlerinden Francisco Alcazar’ın gayri meşru bir oğlu olduğunu öğrenmesiyle başlıyor olaylar. Şeytan Juan lakaplı bu deli dolu çocuğun önce kendi çocuğu olduğuna inanmayan lord oğlanın çiftliğe diğer oğluna arkadaş olması için getirildiğinde gördüğü benzerlikler sonrasında kendi çocuğu olduğuna inanır. Oğlanlar gerçekten de arkadaş olurlar. Onu resmen oğlu olarak tanıyacağına dair bir mektup yazmışken attan düşerek ölür ve karısı Sofia da bu mektubu gizler, oğlanı da kovar. Zaten denize açılmak isteyen Juan’da arkadaşının kalmasını istemesine rağmen gider. Onun gidişinden sonra Sofia’nın kuzeni Catalina iki küçük kızıyla yanına sığınır. Parasız ancak ünvan sahibi olan kuzeniyle anlaşan Sofia kızların büyüğü Monica ile oğlu Andres’i büyüdüklerinde evlendirmeye karar verirler.

Aradan 15 yıl geçer. Juan gerçekten de denizci olmuştur. Andres ise kardeşlerin diğeri Aimee’ye aşık olmuştur. Ancak Aimee’de Juan ile karşılaşmış ve ondan hoşlanmıştır. İkisini birden idare etmeye başlar. Andres ve Juan kardeş olduklarını bilmemektedirler. Bu arada Monica gururunu kurtarmak için zaten rahibe olmak istediğini iddia ederken birkaç kez Juan’la karşılaşır, her karşılaşmaları büyük tartışmalara dönüşür. Birçok olay neticesinde Aimme ve Andres evlenirler, kızgın Juan onların peşine düşer ve karşısında idealist, güzel ve dişli Monica’yı bulur. Asıl olaylar da bundan sonra başlar.

Dizi pek çok yabancı ülkede yayınlanmış, İspanya ve Mexico’da en prestijli televizyon ödüllerini kazanmış, İtayla’da yine televizyon ödülleri almış ve baş rol oyuncusu Eduardo Palomo’nun ülkede çok ünlenmesine neden olmuştur.


Köle İsaura’dan sonra yayınlanmış belki de tek dönem pembe dizisi olarak kalplerimizde çok özel bir yeri vardır Vahşi Kalpler’in. Özellikle de baş rol oyuncusu Eduardo Paloma’nın muhteşem yakışıklılığı sayesinde parmak ısırarak seyrettiğimiz dizi yine baş rol oyuncusunun vahşi yakışıklılığı sayesinde adından çok söz ettirmiştir. Ancak ne yazık ki Eduardo Palomo 2003 yılında tam da Holyywood kariyerine adım atmış, Kingpin ve Arrested Development dizi yapımlarda rol almışken henüz 41 yaşındayken Los Angeles’ta bir restoranda yemek yerken geçirdiği kalp krizi sonrasında yaşamını yitirmiştir. Bir oğlu ve bir kızı olan oyuncu ülkesini ve sevenlerini yasa boğmuştur.



KİŞİSEL YORUM : Öylesine güzel bir dizidir ki insan Juan’ı izlemeye doyamaz. Çok ilginçtir ki ilk kez bir pembe dizi baş rol oyuncusu aktristle değil aktörle adından söz ettirmiştir. Zira kendisinin aşığını oynayan Edith González’in duygudan yoksun pörtlek gözlerine rağmen Eduardo diziyi resmen tek başına sürüklemiştir. Bugün acaba gömleğini çıkaracak mı iddalarıyla ekran başına oturduğumuz ve keyifle izlediğimiz dizi umarım bir gün tekrar yayınlanır ve Eduardo Palomo’yu bir kere daha anarız. 😦 *sniff*

Dizinin açılışı Corazon Salvaje – Entrada canta Mijares

Şarkının tamamı Manuel Mijares – Corazon Salvaje

Rosalinda

Yönetmen : Beatriz Sheridan / Karina Duprez
Ülke : Mexico
Dil : İspanyolca
Tema şarkısı: Rosalinda – Thalia
Yayınlandığı Yıl : 1999 Ülkemizde ise 2000 yılında ATV kanalında yayınlanmıştır.

OYUNCULAR

Thalía – Rosalinda Pérez Romero
Fernando Carrillo – Fernando José Altamirano del Castillo
Lee Tockar – Martin
Lupita Ferrer – Valeria del Castillo de Altamirano
Nora Salinas – Fedra Pérez Romero de Altamirano
Victor Noriega – Alex Dorantes

KONU : Rosalinda, Meksikalı fakir bir ailenin kızıdır. Zengin bir adamı -yapmadığı halde- öldürmekle suçlanan ve hapiste olan Rosalinda’nın annesi Soledad, kızını kız kardeşi hasta Dolores’e emanet eder ve Rosalinda Dolores’i annesi sanmaktadır.

Cinayet şöyle gerçekleşir : Soledad söz konusu zenginin (Jose Fernando) kayın biraderi Alfredo ile gizlice evlenmiştir. Alfredo zengin bir aileye mensup bir avukat, Soledad ise onun sekreteridir. Alfredo, sosyal sınıf farkının ve özellikle de kız kardeşi Valeria’nın tepkisinden çok çekinmektedir. Daha sonra Fernando, Soledad’a tecavüz etmeye kalkışınca Alfredo, Jose Fernando’yu öldürür. Alfredo’nun suçunu Soledad üstlenir.

Yirmi yıl sonra kızları Rosalinda çiçekçilik yapmaktadır ve çiçeklerini satmak için zenginlerin yer aldığı bir restorana gider. Jose Fernando ve Valeria’nın oğlu Fernando Jose ile karşılaşır ve ilk görüşte birbirlerine âşık olurlar. Fakat Rosalinda, Fernando Jose’nin o güne kadar hiç tanımadığı annesinin öldürdüğü ileri sürülen adamın oğlu olduğunu bilmemektedir. Tabii bundan Fernando Jose’nin de haberi yoktur. Daha doğrusu hiç kimsenin bu konu hakkında bilgisi yoktur çünkü Rosalinda’nın Dolores’in kızı olduğu sanılmaktadır.

Dizi Thalia’nın Los Angeles’a taşınmadan önce çektiği son pembe dizidir. Dizi ondan fazla ülkede yayınlanmış, Filipinler’de bir yeniden çevrimi yapılmıştır.


KİŞİSEL YORUM : Vahşi Güzel dizisi ile aynı dönemde yayınlanarak ilk defa bir pembe dizi ekran savaşına nail olmamıza neden olmuştu bu dizi. Kimisi Kanal D ye yayınlanan Vahşi Güzel’i seyreder, kimisi de ATV de yayınlanan Rosalinda’yı seyrederdi. Bazıları da reklam aralarında iki diziyi de seyretmeye çalışırdı. Rosalinda elbette ülkemiz hanımlarının Thalia’ya olan sevgisi nedeniyle bayağı sevildi. Ancak Vahşi Güzel de ülkemizin genç kesimi tarafından tutmuş ve sevilmiştir. Bu iki dizinin kıyaslamaları, olanlar bitenler mahalle aralarında, okul sıralarında, otobüs ve bilimum taşıtlarda konuşulurdu. Hey gidi günler heyyy~ Rosalinda belki de Thalia’nın en güzel göründüğü ve en cesur giyindiği dizisidir. Ayrıca pembe dizi dünyasına veda dizisi olduğu için de sevenlerinin gözünde ayrı bir öneme sahip.

Thalia – Rosalinda

Esmeralda

Yönetmen : Beatriz Sheridan / Martha Luna
Ülke : Mexico
Dil : İspanyolca
Yayınlanma Tarihi : 1997
Opening theme : Esmeralda – Javier Rodríguez

OYUNCULAR

Leticia Calderón – Esmeralda Rosales / Esmeralda Peñarreal de Velasco
Fernando Colunga – José Armando Peñarreal de Velasco
Salvador Pineda – Dr. Lucio Malaver
Enrique Lizalde – Don Rodolfo Peñarreal
Raquel Morell – Blanca de Velasco de Peñarreal
Raquel Olmedo – Dominga Rosales

KONU : Rodolfo Peñareal erkek evlat sahibi olmaya takıntılı bir adamdır. Karısı Blanca bir gece bebeğini dünyaya getirir, bebek kızdır ama ölü doğmuştur. Ebe o gece başka bir eve daha gider. Burada ise bir erkek çocuk dünyaya gelmiş ancak anne ölmüştür. Blanca ebeye bir çift zümrüt küpe vererek bebekleri değiştirmesini sağlar. Ancak değişim yapılıp bebeği gömmeye çalışan ebe aslında kız bebeğin ölmemiş olduğunu fark eder ancak iş işten geçmiştir. Zümrüt gibi gözlere sahip olsa da kör olarak dünyaya gelen bu kız artık fakir bir hayat sürmek zorundadır. Değişimi yapılan bebekler yıllar sonra büyür, tanışır ve aşık olurlar.

Dizi zamanın en meşhur dizilerinden biri olmuş, Venezuella’da iki kere, bir tane de Brazilya’da remake yapılmıştır. Esmeralda zümrüt yeşili demektir. Dizide Esmeralda karakterini canlandıran oyuncunun gözleri de gerçekten yeşildir ve dizi boyunca da bunu vurgularcasına hep yeşil tonlarında giyinmiştir.

KİŞİSEL YORUM : Bizim kültürümüzdeki kör ama saf kız teması nedeniyle bolca mendil eşliğinde seyredilen bir diziydi Esmeralda. Kimisi Esmeralda’ya ışığı getiren doktorla olmalarını isterken diğer kesim de biricik aşkıyla olmalarını dilerdi. Diğer dizilere oranla biraz daha eski kalan bir dizi olmasına rağmen pembe dizinin hakkını vermiştir.

Javier Rodriguez -Esmeralda

32 Yorum

  1. tink

    Öncelikle merhaba,
    Güzel bir yazı dizisi olmuş.Benim dönemimde ekranlarda sürekli Thalia’nın dizileri olduğundan izlemiyordum.Annem de izlemezdi, komşular izlerdi orada görür çok da uyuz olurdum.Tabii Manuela’yı izlemişliğim vardı.Hem de severek.Jade’li diziyi de izledim ama çok sinir oluyordum.Sanırım ekranda bir şey olmadığı için izliyordum.Onun dışında Vahşi Kalpleri de izlemiştim.Sırf hatunların elbiseleri için bile izlemiş olabilirim.Ama abinin de hakkını yemeyeyim.Çok karizmatıktı.Esmaralda’da oynayan çocuğa da alerjim vardı.Hiç sevmezdim.

    Ve beni bu yorumu yazmaya iten dizi, Vahşi Güzel.Benim en en sevdiğim dizilerden biridir.Pembe Dizi olarak zaten en sevdiğimdir.Bir bölümünü bile kaçırmamak için ne mücadeleler vermişliğim vardır.Diziyi kaçırmamak için stajdan eve koşa koşa da geldim,evde kuzenimin kınası olurken, üst komşuya çıkıp diziyi de izledim,düğünü hafta sonu yer olmadığından çarşamba günü yaptıkları için kavga da ettim.(Euro D’den o bölümü sonrasında izlesem de içime oturmuştu, o zaman) Kendimi o kadar kaptırmıştım ki Natalia Oreiro’nun albümünü bile almıştım D&R’dan.Evet, Facundo Arana kartpostalları da aldım.Ölmüş söylentilerini duyduğumda çok üzülüp, komşunun küçücük oğluna nette arattırıp bir halt anlamayınca ispanyolca sitelerden iyice uyuz olmuştum.Neyse ki yaşadığını bir şekilde öğrenmiştim.Bu diziyi bu kadar sevme nedenim Facu ve Naty’nin mükemmel uyumunun yanısıra dizinin çok eğlenceli sahneleri de içeriyor olmasıydı kesinlikle.Konu klasik olsa Rocky gibi bir manyak karakterle bile diğer pembe dizilerden sıyrılıyordu.Tabii İvo’nun öpücüklerine eriyip bitmelerim vardı bir de.Bir erkek bu kadar mükemmel öpüşmemeli.Hele sevişmelerini beklemek büyük çileydi.O bölüme de bayılıyorum.Arada açıp hala bakıyorum bazı sahnelerine.
    Tabii sonra beraber çevirdikleri Sos Mi Vida var.O diziyi maalesef çalıştığım için takip edememiştim.Ama internetten bakıyordum.Gelmiş geçmiş en seksi +18 lik pembe dizi sanırım odur.
    Aklıma geldi.Kanal D’de bir pembe dizi vardı.Brezilya yapımı.Anne kendi çocuğunu kızına veriyordu.Sanırım o diziyi benden başka kimse izlemiyordu.Açılışında Kurtarıcı İsa Heykelini gösteriyordu.Sen hatırlar mısın acaba?
    Vahşi Güzel denilince saatlerce konuşabiletim olduğundan çok uzattım.Ellerine sağlık, bakalım daha hangi dizileri hatırlatacaksın devamında.

    • Teşekkürler yorumun için yazı dizimi beğenmene sevindim 🙂 Ya sorma Vahşi Güzel benim de favori dizilerimden biridir. Rosalinda ile aynı dönemde yayınlandığında ben Vahşi Güzel’i seyretmek için evde az çıngar çıkarmamış sonrasında da herkesi bu diziye bağlayarak başarıya ulaşmıştım 😄 Thalia çok güzel bir kadın ama oyunculuğu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim maalesef. Rosalinda da Vahşi Güzel’in keyfini almak mümkün değil bana göre. O kavgaları, itiş kakışları ama birbirlerinden vageçememeleri falan gerçekten çok güzeldi ya 🙂 Facundo hakkında çıkan öldü söylentileri o zaman sadece bizim ülkemizde değil birkaç ülkede birden çıkmıştı her nedense ama sonra neyse ki doğru olmadığı ortaya çıktı 😄

      Vahşi Kalpler ise cidden muthiş bir tarihi dizidir. Zaten korsanlara ilgi duyan biz dişiler saçları omuzlarında ahenkle dans eden, beyaz gömleği göğsünü ortaya seren o vahşi yakışıklıya nasıl karşı koyabilirdik ki? 😄 Ben de o balon kollu derin dekolteli kıyafetlere hastayımdır. Oscar animesi bu yüzden her daim favorim olarak kalacak ❤

      Bahsettiğin diziyi hatırlayamadım. Bu seride çok izlenen pembe dizilere yer vermeye çalışıyorum 🙂

      • tink

        Buldum diziyi.Yalnız ben sadece ana olayı hatırlıyormuş fotoğraflara bakınca farkettim.Bu kimdi, neciydi oldum. http://telenovelasmania.forumcommunity.net/?t=44178783 O zaman gözüme daha yakışıklı gelmişti bu gençler yaaa.Hayallerim yıkıldı.
        Ahh Andre ahhh.Ben de çok severek izlemiştim.İtiraf etmem gerekirse o zamanlar en başta Oscar’ı erkek zannetmiştim.Çocuk aklı işte 🙂

    • Üzgünüm ama bu diziyi izlemedim, sanırım senin dediğin gibi fazla seyredeni olmamış. 😦

      Oscar bi danedir yaa ❤ Onun gibi bir anime daha gelmedi, kalbimizdeki yeri ayrıdır.

  2. Dizilerin çoğunu biliyorum ama Rosalinda’ nın yeri başkadır gönlümde…Tezimi hazırlarken tam dinlenme saatimde o olurdu televizyonda, önceleri öylesine bakarken sonra tiryakisi olmuştum…Teşekkürler sayende eskilere gittim bir an…

    • 🙂 Ne reyting savaşıydı be Rosalinda mı Vahşi Güzel mi? Millet kafayı yerdi ikisini birden seyretmek için 🙂 Güzel nostalji oluyor bu seri beğenmene sevindim ❤

  3. eccrin

    tabiki de vahşi güzel benim anılarımda bir o var uykudan ödün veremeyen beni sabahları ayaga diken geç kalacam diye yanp tutuşan ben gerçi dizinin bir kısmını nasıl olduda kaçırdım şuan hatırlayamadığım eminim önemli bişi yüzünden anime olarak oscar tabi tavsiye ederim izlemeyene

    • Sorsalar ortaokuldan bir formülü hatırlayamayız ama bu dizilerin bütün karakterleri hafızalarımıza kazımıştır 🙂 Adeta anılarımızla birlikte geçmişimizin bir parçası olmuşlar 🙂

  4. doganay

    vahşi kapler yayınlandığı zaman okuldan eve koşarak geldiğimi hatırlıyorum. uzun sure aradım sonunda vahşi kalpleri 1den 20ye olan bölümlerini vikide buldum. ama türçe alt yazılı bulamadım bende 21den itibaren cevireye başladım tabi ilk çevirim olduğundan çok iyi değil.
    hiç yoktan iyidir derseniz bir bakın http://www.viki.com/tv/21192c-wild-heart-1993

    • Teşekkürler 🙂 İlgilenen arkadaşlar olabileceğini düşünerek linkin kalmasından yanayım 😉

  5. evrim133

    merhabalar, ben de bir dizi hakkında soru sormak istiyorum. Daha doğrusu adını öğrenmek istiyorum, bilen varsa çok sevineceğim.
    aslında mini dizi gibi birşeydi. kanal d de yayımlanmıştı. hatta bazı bölümleri bayrama denk gelmişti. ben sadece ilk bölümünü gayet iyi hatırlıyorum. bir ailenin (soylu ya da zengin olmalı çünkü makamları var) kapısına bir kız çocuğu bıraklır. kızı kendi çocukları gibi büyütürler, ailenin zaten kendi kızları da vardır. aslında emanet edilen kızın ailesinin kurtlarla ilgisi olduğu ve o ailenin yönetimini ele geçirmesi isteği taşıdığı ilk bölümde gösterilir. sonraki bölümde kızlar büyür, evlerine resim çizmeye gelen aynı genç ressama aşık olurlar. sonra tam izleyemedim ama ejderhanın da karıştığı savaş sahneleri de vardı. gösterim senesi 1996 yahut 1997 olabilir. kanal d de gösterilmişti.

    finalin gösterildiği gün misafir gelmiş ve benim de aklım orada kalmıştı. hala da aklım adında kaldı 😦

    • Açıkçası hiç böyle bir dizi izlemedim. Dizinin milliyetini hatırlıyor musunuz? Brezilya, Portekiz, Kore veya Amerikan?

      • evrim133

        Mini diziydi. (Belki bütün bir filmi 3’e bölmüş de olabilirler) Ya İngiltre ya da Fransız olmalıydı.

      • Anladım ama açıkçası hatırlayamadım. Yine de bu mesaj burada dursun belki okuyuculardan birisi hatırlarsa bizlere yardımcı olur 😉

      • evrim133

        Evet, mesaj durusa çok iyi olur. dediğiniz gibi belki, hatırlayan ve yardımcı olan çıkar.

    • evrim133

      Sorduğum sorunun cevabını kendim buldum. aradığım film desiderra the ring of dragon imiş. (3-4 bölüm halinde TV da sunulduğundan dizi sanmıştım) nette filme de baktım.(italyanca olduğundan sadece görselini izledim). aslında sonunu da izlemişim sadece unutmuşum. (artık mesajım kaldırılabilir) bu arada bu filmi araştırırken fantaghiro diye eski 90 lara ait bir yapımı da buldum. onu da izlemeyi düşünüyorum.

      Yardımcı olmaya çalıştığınız için sağolun …

      • Ne demek^^ Faydam olmasa da belki sizin gibi bu filmi dizi sanıp araştıranlar olursa buradaki mesajlar onlara yardımcı olur en azından 😉 Aradığınız filmi bulmanıza sevindim. 🙂

  6. egn

    Merhaba emeğiniz için tsk güzel olmuş ancak rosalindanın hakkı biraz yenilmiş sanki dizi 180 ülkede yayınlanmıştır. Ve gelmiş geçmiş en iyi pembe dizi unvanına sahiptir onlarcada ödül almıştır. Gelelim türkiyeye türkiye vahşi güzel adlı pembe dizi ile aynı anda yayımlanmış olsa bile reytinglerde tüm programları geride bırakarak her bölümü 1. Sırada yani zirvedeydi bu kadar da değil thalianın diğer dizileri marimar ve maria la del barrio da aynı başarıya sahiptir. Ayrıca rosalinda günümüzde hd formatına çevrilmiş ve tekrar 50 ülkeye satılmıştır 2000 yılında aldığı ilgiyi şuan bile alan bir diziden bahsediyoruz.. Saygılar

    • Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için.^^ Ben Rosalinda’ya haksızlık etmiş gibi görünmek istemem. Açıklamam gerekirse diziler hakkındaki bilgileri İngilizce Wiki sayfalarından faydalanarak hazırladım ve Rosalinda’nınki neredeyse boştu, Sayfada gördüklerimden ve hatırladıklarımdan derledim.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Rosalinda_(telenovela)

      Başka kaynakları kullanmadım. 😉 Verdiğiniz bilgiler için kaynak linkleri de eklerseniz çok iyi olur böylece Rosalinda hayranları için ek bilgiler sunmuş oluruz. 😉

  7. technoboy

    La nena diye bir dizi vardı hatırlayan var mı acaba ? 🙂

    • Açıkçası ben hatırlayamadım ama belki hayranları vardır.^^ Benim takip ettiğim bir dizi değildi herhalde.

  8. gulya

    arkadawlar merhaba /lutfen yardimci olun. kizin annesi kazada hayatini kayip ediyor olmeden once ona babasinin kim oldugunu soyluyor. kiz babasini buluyor e babada kabul etmek zorunda ama malesef erkek kardewine awik okluyo e cocukta kiza awik ama kardewler. bide kor sarisin bir cocuk var kardesini korlugunde suclayan. sonra bawka erkek kiz kardewlerde vardi dizide anneleriynen babalarini kolunda dovmesi olan bir adam oldururyordu , o kardeslerden biriside kor cocugu seviyor ama bawka birisiyle evleniyor. ya lutfen hatirlayan varsa soylesin hangi kanalda oldugunu bilmiyorum ama 2007 2011 civari yayimlandi

    • Ben hatırlayamadım ama mesajınız burada dursun, eğer diziyi hatırlayan arkadaşlardan biri olursa bize yardımcı olur. 😉

  9. zeynpen

    merhaba, aklımdaki diziyi araya araya buraya kadar geldim, 1990 yılı olmalı, başrol oyuncusunun adı salvatore olabilir, konusu, genç bir kadınla evlenen yaşlı ve zengin adamın kalp krizinden ölürken aynı anda farklı bir yerde genç yakışıklı bir köylüde ölmektedir, bunlar nasıl oluyorsa ruhları yer değişiyor, yaşlı adamın ruhu genç köylünün ruhuna geçiyor, bu genç adam yani aslında yaşlı adam kendi evinde şöför olarak çalışmaya başlar, genç karısının başka biriyle ilişkisi vardır ve intikam almak için bekler. bunun yeni versiyonu çekilmiş fakat ben türkçe ismini merak ediyorum hatırlayan olursa.

      • zeynpen

        bravo doğrusu, teşekkür ederim o kadar çok aradım ki, takıntı yapmıştım, tekrar teşekkür ederim 🙂

      • zeynpen

        bir an o sandım ama değil malesef, sizin verdiğiniz link yeni çekilen versiyonu benim aradığım ilk versiyonuydu, konu aynı fakat başka. youtube da buldum fakat türkiyede ki ismini bulamıyorum. https://www.youtube.com/watch?v=8TxubyN0Aws

      • Açıkçası ben de bulamadım ulaşabildiğim tek sonuç yukarıdakiydi. Belki dizinin çok eski olmasından kaynaklı olabilir bilemiyorum. Büyük ihtimalle Türkçe ismini bulabilseniz dahi diziyle alakalı veri veya bilgilere ulaşamayacaktınız, karşınıza boş sayfalar çıkacaktı. :/

  10. zeynpen

    eskiden ziyade sanırım çok tutmamış arada kaynamış bir dizi, ben sadece türkçe ismini hatırlayamadığım için takıntı yapmıştım, sanki ”iki yaşam arasında” gibi bir ismi var dı ya da ben tamamen atıyorum 😀 tekrar teşekkürler ilgilendiğiniz için 🙂

    • yasemin yüksel

      bir dizi arıyorum
      85 sonrası büyük ihtimalle.latin amerika diye tahmin ediyorum.iki kardeş var.kız kötü rolde olanla evlenip eve geliyor.bir şekilde anlaşma yapmışlar miras olabilir.beraber değiller kız zaman içinde diğer kardeşe aşık oluyor.

  11. yasemin yüksel

    çok teşekkür ediyorum (:

Bir Yanıt Bırakın

